55 Minuti trà Beylikdüzü è Taksim Cù Rete Metro

55 Minuti trà Beylikdüzü-Taksim cù e Rete Metro: u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà dichjaratu chì u Giardinu Ottomanu, chì hà apertu in Beylikdüzü, risponde à i bisogni di a regione è chì Beylikdüzü vene à una scala assai diversa cù investimenti in u metro. , tunnel è ambiente.
U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul è u Candidatu di u Partitu AK Kadir Topbaş anu assistitu à a ceremonia di apertura cullettiva di investimenti è servizii in Beylikdüzü. U sindaco Topbaş, chì si riunì cù i citadini in Barış Mahallesi, era accumpagnatu da u sindaco di Beylikdüzü è u candidatu di u Partitu AK Yusuf Uzun. U presidente Topbaş, chì hà apertu u Giardinu Ottumanu, a custruzzione di u quale hè stata finita in u scopu di u prughjettu di u Green Valley di 450 mila metri quadrati, hà datu a bona nutizia di l'investimenti di metro, tunnel è ambientale in Beylikdüzü. Topbaş, chì hà dichjaratu chì Beylikdüzü hè una zona di stabilimentu di novu stabilitu, hà ghjuntu à un puntu assai diversu cù u so travagliu è hà nutatu chì cuntinueghjanu à investisce in parechje tematiche. Topbaş hà dichjaratu chì u prugettu Green Valley, chì include u Giardinu Ottomanu chì anu apertu, risponderà micca solu à i bisogni di u distrittu, ma di tutta a regione.
"55 MINUTI FRA RETI METRO E BEYLIKDUZU-TAKSIM"
Dichjarà chì i piani per una linea di metro da Bahçelievler à Beylikdüzü sò finiti è sò in fase di licitazione, Topbaş hà dettu: "Attualmente, un travagliu di metro chì sperendu ghjunghje à 26 chilometri da Bahçelievler à u centru Büyükçekmece hè in fase di gara. I so piani sò finiti, i so prughjetti sò finiti. Questu significa chì quandu una persona chì vive in Beylikdüzü si mette in metro in un futuru vicinu, serà in Taksim in 55 minuti. Pò andà in Kartal s'ellu vole. S'ellu vole, puderà trasfiriri è andà in Ankara in trenu d'alta velocità. Questu hè ciò chì deve succede. Questu hè un signu di civilisazione. Perchè ùn hè micca pussibule di furnisce u muvimentu di ogni ghjornu di tante persone cù autobus è vitture. Avemu dettu chì un sistema di trasportu di qualità economica hè pussibule solu cù u metro è facemu stu travagliu ".
Dicendu, "Beylikdüzü vene à una scala assai diversa cù u metro", Topbaş hà dettu chì u metro chì vene à Büyükçekmece, passendu per Beylikdüzü, pò estendersi à Silivri. Sottulineendu chì a fermata Büyükçekmece di sta linea di metro hè stata cuncepita cum'è Metrogar, Topbaş hà cuntinuatu e so parolle cusì:
"Puderemu sta linea di metro in modu chì u restu andarà à Silivri. Quandu a stazione ghjunse à Büyükçekmece à una prufundità di 25-30 metri da Beylikdüzü, cullà nantu à u ponte perchè ùn pudemu micca andà più in fondu. Avemu trovu dinù una suluzione. Quandu u metro vene à Büyükçekmece, custruiremu un edifiziu è u metro entrerà. Ci sarà un metro. Una zona di attività cum'è una serra. Serà un prughjettu induve a ghjente si scontra è ancu vulete vede. Eramu in una reunione cù l'affari l'altru ghjornu. L'aghju citatu quì è aghju dettu: "Ti piacerebbe entre in un tali prughjettu cum'è custruisce è operate, anu dettu:" Entreremu ". Questu hè fattu ancu senza soldi fora di a sacchetta ".
“TUNNEL DI TRANSIT DA HARAMIDERE À BEYLIKDUZU”
Esprimendu chì pensanu à un tunnel da Haramidere à Beylikdüzü, u sindaco Topbaş hà dettu: "Avemu datu una struzzione à i nostri amichi. Sempre chì hè pussibule, aghju dumandatu à Haramidere di travaglià in un tunnel per Beylikdüzü. In altri palori, perchè e persone chì passanu direttamente esse stuck in trafficu quì? Transitu direttu attraversu u tunnel. Facemu ancu un mercatu di pisci in Beylikdüzü. "Questu significa un molo, un dock", disse.
Dopu u so discorsu, u presidente Topbaş hà prisentatu un rigalu à una zitella chjamata Venus, chì hà lettu u puema chì hà scrittu prima di a ceremonia. Dopu à a ceremonia di apertura, Kadir Topbaş si n'andò à u Green Valley è hà visitatu u Giardinu Ottumanu, chì hè statu finitu è ​​apertu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*