U numeru di machinisti di İZBAN, chì hè in constante crescita, hè ancu in crescita

U numeru di machinisti di l'İZBAN in crescita continua hè ancu in crescita: cum'è l'impurtante putenza di u trasportu in Izmir, u numeru di treni, stazioni è lunghezza hè in constante crescita, u numeru di machinisti di İZBAN hè aumentatu da 106 à 130. 24 candidati à i machinisti anu viaghjatu 15 mila chilometri è avianu u dirittu di riceve i so badge.
İZBAN, chì acquisterà i primi 40 vagoni in l'offerta per 9 treni EMU per rinfurzà u sistema di trasportu publicu ferroviariu chì offre à a ghjente di Izmir, aumenta ancu u numeru di machinisti in a so forza di travagliu. 6 candidati macchinisti, chì anu passatu una furmazione intensa è teste per 24 mesi in İZBAN, anu u dirittu di riceve i so badge per via di 15 mila chilometri. Dopu à a ceremonia di badge, u numeru di machinisti di İZBAN aumenterà da 106 à 130.
U numaru di treni di İZBAN, chì hè in grande sviluppu in ogni direzzione, hà da cumincià à aumentà da ferraghju. U numaru, chì hè 43, prima aumenterà à 46, è questu numeru diventerà 83 dopu chì l'altri setti sò messi in opera in Izmir. İZBAN, chì u numeru di stazioni hè aumentatu à 32 cù l'apertura di a Stazione di Trasferimentu Hilal, ghjunghjerà à 38 stazioni quandu a linea Torbalı entra in opera, è a so linea di 80 chilometri ghjunghjerà à 111 chilometri. Cù a fine di i travaglii in a direzzione Bergama-Selçuk, sta lunghezza serà più di 188 chilometri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*