A Municipalità Metropolitana di Ankara hà ghjuratu di ùn aduprà u metro

U metro, chì hè in custruzzione in Ankara dapoi u 1997 è apertu questu annu, hà sperimentatu un ostaculu di signalazione. Sicondu a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana, u metro serà capace di operare finu à 23.00 à u più tardi per via di u mantenimentu di signalazione di e linee. Una dichjarazione hè vinuta da TMMOB nantu à u regulamentu in quantu à l'ore.

A causa di u travagliu di integrazione di i sistemi di signalazione in e linee di metro in Ankara, chì hà pigliatu anni per esse custruitu è ​​​​apertu quist'annu, l'ultime ore di serviziu di u metro sò state postponate finu à a fine di l'annu. In a dichjarazione fatta da EGO, hè statu dichjaratu chì u regulamentu serà fattu da u 12 di maghju è chì u regulamentu cuntinueghja finu à a fine di l'annu. Una dichjarazione hè ghjunta da a Camera di i Urbanisti di TMMOB in quantu à u prublema. In a dichjarazione: Dumandemu à a Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà finitu i prughjetti di metro chì sò stati in custruzzione dapoi anni da u 1997, solu in 2014 è hà fattu burla di u publicu dicendu chì i metri in quistione sò stati finiti 11 mesi prima: i prughjetti di metro sò stati cumpletati, da induve venenu i "studii di integrazione di i sistemi di signalazione"? Si dicia.

A dichjarazione di a TMMOB Chamber of City Planners hè a seguente:

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà ghjuratu di ùn aduprà u metro

A Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara hà fattu l'annunziu nantu à u so situ web l'8 di maghju 2014; Hà annunziatu chì "studii di integrazione di i sistemi di signalazione seranu realizati nantu à e linee di metro di Ankara" è chì l'ultime ore di serviziu di u metro d'Ankara finu à a fine di l'annu sò disposti cume.

Dumandemu à a Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà finitu i prughjetti di metro di anni chì i residenti di Ankara aspettavanu dapoi u 1997, solu in u 2014 è hà fattu burla di u publicu dicendu chì i metri in quistione sò stati finiti 11 mesi prima: Dapoi u metro. i prughjetti sò stati compiuti, da induve venenu i "studii di integrazione di i sistemi di signalazione"?

Stu studiu da a Municipalità Metropolitana di Ankara cunfirma a dichjarazione fatta da a nostra camera prima in quantu à u metro di Ankara. (Vede: U Metro Batıkent–Sincan (Törekent) era veramente finitu undici mesi prima, cum'è u primu ministru Erdoğan è u ministru Elva hà dettu?

In questu periodu quandu a ghjente di Ankara esige un serviziu di trasportu 24 ore, a risposta di a Municipalità Metropolitana à sta dumanda hè una burla di e dumande di e persone di Ankara.

Mentre a linea Kızılay-Batıkent hà fattu u so ultimu viaghju à 00.20 prima di l'apertura di e novi linee di metro, cù questu arrangiamentu, i diritti di trasportu di i residenti di Batıkent sò stati usurpati per un'altra ora è 1 minuti. Cusì, a ghjente di Batıkent, chì hè stata vittima di l'intensità per a mancanza di arrangiamenti necessarii dopu l'apertura di u metro di Törekent, hè stata vittima una volta di più. A linea di metro Törekent, chì hè stata aperta senza pianificazione, hà dannatu a linea Batıkent-Kızılay, chì funzionava bè è efficace. In u risultatu di tali pratiche difettose, l'abitudini di trasportu di e persone Batıkent seranu affettate negativamente, è dunque a rata di usu di a linea diminuirà.

Un altru puntu impressiunanti in l'annunziu hè chì l'ultime ore di navigazione di a linea Kızılay-Batıkent è di a linea Batıkent-Törekent sò determinate à 23.00. Comu sapete, a linea Kızılay-Törekent hè in realtà una linea lineale unica; Tuttavia, a Municipalità Metropolitana di Ankara hà trasfurmatu a stazione Batıkent in una stazione di trasferimentu per cumbatte a congestione causata da a mancanza di prugrammazione. Quandu guardemu à sta regulazione fatta durante l'ore di viaghju, a Municipalità Metropolitana di Ankara hà un approcciu di "lascialli per elli stessi" dopu Batıkent à i nostri citadini chì volenu aduprà l'ultimu metro da Kızılay à Batıkent à 23.00 è chì residenu in l'insediamenti. nantu à a linea di metro di Törekent. Tuttavia, u trasportu hè un dirittu è ùn pò micca esse impeditu. Hè sbagliatu per i guverni lucali di cumportanu cum'è imprese cummerciale in questu sensu.

I sistemi ferroviari sò mezzi di trasportu publicu indispensabili di e cità muderne è sviluppate d'oghje. Questi sistemi imponenu serii rispunsabilità à i gestori in e fasi di pianificazione, prughjettazione è operazione. Cuscenza di sta rispunsabilità (!), a Municipalità Metropolitana di Ankara, sottu a gestione di Melih Gökçek, hà travagliatu duramente per impedisce a ghjente di Ankara di aduprà u metro dapoi anni! Soluzioni è pratiche quotidiane di a Municipalità Metropolitana di Ankara aghjunghjenu novi prublemi à u prublema di trasportu di Ankara, chì hè digià diventatu caòticu. Hè naturali chì i prublemi cuntinueghjanu à cresce in a cità, chì hè pruvatu à esse amministratu senza un pianu o prugramma.

Hè una pratica sbagliata per affruntà u prublema di trasportu in a cità cù suluzioni parziali, ogni ghjornu. I fasi di pianificazione, prughjettazione è operazione deve esse trattatu in modu olisticu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*