Un'Isula di Cultura è Storia hè stata creata in l'area di a stazione (Galleria di foto)

Un'Isula di Cultura è Storia hè stata Creata in l'Area di a Stazione: u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Konya, Tahir Akyürek, hà dichjaratu chì l'edifizii registrati in l'area di a Stazione sò stati rifaciti cù u travagliu di risturazione è chì una isula di cultura è storia hè stata creata in a regione.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Tahir Akyürek, hà dettu chì a regione Meram hè diventata un centru impurtante di attrazione cù a risturazione di l'edificazioni registrate in a zona induve si trova a Stazione di Treni d'Alta Velocità è l'arrangiamenti fatti in a regione.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Tahir Akyürek, chì hà inspeccionatu a regione, hà dichjaratu chì l'edifizii registrati in l'area di a Stazione sò stati ristrutturati, una isula di cultura è storia hè stata creata in a regione, è chì una zona di attrazione assai impurtante hè stata creata in l'Alta Velocità. A stazione di treni è u centru di Meram.

Nutendu chì 13 edifici registrati in a regione sò stati restaurati, u sindaco Akyürek hà dettu: "Cù u travagliu, i dui edifici registrati sò stati restaurati è pronti per l'usu oghje. I nostri cunsultazioni cuntinueghjanu in quantu à u scopu di usu di sta zona. L'area di a stazione hè veramente una bella zona cù u so giardinaggiu, u paisaghju, a restaurazione, u muru perimetrale è i camini di caminata. Stu travagliu hè realizatu in cuuperazione cù a Direzzione Generale di Ferrovie Statali. In cambiu di sta zona, avemu custruitu novi alloghji è edifizii novi per rimpiazzà l'alloghji quì, è li trasmettemu à a Direzzione Generale di i Ferroviari di u Statu. Purtemu questa zona in u centru di Meram à u nostru distrittu Konya è Meram. "Ringraziu tutti quelli chì anu cuntribuitu", disse.

A risturazione di 13 edifici storici custruiti da a Municipalità Metropolitana di Konya è i novi alloghji custituiti da 40 appartamenti costaranu circa 10 milioni di lire.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*