Dichjarazione di u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman à u 1u Workshop Internaziunale di Ingegneria di Sistemi Ferroviari

Süleyman Karaman, General Manager of the Republic of Turkey State Railways (TCDD), hà dettu: "I nostri treni d'alta velocità impediscenu a migrazione, chì assicurarà chì i viaghji di andata di ogni ghjornu sò fatti in ogni locu in un raghju di 600 chilometri".

Karaman, "1. Parlendu à i ghjurnalisti in Karabük, induve hè ghjuntu per u "Attellu Internaziunale di Ingegneria di Sistemi Ferroviari", hà dettu chì i treni viaghjanu cù l'electricità è per quessa ùn contaminanu micca l'aria.

Esprimendu chì e ferrovie sò assai meticulose in quantu à a contaminazione di l'aria, Karaman hà dettu: "Ci sarà vendita di l'aria in u futuru, vale à dì, i paesi cù l'aria contaminata pagaranu soldi à i paesi cù l'aria pulita. Questu cuntribuisce ancu à e ferrovie. Hè una situazione imaginaria avà, ma succederà in u futuru ", disse.

Enfatizendu chì u 98 per centu di e persone in Turchia amanu e ferrovie, ma solu u 2 per centu l'utilizanu, Karaman hà dettu:

"Era una cuntradizzione è avemu principiatu investimenti per cambià questu. U nostru scopu era di purtà u trenu d'alta veloce in Turchia in 2008-2009, avemu riesciutu. Turchia hè u 8u paese in u mondu è u 6u paese in Europa chì operanu treni d'alta velocità. I nostri scopi sò paralleli à i scopi di Turchia. Turchia hà u scopu di entre in u top 2023 in u mondu in termini di sviluppu in 10. In u 100 anniversariu di a Republica di Turchia, vulemu esse trà i primi 10 in u mondu cù u nostru paese. Avemu ottenutu questu nantu à u trenu d'alta velocità. Semu ancu bè in a produzzione ferroviaria. Ci sò attualmente 7 fabricatori di ferrovie in u mondu, unu di elli hè Karabük Iron and Steel Factories (KARDEMİR). Semu ancu in u top 10 in rota è signalazione. Una fabbrica di treni à alta velocità hè stata custruita in Adapazarı, è seremu trà i primi 10 in a pruduzzioni di treni à alta velocità.

Karaman hà dichjaratu chì anu u scopu di avvicinà e cità più vicinu l'una à l'altru custruendu 10 mila chilometri di linee di treni à alta velocità è 4 mila chilometri di linee cunvinziunali, è hà cuntinuatu cusì:

"Pruceremu di prevene a migrazione assicurendu chì i ritorni sò ogni ghjornu in ogni locu in un raghju di 600 chilometri. I nostri treni d'alta velocità impediscenu a migrazione. Un studiente di Eskişehir, chì avà studia in Ankara, ùn si move micca di casa. Pò andà ogni ghjornu. Questu hè u listessu in Konya. Vulemu assicurà questu in tuttu u nostru paese. Inoltre, novi stazioni seranu custruiti. Inoltre, e stazioni di carica è scaricamentu situate in i centri di a cità seranu spustate à a periferia di a cità. Travagliemu ghjornu è notte per questi scopi. Semu assai bè in a nostra regione in quantu à i treni d'alta velocità ".

-" Stabbiliremu una "stazione di prova di ferrovia" in Karabuk" -

Nutendu chì Turchia sustene i paesi di a regione nantu à a tecnulugia di treni d'alta velocità, Karaman hà dettu chì stabilisceranu sistemi di treni d'alta velocità in i paesi di a regione cù una cumpagnia chì stabilisceranu. Karaman hà dettu: "Avemu stabilitu una" stazione di prova Ray "in Karabük. In questu centru di teste, testeremu parechje parte prodotte in u nostru paese. Avemu da cunfirmà a qualità di questi prudutti quì. Stu centru di teste risponde à i bisogni micca solu di u nostru paese, ma ancu di i paesi circundanti ".

Enfatizendu chì e ferrovie seranu più prezzu di l'autostrada, Karaman hà aghjustatu chì seguiranu una pulitica di prezzu secondu a qualità è a distanza.

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*