A rete di u sistema ferroviariu urbanu duppierà

Sicondu u Decimu Pianu di Sviluppu, a lunghezza di u sistema ferroviariu urbanu serà aumentata da 2018 chilometri à 455 chilometri da 787.

Sicondu l'analisi di a situazione di l'infrastruttura urbana in u pianu, mentre chì un prugressu significativu hè statu fattu per risponde à i bisogni di l'infrastruttura crescente per via di l'urbanizazione rapida, a necessità di migliurà a qualità di serviziu è assicurà a continuità è a sustenibilità cuntinueghja.

Mentre a necessità di a custruzzione di a rete di l'acqua potabile hè diminuita, eccettu per i zoni appena aperti per a stallazione è di rinnuvamentu è di mantenimentu di e rete esistenti, a necessità di purificà l'acqua potabile hè aumentata. In u 2010, u 52 per centu di l'acqua potabile è di utilità hè stata purificata.

SUKAP hè stata lanciata in u 2011 per furnisce risorse per i prughjetti urgenti di l'acqua potabile è di fognatura di e municipalità, ma finanziati inadeguatamente. In u periodu 2-392, un appruvamentu di 2011 miliardi di lire hè statu attribuitu da u bilanciu di u guvernu cintrali per 2013 mila 1,4 prughjetti di acqua potabile è fognaria inclusi in u prugramma.

U rapportu di a pupulazione municipale chì benefiziu da a terraferma à a pupulazione tutale, chì era di 2006 per centu in i rifiuti solidi in u 34, era di 2012 per centu in u 60. Da u 2012, u numeru di strutture di almacenamento regulare in operazione hè di 69, serve una populazione di 903 milioni in 44,5 municipalità.

-700 milioni di passageri sò trasportati annu da u sistema ferroviariu

In parechje cità, in particulare e cità metropolitane, un aumentu di a velocità media di i veiculi hè statu ottenutu in l'arterie principali per mezu di investimenti infrastrutturali cum'è passaggi sotterranei, passaggi superiori, tunnel è ponti chì aumentanu a mobilizazione di i veiculi stradali, è mudelli intelligenti di trasportu è gestione di u trafficu cum'è l'elettronica di trafficu. Sistema di cuntrollu.

Cù u Prughjettu Metrobus di 52 chilometri in Istanbul, un sistema di trasportu d'altu voluminu è veloce hè statu creatu da autobus. L'implementazioni sò state iniziate per aumentà a parte di u trasportu marittimu è popularizà l'usu di e biciclette, è i prughjetti di pedestrianizazione sò stati implementati in certi centri di cità.

Durante u periodu di u Novu Pianu di Sviluppu, i prughjetti di u sistema ferroviariu previsti in Adana, Antalya, Bursa, Gaziantep, Istanbul, Izmir, Kayseri è Samsun sò stati largamente cumpletati è messi in opera, soprattuttu ottenendu finanziamenti esterni. Mentri a lunghizza di e linee cumplette in stu periodu era 185 chilometri, a durata di e linee in custruzzione righjunghji 145 chilometri. Più di 700 milioni di passageri sò trasportati ogni annu attraversu e linee operative di u sistema ferroviariu.

Duranti u periodu di u pianu, i prughjetti di metro Kızılay-Çayyolu, Batıkent-Sincan è Tandoğan-Keçiören è u sistema ferroviariu Esenboğa in Ankara, Üsküdar-Ümraniye, Otogar-Bağcılar, Aksaray-Yenikapı, Bakırköy-Beylikdüz-Yenikapı, Istanbul , Kabataş-Mahmutbey, metro Bakırköy-Kirazlı, sistema di gestione di u trafficu in Izmir, sviluppu di trasportu marittimu, Üçyol-F. Metro Konak è Altay Karşıyaka tram, a 3a fase in Bursa, a 2a è a 3a fase di u sistema di ferrovia leggera in Kayseri, a 3a fase in Gaziantep è i prughjetti di u tram di 2a fase in Konya sò previsti.

Alcune di l'obiettivi 2018 per l'infrastruttura urbana sò i seguenti:

-U rapportu di a pupulazione municipale servita da a reta di fognatura à a pupulazione municipale tutale serà aumentatu da 2018 per centu à 88 per centu in 95.

-U rapportu di a pupulazione municipale servuta da a pianta di trattamentu di l'acqua residuale à a pupulazione municipale tutale righjunghji u 62 per centu da u 80 per centu.

-Hè destinatu à aumentà u tassu di riciclamentu di i rifiuti di imballaggio da 50 per centu à 56 per centu, u tassu di a pupulazione municipale chì beneficia di a discarica da 60 per centu à 85 per centu, è a durata di u sistema ferroviariu urbanu da 455 chilometri à 787 chilometri.

- "Seranu incuraghjiti l'investimenti in tipi di trasportu alternativu cum'è i pedoni è a bicicletta".

Sicondu u pianu, alcune di e pulitiche da seguità trà 2014 è 2018 sò i seguenti:

- "Tutti i bisogni di l'acqua potabile è di l'acqua potabile di l'insediamenti seranu soddisfatti, perditi è perdite d'acqua seranu prevenuti, e rete esistenti seranu migliurate è l'usu di materiali sani è amichevuli di l'ambiente serà allargatu.

-L'acqua potabile è potabile serà furnita à a reta in cunfurmità cù a qualità è e norme richieste in tutti i stabilimenti.

-L'infrastrutture di trattamentu di l'acqua di l'acqua è di l'acqua di lignu serà sviluppata in e cità, è serà incuraghjitu a riutilizazione di l'acqua di l'acqua trattata.

- L'investimenti è e pratiche in i tipi di trasportu alternativu cum'è i pedoni è a bicicletta seranu incuraghjiti.

-In u trasportu publicu urbanu, autobus, metrobus è sistemi simili seranu preferiti, tenendu in contu a densità di u trafficu è l'evoluzione in a dumanda di viaghju. L'alternative di u sistema ferroviariu seranu valutate nantu à rotte induve queste sò inadegwate.

-I prughjetti di u sistema ferroviariu urbanu esistenti è pianificati di e municipalità metropolitane seranu pianificati in una manera chì pò esse integrata cù a linea principale di a ferrovia chì passa per i centri di a cità, i centri logistichi urbani, i terminal di autobus interurbani, l'aeroporti è altri tipi di trasportu.

Fonte: Ghjurnale Beyaz

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*