E linee YHT anu purtatu 20 milioni di passageri

E linee YHT anu purtatu 20 milioni di passageri: 20 milioni di persone anu viaghjatu cù e linee di Trenu d'Alta Velocità (YHT). Mentre a mità di a custruzzione di a nova Stazione YHT in Ankara hè finita, a stazione, chì includerà hotel di 4 stelle, serà messa in serviziu in 2016.

Feridun Bilgin, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dichjaratu chì anu u scopu di mette a New Ankara YHT Station, 54 per centu di quale hè stata cumpletata, in u serviziu di a nazione in a prima mità di 2016. Bilgin hà fattu un comunicatu di stampa dopu u so esame in u situ di custruzzione di a New Ankara YHT Station. Bilgin hà annunziatu chì 20 milioni di passageri anu viaghjatu cù a linea YHT finu à avà.

SERÀ CONNESSA CU U METRO

Spieghendu chì a nova stazione, chì serà cunnessa cù dui passaghji sotterranei è unu sopra terra, hè cunnessa à Ankaray, Başkentray è Batıkent, Sincan è Keçiören metri è diventerà u centru di u sistema ferroviariu di Ankara, Bilgin hà dettu: "A facilità serà. avè una capacità di ogni ghjornu di 15 mila passageri, un hotel di 4 stelle, ristoranti, diventerà una di e stazioni di treni d'alta velocità più muderne d'Europa quandu entra in serviziu cù i so caffè, saloni, chioschi è un parcheghju coperto. cù una capacità di 255 veiculi. U prugressu di 54 per centu hè statu ottenutu cù u travagliu fattu finu à avà. Avemu u scopu di mette a nostra stazione, chì impiega attualmente 730 persone, à u serviziu di a nazione in a prima mità di u 2016 ".

YHT PORTA 20 MILIONI DI PASSAGERI

Dichjarà chì mentre a nova Stazione YHT hè stata custruita, l'edificiu di a stazione esistente è e facilità intornu sò stati prutetti cù un approcciu di pianificazione sensibile à a storia, Bilgin hà spiegatu chì a stazione esistente continuarà i so servizii nantu à e linee cunvinziunali. Dichjarà chì u Ministeru è TCDD cuntinueghjanu i so sforzi per implementà prughjetti è applicazioni supplementari, in particulare per l'investimenti in treni d'alta velocità chì anu fattu recentemente, Bilgin hà dettu: "Più di 20 milioni di passageri sò stati trasportati nantu à e linee di Treni d'Alta Velocità. in pocu tempu. In più di questi, cuntinuemu à travaglià ghjornu è notte per tesse rete di treni d'alta velocità in tuttu u nostru paese.

U PROGETTU DI LIGARE ANKARA À GAZIANTEP

Dichjarà chì in più di a linea di trenu d'alta velocità Konya-Karaman, chì hè in costruzione, i travaglii sò realizati rapidamente nantu à a strada chì unisce Ankara à Adana è Mersin per via di sta linea, Bilgin hà dettu chì sta linea si estende ancu à Mersin. -Adana-Osmaniye è Gaziantep. Dichjarà chì entreranu in l'offerta di custruzzione u più prestu pussibule dopu à a fine di i travaglii di custruzzione di u prugettu per a linea di trenu d'alta velocità Edirne-Istanbul, Bilgin hà dettu: "Trasfereremu a linea YHT Ankara-Istanbul à u 3u Aeroportu è u XNUMXe Aeroportu nantu à u Ponte Yavuz Sultan Selim. HalkalıQuist'annu, andemu in licitazione per a custruzzione di a parte di a linea in u latu anatolianu chì a cunnetta à Turchia.

Aumenterà a quota à 15%

Spieghendu chì pensanu à aumentà a parte di u paese di u trasportu ferroviariu à u 10 per centu in i passageri è u 15 per centu in a merci rinnuvà è mudernizzandu e linee esistenti, Bilgin hà dettu chì, mentre rinnuvà e ferrovie è cumissioni e linee di treni à alta velocità, anu ancu fattu. un sforzu per stabilisce l'industria ferroviaria, chì hè u pilastru più impurtante di sta attività.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*