Una voce, una destinazione da u mondu cummerciale di u Mari Neru, Samsun Sarp Railway Project

Una voce, una destinazione da u mondu cummerciale di u Mari Neru, Samsun Sarp Railway Project
Un scopu cumuni da i presidenti di Samsun, Ordu, Giresun, Trabzon, Rize è Hopa TSO.
I presidenti di Samsun, Ordu, Giresun, Trabzon, Rize è Hopa TSO chì operanu in a Regione di u Mari Neru accunsenu à agisce inseme per inizià un prughjettu ferroviariu nantu à a strada da Samsun à Sarp. I capi di TSO anu dichjaratu chì per a regione per sviluppà è fà una mossa, hè necessariu agisce in tuttu, micca pruvincia per pruvincia, per a ferrovia, chì coprerà tutte e pruvince longu a Costa di u Mar Neru. L'opinioni di i Presidenti TSO Regionali nantu à u prughjettu di a Ferrovia Samsun-Sarp sò i seguenti;
MURZİOĞLU: Chì succede cù una manu, a voce di duie mani
U presidente di Samsun TSO, Salih Zeki Murzioğlu, hà dettu: "U veiculu di trasportu più economicu è sicuru accettatu da u mondu hè a ferrovia. Sfurtunatamente, finu à avà, l'investimenti ligati à a ferrovia ùn sò micca stati realizati. Una reta di ferrovia da Samsun à Sarp è cusì à u Caucasu porta una grande vitalità ecunomica à a regione. Hè impensable di ùn sustene micca. Duvemu riclamà a ferrovia inseme cum'è regione è esigella da i pulitici. Per questu, avemu bisognu di impegnà a pulitica. Duvemu travaglià nantu à a basa di dicendu chì una manu hà una voce, duie mani anu una voce ", disse.
ÇAKIRMELİKOĞLU: QUESTA FERROVIA SERA A NOSTRA Liberazione
U presidente di Giresun TSO, Hasan Çakırmelikoğlu, hà dettu: "E pruvince d'Ordu-Giresun-Trabzon-Rize-Artvin ùn sò micca rivali l'una di l'altra per a linea Samsun-Baku, ma serà benefica per elli à cooperà. Avemu da sustene un travagliu ferroviariu in corso da Samsun à Sarp. U prughjettu di a ferrovia chì passa per sta strada hè assai impurtante per u sviluppu tutale di a regione. Sta ferrovia serà a nostra salvezza. Inseme, duvemu purtà l'investimentu ferroviariu tutale à a nostra regione ".
ŞAHİN: I FERROVII sò IMPORTANTI PER A REGIONE
U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Ordu (OTSO), Servet Şahin, hà sustinutu u risultatu di l'Atelier Ferroviario tenutu in Giresun è hà dettu: "A ferrovia hè assai impurtante per u sviluppu di Ordu è i so distretti. U nostru scopu ultimu hè di allargà a ferrovia da Samsun à Sarp. Stu prughjettu hè assai impurtante per a regione. Duvemu cuntinuà u nostru travagliu agiscenu cumuna cù i presidenti regiunale di TSO nantu à a ferrovia. Una ferrovia chì parte da Samsun è si estende finu à Sarp cambia a faccia di a Regione di u Mari Neru.
HACISALİHOĞLU: WE HELDLY SUPPORTU U PROGETTU
U presidente di Trabzon TSO, Suat Hacısalihoğlu, hà dichjaratu chì a Ferrovia Samsun-Sarp porterà u muvimentu in Trabzon è in tutta a regione. Supportemu di tuttu u core u prugettu. U prughjettu di a ferrovia serà u più grande investimentu chì a pulitica farà in a regione. Inoltre, vulemu chì u Prughjettu Ferroviariu Trabzon-Erzincan sia realizatu. Ci importa di scendere in Anatolia da a linea Erzincan cum'è noi da a costa ".
OFLUOĞLU: SAMSUN SARP RAILWAY OFFICIALMENT BLOWS THE REGION
U presidente di Rize TSO, Ömer Faruk Ofluoğlu, hà dettu: "A ferrovia di Samsun Sarp fa saltare ufficialmente a regione. I nostri porti deve esse cunsideratu in stu prughjettu. Cù i so cunnessi portu è e cunnessioni di a cità, a regione di u Mari Neru orientale guadagna una grande vitalità ecunomica. Avemu Rize TSO è a ghjente di Rize sinceramente volenu è sustene questu. Semu pronti à agisce inseme cù tutte e pruvince di u Mari Neru per stu prughjettu ".
Pecura : ANCHE IMAGINA hè UNA COSA BELLA BELLA
U presidente di Hopa TSO, Engin Koyuncu, hà dettu: "Hè una bella cosa ancu imaginà una ferrovia chì include Hopa per via di Samsun-Sarp. Porti di u Mari Neru Hopa Port serà una basa logistica cumpleta. Tuttu ciò chì deve esse fattu, avemu da fà inseme. U Mar Neru duveria agisce inseme per u prugettu. Vulemu apre à tutta a Turchia cù una ferrovia chì deve esse custruita longu a parte costiera di u Mari Neru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*