Cuuperazione di Sistemi Ferroviari cù Imprese Polacche

Cooperazione di Sistemi Ferroviari cù Imprese Polacche: L'imprese polacche chì operanu in sistemi ferroviari si sò riuniti cù l'imprese Bursa cù l'urganizazione di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO).

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO İbrahim Burkay, l'ambasciadore di a Pulonia in Ankara Mieczyslaw Cieniuch, u Consul Generale d'Istanbul Grzegorz Michalski à u "Forum di Trasportu Polonia-Turchia" urganizatu per revelà u potenziale di cooperazione trà e cumpagnie chì operanu in u campu di u trasportu ferroviariu è stradale in Polonia è Turchia, u sottusegretariu di l'ambasciata di Ankara Konrad Zablocki è u cunsul onorariu pulaccu Durmazlar Fatma Durmaz Yılbirlik, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Makina, è rapprisentanti di cumpagnie di i dui paesi chì operanu in sistemi ferroviari anu assistitu.

Parlendu à l'apertura di a riunione, u presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà dichjaratu chì l'amicizia trà a Pulonia è a Turchia data di 600 anni è hà dettu: "I nostri rilazioni trà i dui paesi cuntinueghjanu oghje. Dieci anni fà, u cummerciu esteru trà Turchia è Pulonia era di 900 milioni di dollari. Oghje, sta cifra hà righjuntu $ 5.3 miliardi. U nostru cummerciu esteru hè custituitu da 3.3 miliardi di dollari di impurtazioni da a Pulonia è l'altri dui miliardi di dollari di e nostre esportazioni in Pulonia.

Felicitando a Fatma Durmaz Yılbirlik, Consul Onorariu di Pulonia, Presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu: "Cum'è Bursa, una cità chì hà u scopu di esportà 2023 miliardi di dollari in 75, unu di i rapprisentanti più impurtanti di l'industria di difesa è di i sistemi ferroviari forma i prossimi 30 anni, hè unu di i rapprisintanti cchiù mpurtanti di Pulonia Essiri un Consul Onorariu hè un passu impurtante. A parte di a Pulonia in questi sviluppi serà ancu aumentata significativamente. Credu chì sti scontri, chì saranu oghje, anu un impattu pusitivu nantu à u cummerciu esteru di i dui paesi.

"A TURCHIA REALIZZA CON SUCCESSU I PIANI IN INFRASTRUTTURA DI TRASPORTU"
Mieczyslaw Cieniuch, Ambasciatore di a Republica di Pulonia in Ankara, hà dettu chì a Turchia hà una di e economie di sviluppu più veloce in u mondu, hà dettu: "L'ecunumia turca hà bisognu di un rapidu miglioramentu di l'equipaggiu tecnicu mudernu è di l'infrastruttura di trasportu chì facilità u trasportu naziunale è internaziunale. . Avemu vistu chì a Turchia hà realizatu cù successu i so piani per elevà a so infrastruttura di trasportu à i più alti standard mundiali ", disse.

Parlendu à a riunione, Grzegorz Michalski, Consul Generale di Pulonia in Istanbul, hà dichjaratu chì a riunione era un indicatore di quantu anu attribuitu impurtanza à e rilazioni in Bursa, è hà dettu chì e relazioni trà i dui paesi anu da cresce.

L'OPPORTUNITÀ DI COOPERAZIONE IN L'INDUSTRIA DI SISTEMI FERROVIARI sò discututi
Dopu à a riunione, i rapprisentanti di l'imprese polacche, cumpresi i pruduttori di tram più impurtanti di l'Europa, cum'è PESA, chì venenu da Pulonia in u scopu di u Prughjettu Safari Commerciale BTSO, si sò riuniti cù cumpagnie cumpresi i rapprisentanti di BTSO Rail Systems Cluster. E cumpagnie chì operanu in i settori di u trasportu è di i sistemi ferroviari anu discututu l'opportunità di cooperazione trà i dui paesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*