A furmazione di sensibilizazione di disastru per i capi di a capitale hè principiata

A furmazione di sensibilizazione di disastru per i capi di a capitale hè principiata
A furmazione di sensibilizazione di disastru per i capi di a capitale hè principiata

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà iniziatu un attaccu di furmazione per esse preparatu per i disastri è l'emergenze è per aumentà i so livelli di cuscenza. Dopu à u cumpletu di a "Formazione di Sensibilizazione à i Disastri di l'Ufficiale di u Quartiere è di l'Appartamenti" realizata sottu a coordinazione di u Dipartimentu di Gestione di Rischi di Terremoti è Migliuramentu Urbanu, a cuscenza di i disastri è a furmazione di primi aiuti per i capi sò avà iniziate.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja e so attività di furmazione, chì hà iniziatu à sensibilizà sensibilizà i citadini contru i disastri naturali.

U Dipartimentu di Gestione di Rischi di Terremoti è Migliuramentu Urbanu, a Direzzione di a Branca di Monitoraghju è Formazione di Tecnulugie di Disastru hà iniziatu avà a cuscenza di u disastru è a furmazione di primi aiuti per i capi di a capitale, in seguitu à i funzionari di u quartieru è di l'appartamenti chì coprenu tutti i stakeholder di a cità.

GÜRLER: "AMU MANTENU UN PROGRAMMA DI FORMAZIONE CHE ARRIVA A GRANDI PUBLICATI"

Mutlu Gürler, Capu di Gestione di Rischi di Terremoti è Dipartimentu di Migliuramentu Urbanu, chì hà participatu à u prugramma di furmazione in u Parcu di a Ghjuventù Necip Fazıl Hall, hà enfatizatu chì volenu sensibilizà a sucietà è preparanu i citadini per i disastri, è hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Cum'è Municipalità Metropolitana di Ankara, avemu furnitu furmazioni di sensibilizazione di disastru à diverse strati suciali di a sucietà da u ghjornu chì avemu cuminciatu à travaglià. Puderete ricordate chì i nostri furmazioni precedenti eranu destinati à i funzionari di l'appartamentu, i cunsiglii municipali è i studienti universitari. Avà simu cun un novu publicu di destinazione. Cuntinuemu un prugramma di furmazione chì hà da creà una cuscenza in tutta a Turchia, in particulare in a capitale, in u centru di Ankara, cù i nostri capi, è à u stessu tempu, ghjunghjeremu un grande publicu cù quale creeremu una larga cuscenza. I nostri furmazioni quì sò ancu arricchiti cù i scontri chì avemu avutu cù l'Uffiziu di u Decanu di a Facultà di l'Educazione di l'Università Hacettepe, aghjunghjendu novi scopi. Cù questi prugrammi, continueremu micca solu una sensibilità à i disastri, ma ancu un prugramma di educazione larga cum'è sensibilità ecologica, cuscenza di u clima è amore per a natura. Vulemu ghjunghje à i nostri uffizii mukhtar in tuttu Ankara è, grazie à elli, diverse strati suciali in u paese.

Önder Yılmaz, Capu di Capu di Capu di Capu di Capu di Capu di u Dipartimentu di Sensibilizazione à i Disastri, hà participatu à u prugramma di furmazione di sensibilizazione di disastru è hà fattu e valutazioni seguenti:

"Avemu vulsutu fà chì i nostri mukhtars prufittà di a cuscenza di u disastru è di i primi aiuti urganizati da u Dipartimentu di Gestione di Rischi di Terremoti è Migliuramentu Urbanu. Avemu spartutu stu prublema cù a Federazione di i Capi di a Capitale è altri presidenti di l'associazione di i capi. Avemu pianificatu una tale furmazione per assicurà chì u capu era infurmatu nantu à sta questione, furnisce a coordinazione ".

U NÚMERU DI VULUNTARI ASSISTENDU À A FORMAZIONE IN CURGE CRESCE OGNI GIORNU

I capi di a capitale, chì anu participatu assai à u "Programma di furmazione di sensibilizazione di u disastru per u capu", anu manifestatu u so desideriu d'amparà à affruntà e difficultà sperimentate in situazioni d'emergenza, è esprimenu i so pinsamenti cù e seguenti parolle:

U travagliu di Nurten (Capu di quartiere di Cankaya Güzeltepe): "Siccomu u nostru paese hè in difetti, aghju trovu queste opere di a Municipalità Metropolitana pusitiva. Vecu chì avete cuntribuitu assai, participemu à l'opere inseme. Pruvaremu di fà u megliu chì pudemu ".

Remziye Erdogan (capitale di quartiere Kavacik Subayevleri): "Credu chì i furmazioni seranu benefizii, hè per quessa chì sò venutu. Hè una furmazione indispensabile, spergu chì serà utile ".

Muhabbet Alkaş (Capo di quartiere Keçiören Emrah): "Pensu chì a furmazione hè necessaria. Mi sentu impotente contr'à i disastri naturali, sò ghjuntu in corsa per vede ciò chì possu fà ".

Hatice Çalışkan (Capo di quartiere di Keçiörençiçek): "Pensu chì serà veramente utile. Hè bè chì qualcosa cusì hè stata pensata. Semu cù u populu. Pensava à cumu possu aiutà cù a cunniscenza ".

Zeynep Yıldırım (Capo di quartiere di e case di stampa): "Avemu vulsutu participà subitu è ​​avemu ghjuntu, pensu chì questi studii seranu assai pruduttivi".

Şengül Pekacar (direttore di Keçiören Köşk District): "Hà una grande cuntribuzione à u futuru è à l'umanità. Passaraghju l'infurmazioni chì aghju amparatu quì à i mo figlioli è amichi prima. Amparemu ciò chì pudemu amparà, cuntribuemu à u futuru ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*