Una strada turistica si apre per attirà i turisti in a Valle di u Turismu in Akşehir

Una strada turistica per attirà i turisti in a Valle di u Turismu hè aperta in Akşehir: Sindaco di Akşehir Abdülkadir Oğul, 300 per centu di a strada à u latu drittu di l'autostrada D-90 di Akşehir Stream hè stata cumpletata.
U sindaco di u distrettu di Akşehir di Konya, Abdülkadir Oğul, hà dichjaratu chì una strada di 300 chilometri in uscita è 4 chilometri in entrata hè prevista da i dui lati di u flussu Akşehir, da l'autostrada D-4 à u paese di Tekke, è aghjunse chì u 300 per centu di u flussu di Akşehir. A strada in uscita da u latu drittu di l'autostrada D-90 hè prevista, hà dettu chì era finita.
U sindaco di Akşehir, Abdülkadir Oğul, hà dettu in a so dichjarazione, "300 per centu di a strada di Akşehir Stream da u latu drittu di l'autostrada D-90 hè stata finita. Hè interrotta solu da a parte posteriore di a casa di u prete, a parte posteriore di a chjesa è u giardinu di Talip Yalçın. U latu drittu di sta strada turistica serà finitu in u 2014. A strada di Akşehir Stream, chì serà aperta da l'autostrada D-300 à Tekke Village, hè trà a sezione di l'autostrada Aquapark D-300 è u paese di Çimenli Bridge-Tekke. "L'espropriazione è altre pratiche cuntinueghjanu in queste regioni", disse.
Dichjarà chì quandu sta Strada Turistica in a Valle di u Turismu hè aperta, serà più faciule per ghjunghje à a struttura storica in Akşehir, u sindaco Oğul hà dettu: "Serà più faciule trasportà i turisti chì venenu in Akşehir in lochi storichi. "Grazie à sta strada turistica, Akşehir pò esse visitatu cù carri trainati da cavalli o veiculi aperti chì attraeranu i turisti", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*