U "Trenu di i zitelli" speciale di Kayseri per u 23 d'aprile hè in strada

A municipalità metropolitana di Kayseri, u sindaco Dr. Sutta l'istruzzioni di Memduh Büyükkılıç, cuntinueghja a so attività chì intrattenerà i zitelli à u cuntenutu di u so core in u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli.

In questu cuntestu, Kayseri Transportation Inc. In l'occasione di u 104 anniversariu di a creazione di a Gran Assemblea Naziunale Turca è u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, un avvenimentu serà realizatu per i zitelli.

Un veiculu di u sistema ferroviariu preparatu apposta per i zitelli operarà in tuttu u ghjornu cum'è "Trenu di i zitelli". Mentre u primu viaghju in trenu parterà da a Stazione Industriale Organizzata à 09.00, l'ultimu trenu parterà da a Stazione Industriale Organizzata è finisce à 16.53.

Transportation Inc., chì urganizeghja tariffi in stazioni Organize Sanayi-Cemil Baba, Cemil Baba-İldem 5 è İldem 5-Organize Sanayi. Nant'à queste rotte, i zitelli viaghjanu in u "Trenu di i zitelli" gratuitamente è andaranu in un viaghju divertente.