Basgià un cascu di pulizie in una protesta di a linea di trenu d'alta velocità hà cuntatu cum'è fastidiu sessuale

Basgià un cascu di pulizie durante una manifestazione di a linea di trenu d'alta velocità era cunsideratu fastidiu sessuale: una attivista femina chì basgiò un ufficiale di polizia nantu à u so cascu durante e prutestazioni contr'à a linea di trenu d'alta velocità in Turinu, in Italia, u mese passatu hè stata arrestata per "sessuale". viulenza è insultà un ufficiale publicu ".
Franco Maccari, Sicritariu Generale di u Sindicatu di l'Ufficiali di Pulizia (Coisp), hà annunziatu ch'ellu hà presentatu una denuncia penale contr'à Nina De Chiffre, 16 anni, chì hà baciatu l'ufficiale di polizia à traversu a so visiera di cascu (vetru) durante l'azzione u 20 di nuvembre. Maccari hà dettu: "S'ellu era statu l'inversu, vale à dì, se un pulizzeru avia basgiatu una manifestante, ci saria statu a Terza Guerra Munniali". "A prutesta hè un attu sacru, ma ùn pudemu micca mostrà flessibilità se i limiti legali sò superati", spiegò.
Per d 'altra banda, De Chiffre hà dettu: "Vuliu ridere di a polizia. "Pensu chì avemu avutu successu", disse. In a so dichjarazione à La Repubblica u mese passatu, De Chiffre hà dettu: "Una donna hè stata battuta da a polizia in Pise in lugliu. "U mo scopu era di ricurdà à a polizia di questu", disse.
U pulizzeru Salvatore Piccione, l'altru attore in l'incidentu, hà fattu una valutazione più tranquilla : "Quandu aghju purtatu u mo uniforme, significa chì rapprisente l'istituzione di pulizza. Aghju da fà u sordu à e pruvucazioni. L'impurtante hè chì l'azzione finisci senza prublemi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*