L'imprese turche anu ancu ricevutu una offerta di treni in Turkmenistan

I travaglii di cuntratti fatti da e cumpagnie turche in Turkmenistan, unu di i paesi da quale ricevenu a maiò parte di l'affari, in 2011 superavanu 3 miliardi 270 milioni di dollari.

L'imprese di cuntratti turchi, chì anu una parolla in u sviluppu di u Turkmenistan, anu vintu l'offerta per 63 prughjetti cum'è alloghju, scole, fabbriche, alberghi, strutture ricreative, basi navali militari, centrali elettriche, fabbriche di fertilizzanti, autostrade, ferrovie, ospedali è custruzzione di pipeline. Pigliò assai travagliu.

in u primu mese di u 2011 Rönesans A cumpagnia di custruzzione hà vintu u cuntrattu per a custruzzione di una fabbrica di fertilizzanti è ammonia in a pruvincia di Mari per 350 milioni di dollari, mentri Lotus Energy Company hà vintu l'offerta per e linee elettriche d'alta tensione trà e pruvince di Mari-Lebap per 390 milioni di dollari. Nta l'ultimi mesi, Belda Construction Company avia vintu l'offerta per dui alberghi separati è strutture di recreazione in a regione Avaza Tourism per circa 200 milioni di dollari. Tekfen İnşaat ve Tesisat AŞ, cum'è subappaltatore in u Prughjettu di u Campu di Gas di Yoloten Sud, realicerà i travaglii di l'installazione di l'ausiliari di u campu di u prucessu è a custruzzione di u pipeline di gas naturale per 261 milioni di dollari. Eser Holding realizarà a custruzzione di l'autostrada per 266 milioni di dollari. In novu, a cumpagnia Uslu Yapı intraprenderà u prughjettu di l'autostrada per 111 milioni di dollari, mentre chì a cumpagnia İlk İnşaat realice opere di piattaforme è tubazioni, è prughjetti di basi navali militari, chì u costu supera i 150 dollari.

L'imprese turche anu ricevutu un totale di 2010 miliardi di dollari di affari in Turkmenistan in 4.5. Circa 2 miliardi di dollari di sta figura hè stata fatta da u prughjettu di u Villaggio Olimpicu intrapresu da Polimeks İnşaat.

U voluminu tutale di u travagliu realizatu da e cumpagnie di custruzzione turche da quandu u paese hà guadagnatu l'indipendenza in u 1991 hà più di 24 miliardi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*