L'11u Cunsigliu di u Trasportu Marittimu è di a Comunicazione si terrà u 5-7 di settembre

  1. Cunsigliu di u Trasportu Marittimu è di e Comunicazioni tenutu u 5-7 di sittembri

Pigliate u vostru postu in u catalogu di u trasportu di Turchia. U countdown hè principiatu per u 5u Cunsigliu Internaziunale di Trasportu, Marittimu è Comunicazioni, chì si terrà per a 7a volta questu annu trà u 2013-11 di settembre di u 11.

Un catalogu "TRASPORTU IN TURCHIA" serà preparatu per a distribuzione à u 1945u Cunsigliu di Trasportu, Marittimu è di Comunicazioni, chì hè tenutu dapoi u 11 è si terrà per a 11e volta questu annu.

Hè destinatu chì circa 2 mila persone, 5 di e quali sò delegati, assisteranu à u Cunsigliu, ospitatu da Binali Yıldırım, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione di u TR.

  1. Cunsigliu di Trasportu, Marittimu è Comunicazione, Autostrada, Ferrovia, Marittima, Aviazione è Tecnulugie Spaziali, Trasportu Urbanu, Pipelines, Settori di Comunicazione, Obiettivi di u Nostru Paese per 2023 è 2035, Politiche, Prughjetti, Previsioni per l'avvene in i Settori, Prublemi attuali è Bottlenecks Hè impurtante per esse discutitu, si distingue cum'è una piattaforma.
  2. U Cunsigliu di u Trasportu Marittimu è di a Comunicazione si terrà cù a participazione internaziunale, cum'è in l'anni precedenti, è e nutizie è publicità di cumpagnie chì si distinguenu cù e so attività in u campu di u trasportu in Turchia seranu incluse in u Catalogu TRANSPORTATION IN TURKEY per esse preparatu. specificamente per u Cunsigliu.

Seremu piacè di include a vostra cumpagnia in u Catalogu TRANSPORTATION IN TURKEY, chì serà publicatu in cuuperazione cù l'associazioni, i sindicati è l'istituzioni principali di u settore, cù u sustegnu di u Ministeriu TR di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni. Saluti…

Riservazione: Time Media
Tel: 0-312-495 36 95

CLICCA per l'infurmazioni nantu à l'applicazione di u catalogu

 

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*