Università Karabuk (KBU) Rettore Prof. Dr. Burhanettin Uysal hà valutatu u 1u Workshop Internaziunale di Ingegneria di Sistemi Ferroviari è i so risultati

Università Karabuk (KBU) Rettore Prof. Dr. Burhanettin Uysal, accademichi chì anu participatu à a participazione accademica naziunale è internaziunale per trè ghjorni, in particulare TCDD, TULOMSAŞ, TUVASAŞ, TUDEMSAŞ, Istanbul Transportation, Kayseri Transportation, Estram, Durmazlar A.Ş., KARDEMİR A.Ş., rapprisentanti di u settore publicu è privatu, urganisazioni cum'è l'Associazione di Trasportu Ferroviaria è Rayder, anu evaluatu u 1u Workshop Internaziunale di Ingegneria di Sistemi Ferroviari, chì hè statu tenutu cù a participazione di Eskişehir è Clusters di Sistemi Ferroviari Anatoliani, è i so risultati. U Rettore Uysal hà dichjaratu chì hè a prima volta chì tutti i partiti pertinenti si sò riuniti cuncentrati nantu à u stessu scopu, è chì i prughjetti pianificati sò stati spartuti cù u publicu per a prima volta in stu attellu, hà dichjaratu chì a necessità di aumentà a produzzione domestica. Tassu in l'investimenti crescente di Sistemi Ferroviari in u nostru paese è avè una voce per l'industriali chì pruducianu in Turchia in u mercatu crescente di Sistemi Ferroviari sò stati espressi.

U Rettore Uysal hà dettu: "E dichjarazioni fatte da u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman nantu à u statutu di l'investimenti attuali di Sistemi Ferroviari in u nostru paese è i miri di TCDD per u futuru, in i discorsi di apertura, eranu impurtanti in quantu à motivà tutti i rapprisentanti di u settore è dimustranu. a determinazione di u nostru statu in questa zona. U Signore Karaman hà ancu enfatizatu chì i scontri in u campu di i Sistemi Ferroviari ùn puderanu micca esse realizatu senza a dimensione educativa, è hà dichjaratu chì anu apprezzatu è sustene u travagliu di a nostra università, chì hà cuminciatu à furmà ingegneri è staffi intermedi in questu campu. Karaman, chì hà ancu enfatizatu a necessità di piattaforme di teste è laboratorii basati in Turchia, chì hè un sughjettu impurtante di Sistemi Ferroviari, hà dettu chì a piattaforma "Rail Test Road" di 5 chilometri, chì serà custruitu da TCDD à l'Università Karabuk, induve u L'usura di a ferrovia unica è e teste meccaniche di Turchia è di u so circondu immediatu seranu realizati, saranu in sei mesi. Semu felici di annunzià chì pensanu à finisce in l'annu ".

U Rettore Uysal, chì hà ancu datu e spiegazioni di Fadıl Demirel, Direttore Generale di KARDEMİR A.Ş., l'unicu fabricatore di ferrovie domestici in Turchia, hà dettu chì KARDEMİR A.Ş. hà iniziatu novi studii di prughjettu è chì pruduceranu rails in sughero induriti. In un futuru vicinu. In più, Demirel hà dichjaratu chì altri prughjetti di pruduzzione, in particulare roti è vagoni, sò in u stadiu di cumpiimentu in u campu di i sistemi ferroviari. Ellu hà dichjaratu chì in più di sta piattaforma di prova di ferrovia di l'Università di Karabük, anu pianificatu à stabilisce una seconda piattaforma di prova di circa 20 chilometri, a piattaforma di prova dinamica, meccanica è di stabilità di i veiculi di Rail Systems, è chì i veiculi di treni d'alta velocità ponu ancu esse pruvati nantu à sta seconda piattaforma di prova. Anadolu è Eskişehir Rail Systems Cluster è altre imprese private. Durmazlar Inc., Bozankaya Inc. Uysal hà dichjaratu chì u tema di l'indigenizazione in i Sistemi Ferroviari hè statu discutitu in dettagliu à u Panel di Indigenizazione in Sistemi Ferroviari, chì anu assistitu da i participanti di ABB Turchia è rapprisentanti di l'Associazione di i Trasportatori Ferroviari, è hà dettu: "Hè capitu chì a scelta di u nostru statu di almenu. 51 per centu pruduzzione domestica in investimenti Rail Systems accelerà l'investimenti di produzzione di Rail Systems in u nostru paese, è s'ellu hè valutatu bè, u prossimu 20- In a visione di 30 anni, l'investimentu Rail Systems, a produzzione, a prova è a dimensione di u mercatu di l'impieghi in Turchia supererà i 800 miliardi di dollari è farà grandi cuntribuzioni à riduce u disoccupazione creendu un milione di 500 mila impieghi supplementari. À l'Università Karabuk, tecnulugia di sistemi ferroviari; Avemu apertu u primu Dipartimentu di Ingegneria di Sistemi Ferroviari di Turchia in 2011 in a Facultà di Ingegneria di l'Università Karabuk per risponde à a necessità di persunale tecnicu furmatu in questu campu per assicurà chì hè più efficiente, più veloce, più economicu è sustenibile in parallelu cù u so sviluppu in u mondu sanu. Avemu reclutatu 2011 studienti in l'annu accademicu 2012-97 è 2012 studienti in l'annu accademicu 2013-132. Basatu nantu à i risultati di stu attellu, vedemu chì; A nostra università hà fattu a decisione ghjusta prevedendu u futuru in i sistemi ferroviari, chì hà un postu assai impurtante oghje è in u futuru. A participazione à grande scala in stu attellu, chì hè stata urganizata per a prima volta da l'Università Karabuk, hà revelatu una volta di più u locu è l'impurtanza di stu sughjettu in u mondu chì si sviluppa rapidamente è in u nostru paese. Questu ci mostra chì, cum'è una università, pruduciaremu un valore aghjuntu per u nostru paese, impegnendu compiti impurtanti in u campu di Sistemi Ferroviari, chì hà un postu assai impurtante in u futuru di u nostru paese.

Duranti l'attellu, i protokolli di cuuperazione nantu à u stage, l'applicazione è l'impiegu di i nostri studienti sò stati firmati cù a maiò parte di l'imprese cum'è l'Università Karabük. L'attellu, chì hè statu tenutu cù a participazione è l'interessu di u settore publicu è privatu, hà cuntribuitu à i scopi strategichi di u nostru paese cum'è una piattaforma strategica di travagliu. Hè vinutu à u primu pianu trà l'altri temi discututi è studii scientifichi presentati. In questu cuntestu, cum'è i primi ingegneri di u nostru paese in questu campu, l'ingegneri di Sistemi Ferroviari, chì l'Università Karabük hà iniziatu à furmà, cuntribuiscenu assai à risponde à a necessità di ingegneri in u campu di Sistemi Ferroviari è incuragisce l'imprese chì volenu fà un svolta di pruduzzione. L'attellu era assai pruduttivu in quantu à i so risultati. Spergu chì i guadagni ch'ellu purterà serà benefiziu à l'Università di Karabük, Karabük è u nostru paese, è ringraziu l'urganisazioni è i rapprisentanti di u settore publicu è privatu, accademichi, chì anu cuntribuitu à l'attellu. Invitu tutta l'industria à u 2013u Workshop Internaziunale di Ingegneria di Sistemi Ferroviari chì urganizeremu in 2 ".

 

Fonte: Haber Yurdum

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*