U centru logisticu cunnette Konya à u mondu via Mersin.

U centru logisticu cunnette Konya à u mondu via Mersin.
Ayşenur Sağlam U centru logisticu da esse stabilitu in Konya, a cità più grande di Turchia in quantu à l'area, cunnetta a regione à u mondu via u portu di Mersin.
Lütfi Şimşek, presidente di a filiale Konya, di l'Associazione Industriali Indipendenti è Imprenditori (MUSIAD), hà dettu in una dichjarazione à u currispundente AA chì e cumpagnie esportatrici paganu u 10 per centu di i costi di u produttu per u trasportu, aghjustendu chì ci hè una doppia pista, signalizzata, elettrica è alta operazione. Ferrovia veloce trà Konya è Mersin, hà sottolineatu l'impurtanza di furnisce u trasportu.
Enfatizendu chì Konya hè un centru d'investimentu impurtante per a Turchia cù a so situazione geografica è a diversità di i prudutti, Şimşek hà dettu: "Konya hà esportatu 2012 miliardi di dollari in 179 paesi in 1,3. Mentri ci era circa 2002 cumpagnie esportatrici in Turchia in u 300, oghje ci sò più di 300 cumpagnie esportatrici solu in Konya. Aspittemu 500 miliardi di dollari di l'esportazione di u nostru paese di 15 miliardi di dollari da Konya ", disse.
lampi; Ellu hà dichjaratu chì u travagliu hè realizatu per stabilisce una nova ecunumia è un centru industriale in partenariatu cù Konya, Karaman è Mersin.
Spieghendu chì quandu u Prughjettu di u Centru Logisticu di Konya hè finitu, u trasportu serà più veloce, più sicuru è più prezzu, Şimşek hà continuatu e so parolle cum'è seguente:
"Per Konya, Mersin Port hè u modu per l'esportazione è a porta di u mondu. Quandu a cunnessione portu cù Mersin hè furnita, a nostra classificazione trà i paesi di u mondu serà à un livellu assai più altu. Se vulemu esse un paese di decisione è di ghjocu, avemu da esse.

-A linea Karaman-Mersin hè a prossima-

Şimşek hà dichjaratu chì l'offerta per a linea ferroviaria trà Konya è Karaman, chì furnisce u trasportu di passageri à 200 chilometri è u trasportu di merci à 120 chilometri, hè stata finita, è chì a linea Karaman-Mersin hè a prossima.
Ricordendu chì u Prughjettu di u Centru Logisticu hà iniziatu cum'è un pianu d'investimentu di 2007 mila metri quadrati in 300, Şimşek hà annunziatu chì sta zona hè stata aumentata à 1 milione 350 mila metri quadrati cù u sustegnu di u Ministru di l'Affari Esteri Ahmet Davutoğlu.
Şimşek hà sottolineatu chì u pesu in a Regione di Marmara deve esse spartutu cù a Regione di l'Anatolia Centrale per chì Turchia ghjunghje à i so obiettivi 2023, è hà dettu:
"60 per centu di a pruduzzione in Turchia hè in a Regione di Marmara. Se vulemu esse a 10a ecunumia più grande di u mondu; Marmara duveria sparte u so pesu cù l'Anatolia. Altrimenti, Istanbul, una di e pochi cità in u mondu, diventerà un locu inabitabile. Se si cerca una ecunumia alternativa è una zona industriale, purtemu Konya à a tavula ".

-“U nostru scopu hè; Per riduce u costu di 7 unità à 1 "-

Şimşek hà dichjaratu chì u 92 per centu di u trasportu di merci in Turchia hè furnitu da terra, secondu a Statistiche di Logistica di l'Unione Europea, è chì 88% di u trasportu di merci in Russia hè per ferrovia, mentre chì in Cina 58% hè u trasportu marittimu.
Enfatizendu chì u putere cumpetitivu di Turchia in l'arena internaziunale seria debbule se a strada marittima ùn hè micca aduprata in u cummerciu esteru, Şimşek hà cuntinuatu cusì:
"Se u costu di mandà a carica à un locu per mare hè di 1 unità di valuta, hè 3 unità per ferrovia, 7 unità per terra, è 22 unità per aria. U trasportu marittimu hè indispensabile per l'importazione è l'esportazione. U nostru scopu hè; Hè per riduce u costu di 7 unità à 1. U trasportu marittimu hè indispensabile per l'impurtazione di materie prime è intermedie è per l'esportazione dopu a produzzione. Se ùn pudemu micca purtà u mare à Konya, purteremu Konya à u mare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*