U presidente hà scontru cù i travagliadori ferroviari di Ürgüp

U sindaco Ürgüp hà scontru cù i travagliadori ferroviari: u sindaco di Sivas, Doğan Ürgüp, hà scontru cù i travagliadori di a ferrovia, in u prugramma tenutu à u Centru Culturale Fidan Yazıcıoğlu, u sindaco Ürgüp hà dettu. "Hà sottolineatu ch'ellu venia da una famiglia di ferrovia è hà nutatu chì u prublema chì hà prestatu più attenzione durante u so mandatu era una gestione ghjusta.
Toccu à a struttura storica è culturale di Sivas in u so discorsu, u sindaco Ürgüp hà parlatu di i ghjoculi ghjucati nantu à a nostra cità in l'anni 70 è l'attitudine chì anu pigliatu quandu era u presidente di l'Ülkü Ocakları.
U sindaco Ürgüp hà dettu: "Avemu prutettu tuttu ciò chì riguarda a cità" è hà riassuntu i prughjetti realizati cù restaurazioni di tombi, cimiteri è palazzi, opere di infrastrutture è superstrutture, attività culturali, suciali è sportive.
Per d 'altra banda, u sindaco Ürgüp hà visitatu a Rappresentanza Provinciale di Kamu-Sen Sivas in Turchia è hà scontru cù u presidente di u Branch Nurullah Albayrak è i membri di u cunsigliu di amministrazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*