L'istruzzioni per sviutata a passeggiata per a strada di u 3u ponte

  1. evacuate a promenade per l'istruzzioni di a strada di u ponte: U travagliu cuntinueghja nantu à l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, chì serà a nova strada di veiculi di tonnellate pisanti. Infine, a Direzzione Generale di l'Autostrade hà mandatu una notificazione à i ristoranti rurali in Sarıyer Uskumruköy è hà dumandatu l'evacuazione di e strutture. I pruprietarii di l'imprese dichjaranu chì sò stati espulsi da a regione in quale sò stati per 30 anni da a forza publica.
    U travagliu cuntinueghja nantu à l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, chì forma e strade di cunnessione di u terzu ponte à Istanbul. I gammi di u terzu ponte, chjamatu Yavuz Sultan Selim, sò per esse cumpletu. Una decisione d'espropriazione precipitosa hè stata presa in quantu à i risturanti campagnoli nantu à a strada induve si trovanu i viadutti nantu à e strade chì portanu à u ponte. U mese passatu, a Direzzione Generale di l'Autostrade hà mandatu una notificazione à i ristoranti in Sarıyer Uskumruköy, dumandendu l'evacuazione di e strutture custruite nantu à decine di ettari. I prupietarii di i risturanti, chì sò stati in a zona dapoi 30 anni, dicenu chì a so vita hè stata cunvertita per via di u ponte. Sorpresu da l'espropriazione di i so terri intitulati, l'operatori dicenu ch'elli sò impotenti contr'à u putere di u statu. U direttore Osman Tolga, chì vive in u locu di u viaductu, dichjara chì tutti i so piani sò stati cunvertiti per via di u prugettu. Spieghendu ch'ellu hà scappatu da u rumore di a cità è s'hè stallatu in a regione 12 anni fà, Tolga dice chì si moverà perchè a vita naturale in a regione finisce. Dichjarà chì hà vistu a vista di u boscu da a finestra di a so casa finu à l'annu passatu, Tolga hà dettu: "Avà avemu una sala cù una vista di u viaductu. Quì ci eramu svegliati à u sonu di i rossignoli. Avà cù i soni di a custruzzione. A vita naturale hè stata disturbata. Avemu da muvimenti ". dice.
    U ponte è l'autostrada, chì i fundamenti sò stati posti u 29 di maghju di u 2014, sò previsti per esse cumpletati in 2015. A strada di u prugettu, chì include 65 viaducts, hè chjaru da u primu ghjornu. Tuttavia, u mese passatu, a Direzzione Generale di l'Autostrade hà mandatu una notificazione à i ristoranti rurali situati vicinu à u viaductu in Sarıyer Uskumruköy, esigendu l'evacuazione di e strutture custruite nantu à decine di ettari. Disperati di fronte à l'espropriazione di i so terreni intitulati da u statu, i cummercianti dicenu chì u so pane di 30 anni serà chjusu.
    U pruprietariu di un ristorante di paese, chì ùn vole micca esse chjamatu, dice chì nisuna istituzione li hà contactatu. Spieghendu ch'ellu hè in a zona dapoi u 1986, u pruprietariu di u ristorante hà datu l'infurmazioni seguenti: "A nostra terra hè 10 ettari. A nostra casa è u travagliu sò quì. Avemu un ortu, capre, oche. U prughjettu hè u prughjettu di u paese, bonu o cattivu, avemu passatu. Ma ùn ci hè statu datu nutizie. Avemu vistu chì a nostra terra hè in periculu d'espropriazione. Ùn sapemu micca cumu u statu ci espropria. U ponte hè ghjuntu sottu à u nostru nasu ; ma ùn sapemu micca ciò chì passa. Ùn vulemu lascià a nostra terra ; Ma ùn pudemu micca trattà ancu cù u statu. Ùn vulemu spustà a nostra casa. Avemu u travagliu in tuttu u nostru giardinu ".
    U pruprietariu, chì hà dettu chì u so travagliu era assai occupatu prima di a custruzzione di u ponte, hà dettu: "Nimu ùn vene bè avà. Semu sottu u rumore di e macchine di custruzzione 24 ore à ghjornu. S'elli ci avianu dettu dui anni fà, avariamu tracciatu a nostra strada. Ma un mese fà, l'avvisu hè ghjuntu. Ùn sapemu chì fà ". disse. Un altru pruprietariu di ristorante di paese, Hasan Er, dichjara chì anu persu assai clienti per via di a custruzzione di u ponte. Dichjarà chì anu operatu in questa regione dapoi 35 anni, Er hà dettu: "A nostra attività era assai bona, soprattuttu in i mesi d'estate. Avemu diventatu più vittime di a machina di custruzzione è a terra di polvera. Avà serà naziunalizatu. Cumeremu. Avemu 4 ettari di terra. U statu almenu dà u so valore. A nostra porta di l'affari quì si chjude ancu ". disse.
    Vista viaductu à mezu à a casa
    U direttore Osman Tolga, chì hà campatu in u viaductu in quistione per 12 anni, conta chì hà vistu a vista di u boscu da a finestra di a so casa finu à l'annu passatu. Dichjarà chì anu cuminciatu u ghjornu cù u sonu di u rossignol un annu fà, Tolga hà dettu: "Avà avemu una sala cù vista di u viaductu. Avà ci sò soni di custruzzione di 24 ore. Nè a gendarmeria, nè a cumuna, nè a cumuna metropolitana sò interessate à noi. Ci hè un calendariu, cercanu di mantene. Ùn avemu micca statutu di espropriazione; Ma ci tocca à spustà. Ùn ci hè più locu per campà quì. A furesta davanti à a mo finestra. Avà u viaduttu. Centinaie di millaie d'arburi sò stati tagliati. Dopu un annu diventerà veramente inutilizabile. Dicianu chì ùn daremu micca una surtita à u ponte ; ma ci sò rumuri chì anu 6 debuts. dice.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*