I studii di clustering BTSO cuntinueghjanu cù u Rail Systems Cluster

I studii di clustering BTSO cuntinueghjanu cù u Rail Systems Cluster: Bursa Chamber of Commerce and Industry cuntinua i so sforzi di clustering, chì hà iniziatu per chì i settori in Bursa piglianu u so postu in a cumpetizione internaziunale, cù u Rail Systems Cluster.
Ziya Altunyaldız, Sottosegretariu di u Ministeru di Dogane è Cummerciu, hà assistitu à a riunione di u Cluster di Sistemi Ferroviari. A riunione di cluster in a Sala di riunioni di BTSO hè stata cun una intensa participazione di diversi settori.
In u summit tenutu à l'hotel Hilton Bursa, "U Progettu di Legge nantu à u Regulamentu di u Cummerciu Retail cù e so riflessioni nantu à l'ecunumia turca è u retail".
"Hè necessariu di pensà à u mondu per fà a diferenza"
Altunyaldız, Sottosegretariu di u Ministeru di Dogane è Cummerciu, hà nutatu chì a sinergia creata sottu a dirigenza di BTSO in Bursa deve esse un esempiu per a Turchia è hà dettu: "Per fà una differenza, hè necessariu di pensà globalmente è di pruduce strategie. Siete un tali gruppu ". disse.
U sottusegretariu Altunyaldız hà dichjaratu chì a fattura di vendita hè ghjunta à a fine è hà dettu: "U settore di u cumerciu avia da passà per parechje porte per apre ogni attività. Cù stu travagliu chì facemu, circhemu di attivà l'apertura di un affari di vendita cù una sola applicazione, chì pudemu chjamà una sola porta, una sola porta è una finestra in un sensu. "Cerchemu di creà questu cun un" sistema d'infurmazione di vendita "è per assicurà chì tutti i permessi è licenze ottenuti da tutti i ministeri, l'urganisazioni è l'istituzioni pertinenti sò furniti cù una sola applicazione, per mezu di sistemi integrati cù u sistema d'infurmazione".
"Bursa hè adattatu per a produzzione di veiculi di u sistema ferroviariu cù a so infrastruttura industriale"
U presidente di BTSO, İbrahim Burkay, hà dichjaratu chì i studii di clustering sò trà i studii iniziati in u novu periodu è hà dettu: "L'infrastruttura industriale è a putenza di l'ingegneria di Bursa sò adattati per a produzzione di veiculi di u sistema ferroviariu. Credu chì Bursa, chì hà u putere di pruduzzione per fà una diferenza in i veiculi di u sistema ferroviariu d'alta velocità, uttene u successu. In quantu à a cooperazione pre-cumpetizione, u nostru Sottosegretariu hè cun noi, TÜBİTAK hè cun noi, è ancu voi. "Avemu successu inseme", disse.
À a riunione, u presidente di l'Istitutu Energeticu TÜBİTAK, Burhan Gültekin, hà ancu fattu una presentazione nantu à l'infrastruttura è u travagliu di u Gruppu di Tecnologie di Veiculi di TÜBİTAK.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*