Marcheranu à Ankara per TÜVASAŞ

L'esistenza di TÜVASAŞ hè u più grande ostaculu à u capitale straneru
Marcheranu à Ankara per TÜVASAŞ...
I membri di u Cunsigliu di Amministrazione di u Trasportu Turcu Sen anu tenutu una cunferenza di stampa in u Restaurant Gümüş. À a riunione induve u Vicepresidente Cihat Koray era ancu presente, i sviluppi riguardanti u muvimentu di TÜVASAŞ à Ferizli sò stati valutati. Leghjendu a dichjarazione, u presidente di u Branch Ömür Kalkan hà dettu chì a mossa ùn cuntribuisce micca à a fabbrica in ogni modu.
U presidente di a filiera Ömür Kalkan
Cum'è hè cunnisciutu, i sforzi per dirige l'opinione publica in quantu à u trasferimentu di TÜVASAŞ à u distrettu Ferizli di Sakarya sò in corso per un bellu pezzu. Cum'è a Branca Sakarya, avemu dimustratu l'opposizione necessaria à sta iniziativa, chì ùn cuntribuisce micca nunda à Adapazarı è TÜVASAŞ. Mentre quelli chì vulianu muvimenti citavanu u spaziu limitatu à TÜVASAŞ, dicemu micca, ùn dite micca a verità. Perchè e fabbriche di vagoni più impurtanti di u mondu cuntinueghjanu a so attività in spazii operativi assai più chjuchi cà TÜVASAŞ. Per esempiu; A fabbrica di CAF in Saragozza, in Spagna, da quale compru i vagoni di treni d'alta velocità, hà una capacità di 71.800 m², è a so fabbrica in America hà una superficie di 37.200 m² Una di e più grandi fabbriche di BOMBARDIER hè in Cina. Hè ancu in 151.038 m², WAGONPARS in Iran hè 330.000 m², ROTEM in Corea produce 1000 vagoni annu in una zona chjusa di 340.000 m² in solu 70.000 m². TÜVASAŞ cuntinueghja a so attività in una zona chiusa di circa 359.000 m² in 80.000 m². Quandu guardemu i figuri, si vede chì e zone operative totali di a maiò parte di e cumpagnie principali di u mondu ùn sò micca quant'è l'area chiusa TÜVASAŞ. Inoltre, TÜVASAŞ hè una istituzione chì ùn contamina micca l'ambiente, ùn dannu micca l'ambiente in alcun modu, cumpresu u rumore, è ùn hà micca un impattu negativu nantu à u trafficu. Allora, perchè stu prublema di trasferimentu hè sempre sustinutu? U nostru stimatu Direttore Generale hà datu a megliu risposta à sta quistione in a so dichjarazione à a stampa in 2011. In a so dichjarazione, u nostru Direttore Generale hà dettu;

"TÜVASAŞ, chì hà un putere significativu in u mercatu naziunale, hà firmatu un cuntrattu di 6 milioni 2010 mila 2 Euro cù Eurotem u 831 di settembre di u 262 per a fabricazione di veiculi di u Prughjettu Marmaray. Da u 2003 à u 2010, hà righjuntu circa $ 553 milioni in l'ultimi sette anni. L'efficienza crescente di TÜVASAŞ, chì hà sappiutu à esse inclusa in a lista di e prime 500 Imprese Industriali in Turchia, in a produzzione hà permessu di aumentà i so rivenuti di vendita à u listessu ritmu. I travaglii di riparazione, mudernizazione è produzzione di vagoni per a nostra urganizazione principale TCDD, chì sò in u nostru prugramma annuale di travagliu di rutina, seranu continuati da Tüvasaş senza interruzzione. Inoltre, un flussu di valuta di 2011 milioni d'euros serà furnitu per 290 vagoni di dorme da esse custruitu in Bulgaria.

U più forte attore di Turchia in l'arena naziunale è internaziunale in e ferrovie hè senza dubbitu Türkiye Vagon Sanayi A.Ş. vale à dì, TÜVASAŞ. TÜVASAŞ hà una capacità di produzzione annuale di 79 vagoni è riparazione di 197 vagoni in una superficie totale di 2 mila 359 m73, di i quali 2 mila 65 m500 hè una zona chjusa; Hà 5 diverse fabbriche: Manufacturing, Repair, Electrical, Electronic Processes, Chemical Processes and Bogie. "Per TCDD, à a fine di u 2010, cù a fabricazione di 784 vagoni di passageri è u mantenimentu, a riparazione, a revisione è a mudernizazione di 35 vagoni di passageri, hà alluntanatu a Turchia da a dipendenza esterna in u campu di i veiculi ferroviari è hà fattu un cuntribuitu significativu à u paese naziunale. ecunumia". Sta dichjarazione di u Signore General Manager hè abbastanza per revelà a vera intenzione. L'esistenza di TÜVASAŞ hè u più grande ostaculu à u capitale straneru. Hè da esse eliminata.

U prublema, chì avemu pensatu chì era cascatu fora di l'agenda per via di a nostra postura di l'uppusizione, hè statu purtatu à l'agenda di novu in i ghjurnali lucali u 19.04.2012. Fighjendu a nutizia, si capisce chì sta volta l'iniziativi sò stati purtati à un livellu più seriu è à un livellu più altu. U nostru Cunsigliu di Amministrazione di a filiale di Sakarya hà decisu di realizà una serie di attività informative in quantu à i fatti daretu à a dumanda di trasferimentu di TÜVASAŞ in Ferizli. In cunfurmità cù sti decisioni, avemu prima scuntratu cun voi oghje, u 21.04.2012.

Più tardi, dopu à a preghiera di u venneri 27.04.2012, dopu à u comunicatu di stampa da esse fattu davanti à TÜVASAŞ à 13.45, una marcia accuminciarà versu Ankara versu u MINISTERIU DI TRASPORTI, MARITTIMI È COMUNICAZIONI è un comunicatu di stampa serà fattu davanti à u Ministeru. Videndu cun noi à a cunferenza di stampa chì si terrà prima di a nostra marcia ci darà forza è morale in a nostra lotta.

U PROGRAMMA SAKARYA E DÜZCE hè statu annunziatu per quessa

Camminendu à Ankara

Accumincia u 27 d'aprile di u 2012 à 15.00.

27 April 2012 à 16.50 nantu à Karapürçek Road

chì finiscinu in siparazioni

I veiculi seranu imbarcati à 17.00.

18.00 à Düzce Küçük Melen

A marcia principia.

Dopu à Istanbul Street

Finirà à Anıtpark.

Surghjente: http://www.sakarya54.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*