È Üçyol-Üçkuyular Metro hè in F.Altay

È u Metro Üçyol-Üçkuyular hè in F.Altay: a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà finitu e stazioni di metro Poligon è F.Altay, chì sò state custruite 3 piani sottu à a terra, hà iniziatu teste assai cumplete cum'è a rete di signalazione è u sistema energeticu simultaneamente cù u test drive. L'ufficiali metropolitani anu annunziatu chì a massima sicurezza hè stata furnita in i tunnel.

A municipalità metropolitana di İzmir hè finita in e stazioni Poligon è Fahrettin Altay, l'ultimu ligame di a linea di metro Üçyol-Üçkuyular. In queste duie stazioni, induve sò fatti test drives, teste estensive cum'è a rete di signalazione, u sistema energeticu è e misurazioni di piattaforme relative à i veiculi sò ancu realizati.

Inseme cù e stazioni Poligon è F. Altay, chì saranu messe in serviziu dopu à İzmirspor, Hatay è Göztepe, u metro İzmir hà da cumincià à serve cù stazioni 20 nantu à una linea tutale di 17 chilometri. Cusì, u trasportu ininterrottu serà furnitu cù a cunvenzione è u cunfortu di u metro da Bornova Evka 3 à Fahrettin Altay, da l'est à l'ouest di a cità in una meza ora.

Polygon Station, custruita 19 metri sottu à a terra, hà 3 piani è 4 entrate di passageri. Ci sò 2 ascensori per disabili è 12 scale mobili in a stazione. F. Altay Station, à una prufundità di 22 metri, hè stata custruita cù 3 piani è 5 entrate di passageri. Ci sò ancu 2 ascensori per disabili è 13 scale mobili quì.

SICUREZZA MASSIMA ASSICURATA

A municipalità metropolitana di İzmir hà avutu un prucessu di custruzzione assai difficiule per via di e cundizioni di a terra in i travaglii di custruzzione di a linea di metro Üçyol-Üçkuyular di 5.5 chilometri. In u maghju di u 2011, per via di l'inflazione di u cimentu di basa (Invertitu) di a linea, l'esperti di a famosa cumpagnia olandese Royal Haskoning DHV sò stati purtati à Izmir da a cumpagnia di cunsulenza STFA-SEMALY Joint Venture. Sicondu i rapporti preparati, i travaglii pruposti di migliuramentu di drenaje sò stati cuncepiti è cumpleti cumplettamente. Inoltre, in quantu à a statica di u tunnel, u travagliu di a stallazione di a ferrovia hè statu trasfurmatu in un sistema fissu cù cemento armatu C55 di 40 cm di spessore in più di u cimentu di fundazione esistenti nantu à a strada in quistione, è a massima sicurezza hè stata assicurata in i tunnel. .

TUTTE LE STAZIONI HANUN SISTEMA DI VENTILAZIONE E AVVERTENZA DI INCENDI

Inoltre, i scenarii di estinzione di u focu sò stati fatti in tunnel è stazioni. I prughjetti sò stati realizati in cunfurmità cù questi scenarii, è i sistemi d'avvisu di u focu è di ventilazione sò stati installati in tutte e stazioni per esse attivati ​​in casu di focu. L'uscita di u focu in a stazione di Göztepe sò stati custruiti in cunfurmità cù u standard NPFA 130, chì hè u codice di u focu di e stazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*