A Germania vole unisce a linea ferroviaria cinese cù BALO

A Germania vole unisce a linea ferroviaria cinese cù BALO: A dumanda straniera hè in crescita per BALO, chì furnisce a carica di l'Anatolia in Europa in pocu tempu di 4 ghjorni. I funzionari di l'Agenzia di Sviluppu di Duisburg (GFW), chì anu visitatu BALO AŞ a settimana passata, anu annunziatu chì volenu unisce a linea di treni di bloccu Yuxinou trà Cina è Germania cù BALO. U direttore generale di GFW, Ralf Meurer, hà dettu: "A Cina è a Turchia sò trà i nostri partenarii cummerciale più impurtanti. "Credemu chì a cumminazione di sti dui linii darà vantaghji significativi à i trè paesi", disse. Turgut Erkeskin, membru di u cunsigliu di BALO AŞ, hà dettu: "Evalueremu l'offerta. "Pudemu unisce queste linee se credemu chì hè economicamente efficiente è vantaghju", disse.

I funzionari di l'Agenzia di Sviluppu di Duisburg, chì sò ghjunti in Turchia in cuuperazione cù NRW Invest, l'agenza di sviluppu ufficiale di u Statu di Renania di u Nordu-Westfalia, anu visitatu ancu u ghjurnale DÜNYA. U direttore generale di GFW, Ralf Meurer, hà enfatizatu chì Duisburg, unu di i centri di trasferimentu più impurtanti in Europa, hè ancu u più grande portu di fiume in u mondu è hà dettu: "Duisburg, chì serve a pupulazione di 7 milioni in a regione, hè un puntu di cunnessione impurtante. . I carichi chì venenu da i porti di Anversa, Amsterdam è Noterdam vanu in altri paesi via Duisburg. À u listessu tempu, a carica chì vene da a Cina è a Turchia in trenu hè distribuita in Europa da quì. "Vulemu sustene e linee chì passanu per a regione", disse. Dichjarà chì parechje grande cumpagnie in Europa anu a so sede quì, Meurer hà dettu chì ci sò parechje cumpagnie turche in a regione, è chì u numeru di cumpagnie turche chì volenu aduprà a regione cum'è centru di distribuzione hè in crescita. Enfatizendu chì ci sò grandi opportunità d'investimentu in a regione per l'imprese di logistica, Meurer hà dettu: "In a regione induve l'industria di u carbone è l'acciaio hè diminuitu, a logistica si sviluppa rapidamente invece di questi settori. Diversi incentivi sò ancu datu à e cumpagnie chì investenu. Semu pronti à travaglià cù cumpagnie logistiche turche. "Credemu chì ci sò opportunità impurtanti per elli in a nostra regione", disse.

Dichjarà chì unu di i motivi principali di a so visita in Turchia era di aumentà a so cooperazione cù BALO AŞ, Meurer hà dichjaratu ch'elli attachenu una grande impurtanza à BALO, chì face trè voli reciprochi settimanali à Duisburg, è chì volenu chì sta strada sia usata più. . Per d 'altra banda, spieghendu chì volenu cumminà a linea Yuxinou chì vene da a Cina à Duisburg, chì hè ancu assai impurtante per a Germania, cù BALO, Meurer hà dettu: "Prima di tuttu, avemu negoziatu cù l'imprese è incuraghjemu à aduprà questi. linii. Perchè e ferrovie sò più convenienti chì l'autostrade è sò ancu impurtanti in quantu à riduce l'emissioni. Türkiye è Cina sò i nostri forti partenarii cummerciale. Vulemu creà e cundizioni più favurevuli per e merchenzie turche o chinesi per ghjunghje in Germania è da Germania à questi paesi. In questu sensu, vulemu chì e duie rotte sò cumminate ".

E merchenzie ghjunghjeranu da a Cina in 21 ghjorni

Fornendu infurmazione nantu à a linea Yuxinou, u direttore generale di NRW Invest, Petra Wassner, hà dettu: "Questa linea cummerciale hè assai impurtante per noi. In un periodu di 16 ghjorni, e merchenzie da a Cina ghjunghjenu à Duisburg per ferrovia. "Questa linea, chì hè duie volte più veloce di u trasportu marittimu è 50 per centu più prezzu di u trasportu aereu, hè impurtante in quantu à offre vantaghji di costu è tempu", disse. Turgut Erkeskin, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di BALO AŞ, hà dichjaratu ch'elli valuteranu a dumanda di l'Agenzia di Sviluppu di Duisburg per unisce e linee di treni di blocu Yuxinou è BALO è hà dettu: "L'agenza d'investimentu tedesca assicurarà chì e merchenzie chì venenu da Cina à Duisburg. Venite in Turchia cù una linea per esse aperta da quì è da Turchia, hà dichjaratu ch'ellu vulia una linea chì permetterà a merchenzie chì vanu à Duisburg per esse trasportata da quì à a Cina. Avemu ancu pigliatu stu prublema in cunsiderà. Faremu analisi di i costi. Puderemu cunsiderà sta offerta se credemu chì serà più ecunomica è vantaghju. "Se queste duie linee sò cumminate, e merchenzie ponu esse spedite trà Cina è Turchia per ferrovia in 21 ghjorni".

A prima cumpagnia serà stabilita in Germania

Turgut Erkeskin, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di BALO AŞ, hà annunziatu chì i funzionari di l'Agenzia di Sviluppu di Duisburg li anu invitatu à stabilisce una cumpagnia di BALO AŞ in Duisburg. Dà infurmazioni chì BALO AŞ aprirà u so primu uffiziu d'oltremare in Germania, Erkeskin hà dettu chì a cità induve l'uffiziu serà stabilitu puderia esse Duisburg. Dichjarà chì ponu riceve qualchì sustegnu se una cumpagnia hè stabilita in questa regione, Erkeskin hà dettu: "Un espertu hè numinatu da NRW Invest in u stabilimentu. L'espertu ci aiuta à fà i prucessi necessarii. "U sustegnu hè furnitu per truvà u persunale", disse. Erkeskin hà dichjaratu chì BALO, chì attualmente opera 3 voli mutuali à settimana, hà u scopu di aumentà stu numeru à 2014 à a fine di u 8, è chì pensanu di aumentà à 2015 voli in 10.

Cerchenu una linea per andà in Cina via Türkiye.

Ralf Meurer, Direttore Generale di l'Agenzia di Sviluppu di Duisburg, hà dichjaratu chì in più di cumminà a linea BALO cù a linea China, volenu creà una nova linea ferroviaria chì pò andà in Cina via Turchia. Dichjarà chì sò attualmente trasportati in Cina per ferrovia via Russia, Meurer hà dettu: "Vulemu ghjunghje in Cina cù una linea alternativa chì pò aggira a Russia. Hè impurtante di avè una linea alternativa s'ellu ci hè un prublema in questa linea. "Pensemu chì pudemu fà questu cù una linea chì ghjunghjerà in Cina via Türkiye", disse. U membru di u Cunsigliu di BALO AŞ Turgut Erkeskin hà enfatizatu chì u prughjettu di a ferrovia Kars-Tifl is-Baku risponde à sta dumanda di i tedeschi. Erkeskin hà dettu: "Quandu u prughjettu ferroviariu Kars-Tifl is-Baku diventerà operativu, furniremu una cunnessione ferroviaria à l'Estremo Oriente via Turchia. In altre parolle, a carica chì abbanduneghja a Cina ùn passerà per Russia, ma passerà per Turchia è ghjunghjerà in Germania. Inoltre, una tale strada hè ancu pussibule via Pakistan è Iran. Una linea ferroviaria hè stata stabilita trà a Cina è u Pakistan. E merchenzie da a Cina venenu in Turchia via l'Iran via a cunnessione ferroviaria Pakistan-Iran, chì serà custruita in u futuru. Siccomu avemu digià andatu à Duisburg cù BALO, una volta chì a cunnessione cù u Pakistan hè fatta, ci sarà una cunnessione da a Cina à a Germania via Turchia. "Dopu chì a linea Kars-Tifl-Baku hè finita, l'Estremo Oriente sarà sicuramente cunnessu à a Germania via Turchia", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*