Centu percentu di sustegnu da l'esportatori d'acciaio à Steel Minds

Un centu per centu di sustegnu à Steel Minds, unu di l'esportatori di l'acciaio: "Steel Minds"... Un prughjettu educativu iniziatu da l'Associu di l'Exporters Steel in linea cù l'impurtanza ch'ellu attribuisce à a cooperazione università-industriale. L'industria siderurgica turca cuntinueghja à investisce in a scienza, a tecnulugia è, soprattuttu, l'educazione per preparà u futuru è rende u so putere cumpetitivu sustinibili. In u scopu di u prughjettu "Steel Minds"; L'associu, chì furnisce borse di studiu à i studienti chì studianu in diverse università in Turchia, hà accoltu i rapprisentanti di l'industria siderurgica di u futuru in Istanbul. Namık Ekinci, presidente di l'Associazione di l'Esportatori di l'Acciaio, hà datu à i ghjovani u sicretu di u successu in a vita cummerciale: travagliu duru, intelligenza pratica, affidabilità, onestà, armunia in relazioni suciali è stabilità in tutte queste caratteristiche ...
Mentre l'Associu di l'Esportatori di l'Acciaio apre istituzioni d'educazione è di furmazione in u quadru di u sustegnu di l'educazione prufessionale è di a furmazione di un persunale ben equipatu in quantu à u sviluppu di l'industria siderurgica, sustene ancu l'educazione di i studienti cù u prughjettu "Steel Minds". In u scopu di u prughjettu "Steel Minds", 2012 studienti talentuosi, travagliadori cù opportunità limitate, chì anu studiatu in diverse università in Turchia dapoi u 22, ricevenu borse di studiu durante a so educazione.
Accolta i so studenti di borsa in Istanbul, l'Associazione di l'Esportatori di l'Acciaio hà spartutu l'ultimi sviluppi annantu à u settore cun elli, è hà ascoltatu e richieste, suggerimenti è prublemi di i studienti. Inoltre, hè statu decisu chì l'iniziativi duveranu esse fatti da l'Associu di l'Esportatori di l'Acciaio in modu di furnisce i studienti chì pianificanu stasgii in u periodu di l'estiu cù l'uppurtunità di fà stasgii in e cumpagnie membri di l'unione. In questi travaglii, e cumpagnie siderurgiche in e regioni di Istanbul, İskenderun è Izmir seranu enfatizzate.
I sforzi di l'Associu di l'Esportatori d'Acciaio versu l'educazione ùn sò micca limitati à u prughjettu "Steel Minds". Inoltre, l'istituzioni d'educazione è di furmazione sò implementate sottu a guida di l'Unione per sustene l'educazione prufessionale è furmà un persunale ben equipatu. U Liceu Tecnicu, chì hà iniziatu l'educazione in Iskenderun Sarıseki in 2013-2014, hè u primu esempiu di questu. E scole in custruzzione in Gebze è Çanakkale sò previste per esse finite l'annu prossimu.
À a riunione tenuta cù "Çelik Minds", u presidente di u Cunsigliu di l'Associazione di l'Esportatori d'Acciaio Namık Ekinci, chì hà datu cunsiglii à i studienti nantu à a vita di travagliu basatu nantu à e so esperienze, hà dettu: "Per quelli chì volenu fà cunnosce è avè successu. in a vita cummerciale, u travagliu duru, l'intelligenza pratica, l'affidabilità, l'onestà, l'armunia in e relazioni suciali è a stabilità in tutte queste caratteristiche hè a chjave per u successu. E persone cun queste caratteristiche seranu sempre un passu davanti à l'altri.
Ekinci hà dettu: "Cum'è l'Associazione, continueremu à sustene l'educazione cù i nostri investimenti in a scola da una banda è i nostri studienti riesciuti da l'altra. Cunsideremu tutte e dumande è suggerimenti da i nostri studienti. Semu fieri di u fattu chì i nostri studenti di borsa participanu ancu à u futuru di a nostra industria, chì face cuntributi significativi à l'ecunumia di u paese ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*