Decisione di Suspensione nantu à u Rapportu EIA di a Cantera di Calcare

Decisione di Sospensione di Esecuzione di u Rapportu EIA di a Cantera di Calcare: Kocaeli 1st Tribunal Amministrativu hà cessatu l'esekzione di u rapportu EIA datu per a cava di calcariu è a pianta di triturazione è di vagliatura prevista per esse stabilita in u distrittu di Kartepe di Kocaeli per furnisce materiali per a linea di trenu d'alta velocità (YHT).
A demanda presentata contr'à u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione da l'autorità di l'Associazione Turistica di Kartepe per u motivu chì hà presentatu un rapportu EIA à a cantera di calcariu è a facilità di triturazione è di vagliatura prevista per esse operata da a Direzzione Generale di TCDD in Maşukiye, hà statu risolta.
U tribunale hà decisu di firmà l'esekzione per u motivu chì ùn ci era micca una riunione curretta cù a participazione di u publicu, chì e precauzioni da piglià per eliminà l'effetti negativi di a polvera è di particelle chì saranu durante l'operazione di a stallazione nantu à l'agricultura. i terreni è a trota naturali in Yanık Stream ùn sò micca stati specificati è e riserve ùn sò micca state eliminate.
U presidente di a Corte Ahmet Cüneyt Yılmaz hà dichjaratu ch'ellu era contru à a decisione di a maiurità in quantu à a sughjornu di l'esecuzione, cunsiderendu chì a risoluzione di a disputa richiede cunniscenze tecniche è sapè fà, è chì a dumanda di sughjornu di l'esecuzione deve esse decisa dopu a scuperta è esame espertu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*