E spedizioni di prova sò iniziate nantu à a linea di funivia Uludağ (Galleria di foto)

I voli di prova sò iniziati nantu à a linea di funivia Uludağ: a funivia di Bursa, l'aviò di più longa distanza di u mondu, hè ghjunta à a fine di a so prova cù sacchetti di sabbia. I voli di prova in cabine per 4 è 6 persone sò realizati à intervalli di un minutu à a prima stazione trà Teferrüç è Kadıyayla.

A funivia di Bursa, l'aviò di più longa distanza in u mondu, hè ghjunta à a fine di a so prova cù sacchetti di sabbia. I voli di prova in cabine per 4 è 6 persone sò realizati à intervalli di un minutu à a prima stazione trà Teferrüç è Kadıyayla.

A prova di a funivia di Bursa, chì cumminciarà à operare nantu à a strada di 4 mila 980 metri trà Teferrüç-Kadıyayla-Sarıalan, cù sacchetti di sabbia hè finita. Hè statu dichjaratu chì i prucessi di prova di a funivia, una di e strutture simboliche di Bursa, seranu realizate à partesi di maghju. Bursa Teleferik A.Ş segue da vicino i sforzi di riprogettazione è mudernizazione di u telefuninu, chì hè u primu aereo tripulatu di Turchia è hà cuminciatu à operare in u 1963. U membru di u Cunsigliu Okan Kalyan hà dettu: "Avemu ghjuntu à a fase finale di a custruzzione di a funivia chì furnisce u trasportu da Bursa à Uludağ. I tocchi finali sò fatti à tutti i 3 edifici di stazione. Testi di frenu di u sistema di telecabina, teste di pesu cù sacchi di sabbia, è teste di entrate è uscita di stazione sò realizati. L'appruvazioni è i certificati in quantu à l'affidabilità di u sistema sò ottenuti da istituzioni autorizate. Finu à avà, u 95 per centu di e teste sò stati cumpletati. Grazie à Diu, ùn avemu micca scontru nisun prublema. "Pensu chì avemu da cumincià à trasportà i passageri in maghju", disse.

Hè statu amparatu chì a custruzzione di e instalazioni hè ghjunta à a fine è i novi edifizii muderni serviranu dopu à l'ultimi tocchi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*