I modi di i Istanbuliti per scappà da a prova di a Rinnovazione

metro istanbul aumenta a qualità in stazioni
metro istanbul aumenta a qualità in stazioni

A rinuvazione di u sicondu ponte hà lasciatu l'Istambuli nantu à e strade da l'ora di a matina. Ci sò percorsi di scappu alternativu per quelli chì campanu trà i dui lati, ma sò assai limitati. Dui carrughji di u Ponte Fatih Sultan Mehmet in a direzzione Europea-Anatolia sò stati chjusi per mantenimentu a notte scorsa. Tuttavia, sta matina a direzzione Anatolia-Europa era più bluccata.

Per quessa, u veru ordaliu serà sperimentatu sta sera in a direzzione di l'Europa-Anatolia, in a direzzione di u turnu, induve a più densità di trafficu hè sperimentata.

A maiò parte di i cunduttori chì sperimentanu u trafficu di a matina andaranu versu u Ponte di u Bosforu. In ogni casu, à a sera, u trafficu nantu à e strade di cunnessione serà intensu cum'è u sicondu ponte nantu à u Ponte di u Bosforu, chì si stende per chilometri.

LUNGHE CODE IN CAR FERRY

L'ultima alternativa per i pruprietarii di vitture hè u serviziu di ferry trà Sirkeci è Harem. İDO hà aumentatu u numeru di battelli trà Sirkeci è Harem da 4 à 6. L'espedizioni saranu cum'è un anellu, micca secondu l'ora, ma in forma di riempimentu è scaricamentu.

Inoltre, l'ora di fine di i voli hè stata cambiata da 22.30 à 24.00.

I vacanzieri chì volenu andà da Eskihisar à l'altra parte di u Mari di Marmara pagaranu a fattura per a cuncentrazione di İDO in Sirkeci-Harem. Perchè i battelli seranu nantu à u Bosforu, u numeru di viaghji ùn serà micca aumentatu in u weekend.

PEDONU DA U MARE

A situazione di i pedoni chì preferanu a strada di u mare pare un pocu più luminoso. Perchè e spidizioni sò stati ligeramente aumentati.

DENTUR hà pigliatu l'iniziativa di fà viaghji supplementari nantu à a linea Küçüksu - Tokmakburnu. A risposta da City Lines hè aspittata. I voli Beşiktaş-Üsküdar sò stati aumentati.

TURYOL, Kadıköy- Hà aghjustatu à e spedizioni Eminönü è Üsküdar-Eminönü.

COSTRUZIONE IN METROBUS

Quandu i rinnuvamenti in a stazione di Mecidiyeköy Metrobus sò stati aghjuntu à i rinnuvamenti in u FSM è u Ponte di Galata, u soffrenu di a ghjente di Istanbul hà aumentatu.

BAGNU INTERCONTINENTALE

Unindu à migliaia di persone chì ghjunghjenu à i so posti di travagliu in metrobus ogni matina, quelli chì scappanu da u trafficu di rinnuvamentu anu chjusu ancu u trasportu di metrobus. Da queste ore, u viaghju in metrobus hè previstu di ghjunghje à un puntu di bloccu. Hè previstu chì a soffrenza in i metrobuses, chì portanu più passageri di u normale o chì l'aria condizionata sò inadegwate perchè sò difettosi, ghjunghjeranu à livelli insopportabili.

TRAFFIC PANIC

In corta, tutte e arterie principali è e strade di cunnessione in a direzzione di u Cornu d'Oro, FSM è u Bosforu seranu a scena di una folla apocalittica per trè mesi per via di i cunduttori chì cercanu un puntu di uscita in panicu.
Serà inevitabbile per l'Istanbulisti, eccettu quelli chì stanu in i quartieri vicinu à i moli, di passà ore trà i dui lati.

L'absenza di i vacanzieri è di l'autobus scolastici, chì l'autorità insistenu insistentemente, ùn hè micca risentitu u primu ghjornu di u "caldariu di rinnuvamentu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*