A linea di tram hè annullata, a custruzzione di a funtana in u giardinu di a moschea cuntinua

A linea di tram hè annullata, a custruzzione di a funtana in u giardinu di a moschea cuntinua
U presidente di l'Associazione di Riparazione è Prutezzione di a Moschea di Eskişehir Alaaddin, İhsan Özel, hà dettu ch'elli anu intesu chì a linea di tram, chì era stata dichjarata per passà per a regione, hè stata annullata, è chì per quessa, aspettanu a custruzzione di a fontana, chì hè stata fermata in u giardinu di moschea, per esse permessu di novu.
A funtana, chì hè cunnisciuta cum'è una di e più antiche moschee di Eskişehir in u distrettu di Arifiye è hà cuminciatu à esse custruitu in u giardinu di a Moschea Alaaddin, chì hè stata custruita durante u periodu Seljuk, hè stata fermata da a Municipalità Metropolitana perchè ci era a pussibilità chì a linea di tram puderia passà. İhsan Özel, u presidente di l'Associazione di Riparazione è Conservazione di a Moschea d'Alaaddin, hà dichjaratu chì anu ricevutu l'infurmazioni chì a linea di tramvia hè cambiata, è chì vulianu permessu per a fine di a funtana.
Özel hà dichjaratu chì e spese di a fontana sò state assunte da un citadinu benevolente è hà dettu: "A custruzzione di a funtana per a moschea di Alaaddin hà iniziatu un annu è mezu fà. Avemu cuminciatu a custruzzione ottenendu permessu è licenza da a Municipalità Metropolitana, a Municipalità di Odunpazarı è a Direzzione Regionale di Fundazioni Kütahya. Ma dopu, a Municipalità Metropolitana hà firmatu a custruzzione di a funtana, citendu chì a linea di tramvia passava per u parcu Alaaddin è davanti à a moschea. Sicondu una infurmazione chì avemu amparatu pocu tempu, e linee di tramvia ùn passeranu più davanti à a moschea. In questu casu, ùn ci era micca ostaculu per a custruzzione di a funtana. Vulemu cuntinuà a custruzzione di a funtana scuntendu i lochi necessarii. Questa funtana hè una necessità per a moschea è i nostri citadini. Hè ancu un travagliu fattu durante u periodu Seljuk. Quandu i nostri citadini venenu quì à pricà u vennari, ùn ponu truvà un locu per fà l'abluzioni. A custruzzione di sta funtana hè stata principiata da un benefattore, impegnendu tutte e spese. Tanta spesa hè stata spesa, i nostri materiali aspettanu fora. U nostru core hè chì sta funtana cuntinuerà. Inoltre, davanti à a moschea u venneri è i vacanze, quandu a congregazione hè grande, i citadini pricanu fora. S'ellu era passatu u tram, ùn saria più impussibile à issi citadini di pricà fora. Sì ciò chì avemu intesu hè veru, credemu chì a decisione ghjusta hè stata presa se e linee di tramvia ùn passanu micca quì.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*