150 Years Dream Marmaray Test Drive Realizzato da u Primu Ministru

Mappa di Marmaray
Marmaray Map è Marmaray Expedition Times

A prova di guida di u Marmaray di 150 anni hè stata realizata da u Primu Ministru: u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan hà fattu u test drive di Marmaray. Erdogan, pusatu in u sediu di u cunduttore, andò sottu à u Bosforu da u latu asiaticu à u latu europeu in u trenu chì hà utilizatu. "Stu prughjettu ùn hè micca solu u prughjettu di Istanbul è a Turchia, ma ancu un prughjettu gigante chì cunnette a linea Pechino-Londra", disse Erdogan.

Erdogan hà dettu chì u Prughjettu Marmaray ùn hè micca solu un prughjettu di Istanbul è Turchia, ma ancu un prughjettu gigante chì cunnette a linea Pechino-Londra è integra cù a linea Kars-Tbilisi-Baku in corso. Erdogan, Marmaray è Kartal-Kadıköy Hà fattu investigazioni à a fermata di trasferimentu di a linea di metro, in Ayrılıkçeşme, in u Prughjettu Marmaray.

Dopu à u briefing di Binali Yıldırım, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Erdoğan hà parlatu cusì: "Saria sbagliatu chjamà questu u prughjettu di u seculu, in fattu, hè u prughjettu di i seculi. Perchè catturamu un tali prughjettu per a prima volta, simu realizatu un tali prughjettu per a prima volta ". Dichjarà chì a data di fine di u prugettu hè u 29 ottobre 2013, Erdoğan hà dettu: "Perchè u 29 ottobre 2013, u tempu chì avemu prumessu finisce è u travagliu principia". Esprimendu ch'ellu hà da fà a prova di guida di a strada Ayrilikcesme-Yenikapi di 10 chilometri oghje, Erdogan hà dettu chì a prova di guida continuarà cù u 29 d'ottobre. Erdoğan hà dettu chì in più di l'opere sotterranee, l'accordi per u trafficu sopra a terra sò stati ancu fatti in u scopu di u prugettu, è chì questi seranu cumpletati in 1,5 mesi.

"Questu hè in realtà un sognu di 150 anni"

U Primu Ministru Erdoğan hà dettu: "Spergu chì questu locu, inseme cù tutti i travaglii di paisaghjamentu, diventerà una fontana di riunione per noi, perchè videremu chì i sistemi suburbani si riuniscenu quì. Stu locu hà ancu un significatu assai sfarente in questu sensu. " Hà nutatu chì u prugettu era in realtà un sognu di 150 anni.

Erdoğan hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Era un prughjettu induve i nostri antenati anu travagliatu nantu à schizzi, ma avemu avutu a furtuna di realizà stu prughjettu. Cume era u nostru privilegiu di fà u primu passu di questu, eramu ancu benedetti di finisce. Oghje, faremu una traversata intercontinentale in Marmaray, è passeremu da u latu asiaticu à u latu europeu è torneremu à u latu asiaticu. Stu prughjettu ùn hè micca solu un prughjettu di Istanbul è Turchia, ma ancu un prughjettu gigante chì cunnette a linea Pechino-Londra è integra cù a linea Kars-Tbilisi-Baku in corso. Hè un orgogliu speciale per noi chì Turchia hà scontru u trenu d'alta velocità in u nostru periodu.

Prima di quessa, ci eranu mentalità chì parlavanu di ghjunghje à u livellu di e civilisazioni cuntempuranee, è ùn ci era micca u minimu passu in i sistemi ferroviari in Turchia. Tuttavia, in u nostru periodu, ci sò passi assai impurtanti fatti da a nostra municipalità metropolitana in Istanbul, sia cum'è amministrazione centrale sia cum'è amministrazione lucale. Sti passi sò fatti in u sistema di metro, in u metro ligeru è in tutti i sistemi ferroviari. Di sicuru, a nostra sensibilità à l'ambiente è a storia ùn hè micca artificiale. Ùn parlemu micca, facemu u veru.

In tutti questi studii, stu investimentu hè statu realizatu attentendu à l'ambiente è l'equilibriu ecologicu da A à Z. Stu passu hè statu fattu in cunseguenza, è per quessa, a nostra sensibilità nantu à sta questione ci hà purtatu à posponà stu prughjettu per 4 anni. Di sicuru, sta sensibilità ci hà custatu assai à questu puntu, è aghju da sprime questu quì soprattuttu ".

"75 mila passageri seranu trasportati per ora in una direzzione"

Spieghendu chì 75 mila passageri seranu trasportati in una direzzione per ora è chì un trenu pò esse guidatu ogni 2 minuti, u Primu Ministru Erdoğan hà dettu: "A parte di i sistemi ferroviari in u trasportu urbanu di Istanbul aumenta da 8 per centu à 28 per centu. Questa serà una ricchezza separata per noi ", disse.

Esprimendu chì e ferrovie, cù una storia di 1,5 seculi, sò state trascurate per più di mezzo seculu dopu avè avutu u so apogeu in i primi 25 anni di a repubblica, Erdoğan hà cuntinuatu cusì:

"Avemu principiatu sta mobilizazione ferroviaria. Finu à ora, una reta ferroviaria di circa 120 chilometri hè stata stabilita in a nostra Istanbul. Quandu ghjunghjemu à u 2023, avemu travagliatu attualmente per ghjunghje à sta distanza di circa 720 chilometri. Quessi sò dati à noi. Di sicuru, l'omu vede ciò chì hè fattu sopra a terra, ma micca ciò chì hè fattu sottu terra. Tracemu sotterranei è sopra à terra. Ci sò paesi chì creanu un sistema di 4 strati sottu terra. Un pianu ùn hè più abbastanza per noi. Cum'è avà hè 3 piani, 4 piani, 5 piani, sottu à l'edificazioni giganti, a listessa cosa succederà in u trasportu ".

Esprimendu chì Istanbul hè diventata incapace di risponde à i bisogni è chì u prublema di trasportu hè grande, Erdogan hà dettu: "Piglieremu altre misure. Mentre facemu questi passi in terra, avemu da custruisce sistemi simili à quellu chì vede quì, cum'è ci hè un sistema di viaductu, micca in un pianu, ma in 2 piani, 3 piani, forse in diverse parti di a nostra Istanbul. Attualmente a pupulazione hè di 15 milioni. Ci sò misure da piglià per questu. Tutti sò per e persone, avemu da piglià ancu queste misure ", disse.

Rimarchendu chì i treni, chì eranu prima impurtati da l'esteru, sò pruduciuti in e fabbriche in Eskişehir è Adapazarı oghje, Erdoğan hà dettu: "Cerchemu ancu di furmà u trenu d'alta velocità trà Eskişehir è Istanbul u 29 d'ottobre. Allora andate da quì è ghjunghje à Ankara. Trà 3-3,5 ore. Spergu chì i nostri citadini si goderanu in un cunfortu è stu cunfortu. Averà u so manghjà, u libru, u ghjurnale, tuttu ciò chì hà bisognu. Perchè, mentri àutri l'avianu catturà, i zitelli di stu paese anu avutu ancu bisognu. Ringraziu u mo Signore, questu ci hè statu cuncessu. Avemu perseveratu, avemu pruvatu, avemu riesciutu ".

"Avemu magliatu in tuttu u nostru paese cù reti di ferru"

U Primu Ministru Erdoğan hà ringraziatu l'architetti, l'ingegneri, i travagliadori è l'imprese chì travaglianu in u prugettu, è hà dettu: "Credu chì u futuru hè u nostru. I nostri architetti, ingegneri, u nostru paese, e nostre cumpagnie anu vintu. Inseme, simu avvicinendu un puntu assai diversu. Di sicuru, ùn aghju micca da parlà di ciò chì succede in altri lochi, Ankara, Sivas. Ùn vi dicu micca di e linee in Ankara, Izmir quì. Ùn vi dicu micca di a linea Bursa. Quessi cuntinueghjanu avà, u nostru travagliu cuntinueghja. Spergu ch'è no tricottemu in tuttu u nostru paese cù e rete di ferru, attenti, micca altri. In più di tutti questi, avemu ancu tricottu cù autostrade di lussu, altri ùn puderanu micca fà questu. Quelli di u passatu ùn puderanu micca fà questu. Quelli chì si scherzavanu di noi quandu diciamu doppia strada, sentenu avà u piacè di viaghjà nantu à ste strade doppie. Un guvernu chì cumpete cù u tempu, sì, hà purtatu u tempu à u so populu.

Ricordendu u dittu "U tempu hè soldi", Erdogan hà dettu chì anu cumpletu u requisitu.

Spieghendu chì e strade di 4 ore sò diminuite à 3 ore è 2 ore, Erdoğan hà dettu chì tutti questi sò stati fatti da u Partitu AK, chì pò gestisce bè e persone, finanzii è informazioni.

U Primu Ministru Erdoğan hà cuntinuatu e so parolle cusì: "U futuru serà megliu, ùn vi preoccupate micca. Avà, speru chì stu viaghju chì faremu da Ayrılıkçeşme à Yenikapı serà benefica per a nostra Istanbul, u nostru paese, a nostra nazione è tutta l'umanità. Pregu à u mo Signore chì sta prova di prova sia finita rapidamente è cresce cum'è un signu di corona di quellu ghjornu cum'è un rigalu à e celebrazioni di l'anniversariu di a nostra repubblica u 29 d'ottobre. Felicitate à tutti per a vostra passata Night of Power. Vi felicitamu in a festa di Ramadan in anticipu. Spergu chì portarà à a pace per u nostru paese è per tutta l'umanità ".

Test drive Erdogan

Dopu u so discorsu, u Primu Ministru hà realizatu una prova di guida cù Marmaray nantu à a strada Ayrılıkçeşme-Yenikapı. Facendu una dichjarazione à i ghjurnalisti dopu a prova di guida, Erdogan hà dettu chì un sognu di 150 anni hè diventatu realità.

U Primu Ministru Erdoğan hà dettu: "Spergu chì u 29 d'ottobre di u 2013, Ayrılıkçeşme-Kazlıçeşme sarà messu in opera, è à u listessu tempu, a tappa di u trenu d'alta velocità Eskişehir-Istanbul serà messu in serviziu, salvu chì ùn ci hè una situazione straordinaria. u listessu ghjornu. Sperienzeremu sti dui felicità inseme. Oghje hè stata una prova. In questu studiu di prova, avemu realizatu è pruvatu a linea di 10 chilometri cù i nostri amichi oghje. Puderaghju felicemente dì chì hè veramente un cunfortu assai seriu. Ùn ci hè nè rumore nè commuzione in stu cunfortu seriu. Fate u vostru viaghju assai calmu. Comu sapete, ci hè una cosa più, è hè 'Bütünlükçeşmesi' quì, sperendu cù a linea Kartal à Ayrılıkçeşme. Da quì Kazlicesme è HalkalıSta linea si estenderà finu à Quandu i suburbii sò rinnuvati, diventerà assai più sfarente. Avemu fattu questu oghje, è simu cuntenti di questu ".

Surghjente: http://www.cnnturk.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*