A Delegazione di u Cummerciu di l'Industria Ferroviaria Britannica Arrivata in Turchia si scontra cù l'Industriali Membri ASO u luni.

L'industriali chì sò membri di a Camera di l'Industria di Ankara si scontranu cù l'affari britannichi chì visitanu Turchia.

A Delegazione di u Cummerciu di l'Industria Ferroviaria Britannica, chì hè ghjunta in Turchia per tene una seria di cuntatti, si scontra cù l'industriali membri di l'ASO u luni. L'ambasciadore britannicu David Reddaway è u direttore generale di TCDD Süleyman Karaman assisteranu ancu à a riunione chì si terrà à 10.30:XNUMX. U presidente di l'ASO Nurettin Özdebir farà u discorsu d'apertura di a riunione, chì hà u scopu di creà opportunità di cooperazione mutuale trà e cumpagnie britanniche è turche chì operanu in u settore ferroviariu. dopu l'Inghilterra

Tim Gray, Direttore di u Sviluppu di l'Affari Internaziunali di l'Unione Ferroviaria, Metin Tahan, Vice Direttore Generale di Investimenti Infrastrutture (DLH), Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, Süleyman Karaman, Direttore Generale di a Republica di Ferrovie Statali di Turchia, è David Reddaway, Ambasciatore Britannicu, farà ognunu un discorsu. L'affari britannichi in a delegazione si scontranu dopu cù l'industriali membri di l'ASO è tenenu riunioni bilaterali.

Surghjente: http://www.haber50.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*