TÜBİTAK mette u trenu volante in a so visione 2023

tubitak hà messu u trenu volante in u so video di visione
tubitak hà messu u trenu volante in u so video di visione

I prughjetti di 4 anni di u Gruppu di Ricerca di Superconduttività di u Dipartimentu di Fisica di l'Università Tecnica di u Mari Neru sò stati premiati 2 milioni di lire da TUBITAK è a visione 2023 di l'istituzione hè stata stabilita.

U Gruppu di Ricerca di Superconduttività di u Dipartimentu di Fisica di KTU hà presentatu un prototipu di trenu à u Cunsigliu di Ricerca Scientifica è Tecnulugica di Turchia, chì, dopu à u prugettu chì anu travagliatu da quattru anni, righjunghji una vitezza di 586 km / h è viaghja da 2 cm da l'altura. rails magnetichi. TÜBİTAK, chì hà truvatu u prughjettu successu, furnisce 2 milioni di lire à u prughjettu di u trenu volante è u mette in a so visione 2023.

U prototipu di 4 metri di u trenu magneticu, chì hè natu da u "Crystal Growth Project", un prughjettu di 2 anni di u Gruppu di Ricerca di Superconductivity di u Dipartimentu di Fisica KTU, hè assai successu. U trenu, chì hà una massa di cristalli à a so basa, pò andà à 2 cm sopra i rails, chì furnisce zero attritu.

U trenu di ferrovia magnetica, u prototipu di quale hè statu fattu da u Gruppu di Ricerca di Superconductivity di u Dipartimentu di Fisica KTU per a prima volta in Turchia, hè utilizatu in Germania è Cina.

U prototipu preparatu serà pruvatu à esse implementatu cù u sustegnu di TÜBİTAK. À u listessu tempu, u boru hè stata utilizata in u travagliu di treni magnetici.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*