Un investimentu di serviziu di 500 milioni di lire serà fattu in Kayseri

A preferenza domestica in u sistema di ferrovia ozhaseki face una cuntribuzione impurtante à l'industria.
A preferenza domestica in u sistema di ferrovia ozhaseki face una cuntribuzione impurtante à l'industria.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri, Mehmet Özhaseki, hà dettu chì investiranu 2012 milioni di lire cum'è municipalità metropolitane è distrettuali in 500. Mehmet Özhaseki hà evaluatu l'annu 2011 è i prughjetti chì pensanu à implementà in 2012 in a cunferenza di stampa chì hà tenutu oghje.

À a riunione tenuta in u Cunsigliu Municipale, Özhaseki hà iniziatu u so discorsu celebrendu u ghjornu di u "10 di Ghjennaghju di i ghjurnalisti di travagliu".

Dichjarà chì 2011 era un annu cumpletu è fruttu per a cità, Özhaseki hà dichjaratu chì l'annu passatu, anu avutu innovazioni è aperture in i posti 20 in u quadru di u Prughjettu di u Pianu Maestru di Erciyes.

Ricordendu chì a fundazione di u prughjettu di a seconda tappa di u sistema ferroviariu hè stata stabilita da u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan, Özhaseki hà dettu chì metteranu in opera a linea di u sistema ferroviariu trà Sivas Street è Erciyes University quist'annu.

Nutendu chì a seconda fase trà l'Università di Erciyes è Talas serà finita in u futuru, Özhaseki hà enfatizatu chì anu compru 16 novi veiculi di u sistema ferroviariu è chì anu cura di u sistema ferroviariu in quantu à u trasportu di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*