Governatore Kolat: Kırıkkale serà un puntu di trasportu impurtante

U guvernatore Kolat: Kırıkkale serà un puntu di trasportu impurtante. U guvernatore di Kırıkkale Ali Kolat hà visitatu i paesi di Hacıbalı è Irmak è hà fattu alcune ispezioni.
Durante e visite, u guvernatore Kolat hà dettu chì Kırıkkale serà un puntu di trasportu impurtante cù u trenu d'alta velocità è altre autostrade chì passanu per Kırıkkale.
Ottene infurmazione nantu à i studii
U guvernatore Kolat hà ancu visitatu a municipalità di Irmak è hà ricevutu infurmazioni nantu à a situazione generale di u paese da u sindaco Bilal Ağca. Dichjarà chì a cità di Irmak avia u statutu di un paese per via di a so populazione chì cadeva sottu à 2 mila cù u Bill di a Municipalità Metropolitana, Ağca hà dettu chì continuaria à serve finu à a fine di u so duvere. U guvernatore Kolat hà ancu ascoltatu i capi è dopu visitatu a Stazione Ferroviaria Irmak. U guvernatore Kolat, chì hè ghjuntu prima à u stabilimentu di mantenimentu di u trenu, hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii da l'autorità.
KOLAT USU TRENU
U guvernatore Kolat, chì hà cullatu in u trenu cù i ghjurnalisti in u stabilimentu di mantenimentu, hà viaghjatu cù i ghjurnalisti finu à a stazione di passageru. U guvernatore Kolat, chì hà iniziatu u trenu accumpagnatu da i funzionari, hà salutatu i citadini chì aspittàvanu à a stazione sonendu a sirena. U guvernatore Kolat hà ancu visitatu a filiera logistica in a stazione è esaminò a situazione di i treni nantu à u GPS. À a fine di a so visita, u guvernatore Kolat hà pigliatu una foto di souvenir cù l'ufficiali.
A RETE FERROVIARIA hè assai sviluppata
Dichjarà chì a reta ferroviaria in Turchia hà sviluppatu considerablemente, u guvernatore Kolat hà dettu chì una tappa hè stata sperimentata, soprattuttu in u trasportu di passageri è di merci, cù l'investimenti fatti in l'ultimi anni. Rimarchendu chì Kırıkkale serà un puntu di trasportu impurtante cù u trenu d'alta velocità è altre autostrade chì passanu per Kırıkkale, u guvernatore Kolat hà dettu chì i sviluppi feranu cuntributi pusitivi à u sviluppu di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*