Imamoglu, u Pianu di u Power di l'aeroportu Ataturk: ​​"Rant Park!"

Imamoglundan Ataturk Airport Planina Sert Exit Rant Park
Imamoglu, u Pianu di u Power di l'aeroportu Ataturk: ​​"Rant Park!"

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà spartutu i so punti di vista annantu à l'aeroportu di Atatürk, chì era cuminciatu à esse demolitu senza alcuna pianificazione è offerta, cù i ghjurnalisti. Ricordendu chì l'area detta hè sempre vista cum'è un "aeroportu" in i piani di zoning, İmamoğlu hà descrittu u muvimentu di "spaziu verde" da l'ala dominante cum'è "parcu di rant".

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà spartutu i so punti di vista annantu à l'aeroportu di Atatürk, chì era cuminciatu à esse demolitu senza alcuna pianificazione è offerta, cù i ghjurnalisti. Ricordendu chì l'area detta hè sempre vista cum'è un "aeroportu" in i piani di zoning, İmamoğlu hà descrittu u muvimentu di "spaziu verde" da l'ala dominante cum'è "parcu di rant". Esprimendu a so reazione, "A pianificazione di una cità, a pianificazione di a cità serà fatta da a vulintà di una manciata di persone per l'amor di Diu", İmamoğlu hà dettu, "Istanbul ùn hà nunda à fà cù u prublema di u spaziu verde quì à u mumentu. . Questu hè puramente una materia di interessu. Ci hè un pianu d'interessu assolutu è una mappa d'interessu in questu prucessu, chì anu distruttu à l'aeroportu senza esse dumandatu à i citadini, senza un pianu di zoning, senza lege, senza offerta, è à u so propiu piacè. Spartendu u ducumentu di l'offerta datatu u 16 di maghju 2022 riguardanti i travaglii di demolizione chì li sò stati consegnati durante u so discorsu, İmamoğlu hà dettu à i ministri pertinenti: "Vedi l'imprenditore chì hè andatu quì senza un cuntrattu? In altri palori, s'ellu ci hè un cuntrattu in un paese chì sà ch'ellu offrirà senza un cuntrattu, alza a manu. Gridate à quelli osservatori ridacchiati. Cumu si mette un tali tender? Fararaghju una denuncia penale contr'à voi tutti ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluDopu l'inchiesta di Florya Atatürk City Forest, hà fattu dichjarazioni à i ghjurnalisti in quantu à l'agenda. Ricordendu chì a Foresta di a cità di Florya Atatürk, in quale vivenu, hè una zona verde affidata à Atatürk, İmamoğlu hà dettu: "Vivemu a proiezione di u valore chì Atatürk hà aghjuntu à l'area induve un capu hà veramente campatu è campatu. In altri palori, sognu di una tale zona accantu à u palazzu induve hè vinutu è stà 80-90 anni fà. Pianta arburi è palesa un parcu. È stu parcu, à u puntu ghjuntu oghje, ci serve in una pusizioni cumplettamente sfarente cù a so naturalezza, unica è à tempu chì offre opportunità cuntempuranee. Nutendu chì anu determinatu chì solu 641 mila metri quadrati di una zona di 200 mila metri quadrati eranu aperti à u publicu durante u periodu di u so postu, İmamoğlu hà sparte l'infurmazioni chì circa 90 mila metri quadrati di l'area era riservata à l'IMM. U presidente è certi sindaci di distrittu cum'è zone residenziali. 90 mila metri quadrati di zona di protocolu chì serve i sindaci, u futuru di Istanbul

Dichjarà chì l'anu trasfurmatu in l'Agenzia di Pianificazione di Istanbul, chì anu stabilitu per scopi di pianificazione, İmamoğlu hà dichjaratu chì anu apertu u restu di a sezione à l'usu di i citadini.

« QUELLU QUELLU SFRUTA PER ESSERE PIÙ RE CHE U RÈ »

Enfatizendu chì u tema attuale di l'oghje hè l'opere di rottura di a pista iniziati in l'aeroportu di Atatürk, chì hè assai vicinu à Florya, İmamoğlu hà reagitu à e dichjarazioni di alcuni ministri di l'ala dirigente contr'à ellu è IMM. "Gestenu un prucessu cun una comprensione chì sconvolge, rompe è curva a ghjente usendu una lingua chì si sforza di esse più rè chè rè", disse. Esprimendu chì l'aeroportu d'Istanbul, chì hè statu custruitu in u nordu di a cità, hè diventatu una realità di a cità à u puntu ghjuntu, İmamoğlu hà dettu: "I sbaglii fatti da u principiu sò stati assai parlati. Ma oghje, ùn hè micca a so terra. Avemu fattu un attellu nantu à questu. Avemu riservatu una parte di u Workshop di Trasportu di Istanbul, chì durò 3 ghjorni, solu per u prublema di l'aeroportu ". Rimarchendu chì a Turchia hè diventata u paese di prestitu più caru in u mondu per via di i risichi derivanti da e pulitiche ecunomiche sbagliate, İmamoğlu hà dettu: "Chì hè u puntu di scaccià decine di miliardi di euro in a situazione attuale di Turchia? À quale guadagnà? » hà dumandatu e dumande.

"A CITTA CUSTA MILIARDI D'EURO"

Enfatizendu chì u "trasportu imprudente è inconsciente" di l'aeroportu d'Istanbul hà dannatu a cità in parechji modi, İmamoğlu hà esemplificatu e riflessioni di questu in u campu di u turismu. Enfatizendu chì quasi 50 hotel situati in zone vicinu à l'Atatürk Airport sò stati affettati negativamente da stu prucessu, İmamoğlu hà dettu: "Una decisione hè presa à una volta è un aeroportu hè in costruzione. Ùn pudemu ancu andà in questu aeroportu cù trasportu publicu. E duie linee di metro sò custruite. Ancu a ricustruzione di queste linee di metro costarà questa cità miliardi di euro ", disse. Ricordendu chì sò stati dumandati nantu à e so opinioni annantu à l'aeroportu di Atatürk quandu anu pigliatu l'uffiziu, İmamoğlu hà dettu:

"Di sicuru, s'ellu ci hè una zona chì cascarà in un vacu, sempre chì hè discutitu cù l'esperti... Avemu fattu e seguenti descrizzioni: "Di sicuru, hè a nostra priorità di portà tali spazii in spazii verdi, cumuni. zoni, spazii di recreazione, è strutture in cunfurmità cù i guadagni suciali ". Eppo; Ci hè una realità chì emerge in questi scontri induve avemu fattu u sensu cumunu. È questu hè questu: Sicondu i figuri chì avemu ottenutu à u mumentu, a pruduzzione supplementaria da esse fatta da l'Aeroportu di Istanbul hè più di 5 miliardi d'euros. U valore attuale di l'Atatürk Airport hè più di 4 miliardi d'euros. Si dice chì; "Ùn useremu micca stu locu è investiremu altri 5 miliardi d'euros. È a purteremu in un solu aeroportu. Questu significa; in fatti, 10 miliardi d'euros sò andati fora di e nostre sacche. Investirete 5 miliardi d'euros, è vi scaccià i 5 miliardi d'euros chì ci sò quì. Hè irragionevule per fà tali difinizzioni è piglià tali passi quandu site u paese chì deve ancu un miliardo d'euros, prestitu è ​​prestitu in a forma più caru in u mondu. Sì ùn avete micca altri interessi ... "

"PERCHU QUESTU OSPITALU STA LÀ COME I RIFIUTI?"

"Sò invintendu; Ùn vogliu micca mette à nimu sottu suspettu ", disse İmamoğlu, "Per esempiu; "Se ùn avete micca prumessu l'Aeroportu d'Istanbul cum'è un prughjettu olisticu, se ùn avete micca intenzione di vendellu o se ùn avete micca alcuni cuntratti di fondo, ùn ci hè veramente nunda di scaccià 10 miliardi d'euros di sta cità è questu. paese ", disse. Dichjarà chì alcune di e cità maiò di u mondu anu 4 o 5 aeroporti, İmamoğlu hà ancu elencu e so critiche nantu à a manera chì l'Atatürk Airport hè statu cunvertitu in un hospitalu durante u prucessu pandemicu. Enfatizendu chì invece d'utilizà a fiera vicinu à l'aeroportu di Atatürk per questu scopu, u prucessu di scaccià miliardi di lire in a basura hà iniziatu cù a rottura di e piste, İmamoğlu hà dettu:

"Questu ùn hè micca u locu ghjustu, ùn andate micca, ùn andate micca, hè una vergogna, hè un peccatu, avemu reagitu. Stu travagliu si firmò dopu à 3-4 ghjorni dopu à sti reazzioni. In un ghjornu, decine di escavatori è centinaie di camioni si sò precipitu annantu à quella strada custiera à u latu di l'aeroportu, è cuminciaru à rompe a pista. È anu custruitu un ospedale nantu à a pista. Trè ghjorni fà l'uspidale era da questu latu, trè ghjorni dopu era cusì. Miliardi di dollari. Per l'amori di Diu, questu statu puderia avè una mente cusì ? Questu hè ieri, questu hè dumane. Oghje hè diversu, dumane hè diversu. O quale dumanda un contu di ciò chì avete dettu eri ? 'Perchè quellu hospitalu stà quì cum'è a basura ? Per l'amori di Diu, quale si dumanda perchè avete passatu tantu soldi quì ? Cari ministri, chì cercanu è pruvate d'aiutà si, pusendu è pensanu per l'amor di Diu. Pensate à questu ".

"Chì ùn hà micca vistu, cum'è quellu curaggiu?"

Rimarchendu chì i travaglii di demolizione in l'aeroportu di Atatürk sò stati iniziati senza licitazione, İmamoğlu hà dettu: "Ùn ci hè micca licitazione. Ùn ci sò micca avvisi publichi. E facemu un ochju; Per pruvucà sta nazione, per pruvucà sta nazione, per graffià e so terminazioni nervose, ignorante, inexperiencedly ... Micca per denigrate a classa in a vita di l'affari, ma solu s'è vo avete u titulu di un cuntrattu incompetente. In un locu 5-6 escavatori, 20-30 camioni di terra ... Inoltre, u nome di a cumpagnia hè scrittu annantu à i veiculi in modu rude è senza vergogna. Ùn dite micca: "O amicu, avete purtatu camioni quì quandu ùn ci era micca tender. Trè ghjorni dopu, quandu annunzià u nome di sta cumpagnia cum'è "A cumpagnia chì hà vintu sta licitazione" - è si parla di una offerta di più di 2,5 miliardi di lire - ùn dicerete micca: "Quale rudezza hè questu, chì tipu di rudezza? di ignuranza hè questu, chì tipu di curagiu hè questu ?

"VI PIACE A CREA E PISTA DI UN AEROPORTU DI 110 ANNI"

Dichjarà chì e macchine di custruzzione sò state messe nantu à a pista ancu prima chì l'offerta era à mezu, İmamoğlu hà dettu: "Scrivi u nome di a cumpagnia à l'ochji di a nazione. È sta cumpagnia principia à rompe a pista, una per una, quì. In altri palori, pruvate à pruvucà a nazione cù trè escavatori, trituratori è camioni, ma ùn pigliate micca in contu a mente è a cuscenza di sta nazione. Ùn si pò mancu indovinà induve u core di sta nazione, chì hà fattu questi sbagli, si sentia u mumentu chì i vene in u so propiu corpu sò stati rotti. Cum'è quandu avete annullatu l'elezzioni u 6 di maghju, mentre chì 23 mila voti sò stati lanciati in l'urna u 806 di ghjugnu, ùn pudete micca predichendu cumu serà puntuata quella differenza. Avà ùn pudete micca. È quì, davanti à l'ochji di a nazione, site felice di parlà di rompe è demolisce e piste di un aeroportu chì hà più di 100 anni, quasi 110 anni ", disse.

"HANI UN VIAGGIU D'INTERESSU IN QUESTU"

Ricordendu chì l'area in questione hè sempre vista cum'è un "aeroportu" in i piani di zoning, İmamoğlu hà sottolineatu chì u muvimentu di "spaziu verde" da l'ala dirigente hà "cuntenutu di affittu". Spartendu a cunniscenza ch'elli anu purtatu è purteranu milioni di metri quadrati di spazi verdi à a cità cù e mosse ch'elli anu fattu, İmamoğlu hà rispostu, "A pianificazione di una cità, a pianificazione di a cità, serà fatta da a vuluntà di una manata di persone, per l'amor di Diu ? Dicendu, "Istanbul ùn hà nunda à fà cù u prublema di u spaziu verde quì à u mumentu", İmamoğlu hà dettu:

"È sfurtunatamenti, anu imbarcatu in un prucessu cusì imprudente. U publicu ùn sapi micca. U publicu ùn ne sà nunda. E persone chì dicenu "spaziu verde" custruiranu 136 milioni di metri quatrati di foresta è terreni agriculi in questa cità, ghjustu accantu à questu, ghjustu accantu à u novu aeroportu. Chì ci hè a vostra malatia di u campu verde? Istanbul ùn hà nunda à fà cù u prublema di u spaziu verde quì à u mumentu. Questu hè un prublema chì deve esse discutitu. Ma site custruendu una cità di 136 milioni di persone, nantu à una superficia di 2 milioni di metri quadrati, à a diritta è a manca di u prughjettu, chì chjamanu u cusì chjamatu "Canale", senza discutiri, illegale, è apprufittannu. di u lentu funziunamentu di a lege. Lasciami dì questu: hè tutta una questione d'interessu. Ci hè un pianu d'interessu assolutu è una mappa d'interessu in questu prucessu, chì anu distruttu à l'aeroportu senza esse dumandatu à i citadini, senza un pianu di zoning, senza lege, senza offerta, à u so propiu piacè. Ci hè un viaghju fora. Ùn sò micca ciò chì si chjama. Hè chjamatu Mediu Oriente. Ùn sò micca ciò chì si chjama, chì capitale hè, ùn sò micca ciò chì hè. Ma ci hè un viaghju di interessu in questu, cum'è sempre sò. Sfurtunatamente, questu hè davanti à l'interessi di u paese, davanti à l'interessi di a cità, davanti à l'interessi è i pinsamenti di i nostri 16 milioni di citadini, mettendu i vostri pinsamenti - assai dispiace - ùn pudete micca perdi a vita, u fegatu, a pruprietà, pruprietà di sta cità ridandu, ridendu, grinnendu, facendu ricette. U vostru tempu hè finitu; tu vai. Lasciate andà, rispettu a vuluntà di sta nazione. Fighjate, à l'ultime elezzione, sta nazione hà elettu un merre cù u votu più altu di a so storia. È disse; "Ùn accettà micca a sensazione chì avete aduprà a vostra propria mente. Accettu u sensu cumunu, a mente demucratica rapprisentata da st’amicu, è votu per ellu. Mostra rispettu. Cum'è duverete dimustrà u rispettu dopu à caduta di u putere in e prossime elezzioni ".

"SIAMU DUNI ALZIAmu I NOSTRI BRACCI U 6 di maghju"

Enfatizendu chì u prublema ùn hè micca "uppusizione di putere", İmamoğlu hà dettu: "Questu hè un prublema trà tradimentu è fiducia. Questa hè una materia trà u bè è u male. Attualmente luttamu u male ", disse. Ricordendu chì celebreremu u 19 di maghju, a Commemorazione di Atatürk, u ghjornu di a Ghjuventù è u Sport, è a Cunquista di Istanbul u 29 di maghju, İmamoğlu hà dettu: "Osservemu attentamente a santità di sta cità è cuntinuemu à prutege stu prucessu. Avemu vistu da quale latu serà u citadinu. Credu à u 100 per centu chì i nostri citadini seranu da a parte di e persone chì rispettanu è curanu a bontà è a fiducia, micca u male è u tradimentu ". Dicendu: "U bonu vincerà contr'à u male in l'elezzioni in 2019, cum'è in l'alizzioni di Istanbul 2023", hà dettu İmamoğlu è hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"A nostra nazione ùn serà mai da u latu di u tradimentu è u male. Cuntinuemu à rapprisintà a bontà, è cundannu l'insistenza di una manata di persone per tradisce Istanbul, cum'è anu traditu, per a so propria ammissione, in u passatu. A nostra lotta legale cuntinueghja. Avemu mandatu lettere d'avvertimentu à tutti i ministeri chì tutti sti prucessi sò sbagliati è contru à i piani. Avemu principiatu i prucessi legali è avemu più passi da fà. In questu, sprimemu chì metteremu tutta a nostra lotta legale in u tema di sparte cù i citadini, da a denuncia penale à a forma di l'offerta fatta quì. E crede chì i nostri citadini è a nostra nazione mostraranu a so pusizione contru à stu prucessu à u più altu livellu, cù i metudi legali, a demucrazia è u metudu prescrittu da a lege. Cumu ùn puderebbe dumandà à 16 milioni di persone? Cumu ùn pudete micca dumandà à i nostri 85 milioni di citadini chì fà quì ? Quale si? À a fine di u ghjornu, site una mansa di persone. Parlemu di 85 milioni. Avemu, vi parlemu di i nostri sedici milioni di persone. Semu sempre induve avemu toltu a nostra giacca è rimbursatu e maniche in quella notte di u 6 di maghju. Nimu in Istanbul ùn deve mai pensà chì hè u tempu di stà in silenziu annantu à questi tradimenti. In Istanbul, dicia: "Qualunque cosa una persona dice, diventa. U periodu di "qualunque sia l'opinione di una persona, hè finitu". sgiò ciao ! Hè finitu. finitu in Istanbul; Finirà in Turchia dumane. Allora nimu ùn deve dubbità ".

RISPOSTA KAFTANCIOĞLU

İmamoğlu hà ancu datu e seguenti risposte à e dumande di i ghjurnalisti:

- A pruibizione pulitica è a pena di prigiò di u presidente provinciale di CHP Istanbul, Canan Kaftancıoğlu, sò state cunfirmate. Avete ancu un casu chì vene. Pensate un risultatu simili per voi?

"Vogliu fidà di a lege, di crede in a lege, di crede in u sistema di ghjustizia di u paese, malgradu tuttu, malgradu qualchì decisione sfurtunatamenti illegale pigliata; Vogliu campà. In altri palori, vogliu sta attitudine, vale à dì, l'attitudine chì hà rottu l'aeroportu, l'attitudine chì hà rottu è distruttu a lege, attraversu un prucessu fabricatu. Hè a mo speranza. Videremu. Ma tutti questi sò diventati naturali in u nostru paese. Ma continueremu a nostra lotta in u più altu modu ".

"Ancu I MINISTRI A VOLTE ÙN POSSONI ENTRARSI IN MANU DI POPLU"

- I ministri pertinenti chì avete appena citatu anu fattu dichjarazioni l'un dopu l'altru. Dopu à e reazioni crescente, hè statu dettu: "Una pista resterà aperta per una emergenza". Cumu valutate questu? Si parla ancu di millioni di metri quatrati pè u spaziu verde. Diversi figuri sò datu. Cumu valutate queste dichjarazioni?

"Questu hè u prublema chì mi parlava in ogni modu. Ùn deveria micca sapè questu prima? Per l'amori di Diu, stu prughjettu hè in piazza d'Istanbul, à l'angulu di Istanbul, à l'iniziu di una strada... Questi 39 merri eletti d'Istanbul, u sindaco elettu di Istanbul, dicu chì u guvernatore d'Istanbul faci. micca sapè. Ùn sò ancu. Hè qualcosa cusì pussibule? Hè per quessa chì un ministru dice 6 ; un ministru dicendu 8; Hè normale chì un ministru dicia 2. Perchè ancu elli ùn ponu micca entra in quella manciata di persone qualchì volta. Ancu s'elli ponu unisce à quelli chì sapanu qualchì volta. Ancu s'ellu si ne capiscenu dopu un ghjornu. A volte, ancu i ministri sò infurmati prima da i cuntratturi. Forse qualchì volta, quandu certi ministri ùn ne sanu micca, i cuntratturi entranu quì è cumincianu à crash. Fighjate, questu hè u statu di u paese. Allora tutti questi errori sò pussibuli. Per l'amori di Diu, lascemu sti dettagli. Fighjemu nantu à questu: Avemu 10 milioni di metri quadrati in u core di sta cità. In u pianu attuale, questu hè l'aeroportu è pigliate l'armata. È qualchissia vene è dice: "Vaiu à parcheghju stu locu". Qualchissia, eccu, una persona. Questu affari hà urbanisti, questu affari hà aviatori, trasportatori. Ci sò esperti di campu verde in questu affari. Ci sò altri esperti in questu affari. Ci hè un altru modu di vede u futuru di Istanbul. Ci hè un sguardu tutale à Istanbul. In altri palori, faraghju questu quì, fà questu quì, stabiliraghju una cità di 136 milioni di metri quadrati nantu à 15 milioni di metri quadrati, vale à dì 2 volte quantu avemu dettu. Quale si? Per l'amori di Diu, quale site ? Siete una mansa di persone. 16 milioni di persone in questa cità vi fighjenu stupiti. È sottu à questu hè un altru ingannu. À u mumentu, per fà vi scurdate di circa 50 per centu caminata tè; per fà scurdà chì u pane hè 4,5 lire; per fà scurdà a ghjente ch’ùn si pò micca fà ; per fà scurdà chì i nostri figlioli ùn ricevenu micca una bona educazione ; per fà scurdà di i nostri ghjovani ch’elli ùn ponu micca un impiegu per i so meriti ; per fà scurdà i prufessori chì ùn ponu esse numinati; Venite à rompe l'aeroportu di Atatürk cù mule un ghjornu per fà vi scurdate di parechji prublemi. un altru ghjornu Ekrem İmamoğlu'na 'terrorista'; Ùn sò micca sapè quale cumuna operà un altru ghjornu, 250 parsoni... Crea agende in un mondu cusì ridiculu, ma pruvate à fà scurdà di i veri dulori è i bisogni veri di sta nazione, soprattuttu a lege, a ghjustizia, l'ecunumia, l'educazione. . Ùn parlu mancu di e debulezze di a pulitica estera, di i prublemi è di i prublemi di a pulitica estera. Frà questi prublemi, di sicuru, un ministru dicerà "2 milioni", "5 milioni", "6 milioni". Allora dumandate à i ministri, perchè quellu spitali hè viotu ? Sapete, l'aviò sbulicanti atterrissi, decollanu, ci veneranu da l'esternu. Entramu in situazioni assai divertenti. Mi dispiace per elli. Vulariu chì era un guvernu di qualità, ma noi, cum'è u gruppu di l'uppusizione in Turchia, cum'è quella sei tavola, puderia parlà cose di qualità cù u guvernu di qualità. Ci era un tempu chì ci era un guvernu è u so circulu chì si lagnavanu di l’uppusizione ; Attualmente mi lamentu à u guvernu. Anu calatu a qualità tantu chì; A nostra nazione deve sbarazzarsi di elli u più prestu pussibule ".

SPARTA U DOCUMENTU DI L'OFFERTA CU I GIURNALISTI

Dopu à a fine di a sessione di dumande è risposte, u Vice-Segretariu Generale İBB, Gürkan Alpay, hà consegnatu à İmamoğlu u ducumentu di l'offerta per i travaglii di demolizione in l'aeroportu di Atatürk. Spartendu u documentu cun calore cù i ghjurnalisti, İmamoğlu hà dettu: "I mo amichi l'anu mandatu avà. L'offerta hè avà annunziata. U cuntrattu hè firmatu 2 ghjorni fà; 16 di maghju. Vogliu dì, dopu chì i camioni sò ghjunti quì. U 16 di maghju hè u principiu di u travagliu. A data di u cuntrattu hè scritta u 16 di maghju quì. Oghje hè u 18 di u mese. Questi camioni sò ghjunti quì durante u weekend. figura; 2 miliardi 174 milioni. Custruzzione è custruzzione. Vogliu dì, ci hè u segnu quì, u nome di i camioni... Vede u cuntrattu chì si immerse senza un cuntrattu ? In altri palori, s'ellu ci hè un cuntrattu in un paese chì sà ch'ellu offrirà senza un cuntrattu, alza a manu. Gridate à quelli osservatori ridacchiati. Cumu si mette un tali tender? Fararaghju una denuncia penale contr'à voi tutti ", disse.

DA İMAMOĞLU À I CITTADINANI: "ÙN PERDE U CURAGGIU"

Imamoglu, à a quistione "Per chì hè solu questu 2,1 miliardi di lire?" Rispose: "Cussì chjamatu spaziu verde. 'Rant park'. In altri palori, 2 miliardi 174 milioni di spazii verdi. U nome di u travagliu: "Gardinu di a Nazione di l'Aeroportu d'Istanbul Atatürk, Custruzzioni Suciali di u Giardinu di a Nazione, Infrastrutture Landscaping Job". Hè u nome di u travagliu. Questu assai. Nisun dettagli. Ùn ci hè nunda di più. Sapete, un tali tender hè tenutu è u tender hè datu. Trè ghjorni, quattru ghjorni prima di dà l'offerta, tuttu ciò chì passa, hè cunnisciutu ch'ellu entre in questa cumpagnia cù un escavatore. Puderaghju ancu una denuncia penale contr'à a cumpagnia. Perchè entre quì senza cuntrattu hè mulu... Fararaghju una denuncia penale ancu contru à elli. Faraghju sti denunzii per guidà u mo populu. Credu chì decine di millaie, centinaie di millaie di persone cum'è mè andaranu, presentanu una denuncia penale è cercanu i so diritti legali. Ùn perde micca u vostru curagiu. Ùn perde a speranza. Stu paese hà 85 milioni di persone, ùn a paura di nimu. Ùn àbbia paura di nimu. Vogliu chì nimu di i nostri figlioli è di l'adulti ùn anu a paura di quellu chì guverna a nostra nazione, à u cuntrariu, vogliu chì quelli chì guvernanu a nazione anu paura di a nazione.

"MURAT ONGUN hè u mo amicu assai preziosu"

Imamoglu, IMM Sözcüsü Murat Ongun hè statu licenziatu è İBB SözcüImamoglu, chì hà cuminciatu à parlà di l'allegazioni riguardanti l'abolizione di l'uffiziu di u Capu di Staff, dicendu: "Credite, questu hè un prublema assai minore trà i temi chì avemu parlatu", è disse: "Murat Ongun hè assai preziosu cumpagnu di u mio, hà altri duveri. Una volta da a mo decisione sözcüAghju vistu adattatu per stabilisce l'uffiziu di u primu, ma in l'ambienti vecu avà sözcüA causa di certi risultati dati da l'uffiziu di u publicu, è u riflessu di a sucità à questu, è qualchì volta sfurtunatamenti, per via di i sforzi di i nostri avversari pulitichi per creà disinformazione in questu spaziu. sözcüAghju cacciatu u rangu. Ùn ci hè attualmente una tale autorità. Murat Bey cuntinueghja i so altri travaglii ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*