Privatizazione di e Ferrovie Protestate nantu à Rails

Privatizazione di i Ferrovii Protestati nantu à Rails: I pratichi di privatizazione di e ferrovie sò stati prutestati nantu à i rails à l'Elazig Train Station, induve venenu, da i membri di l'Unioni di i Travaglii di u Trasportu Uniti, chì partenu da Van.

Un gruppu di 17 persone, chì partianu da Van u 50 di nuvembre è ghjuntu à a stazione di treni Elazig, prutestavanu nantu à i rails. AKP, ùn vi stupite micca, ùn perde micca a nostra pacienza, A ferrovia appartene à u populu, ùn pò micca esse venduta, Viva BTS, viva KESK, U ghjornu vene, u tempu vene, AKP serà rispunsevuli di u ghjente, è marchjò da a ferrovia à Elazig Train Station, gridendu slogans.

Dichjarà chì a so marchja finisce cù una sit-in davanti à a Direzzione Generale di Ankara TCDD u 24 di nuvembre, u Sicritariu Finanziariu Generale di u Sindicatu di i Travaglii di i Trasporti Uniti, Erdal Uysal, hà dettu: "Oghje, i ferroviari, avemu tornatu a strada. Balikesir, Istanbul HalkalıA nostra marchja, chì partia da e stazioni di , Van, Antep è Zonguldak, finisce u 24 di nuvembre in Ankara davanti à a Direzzione Generale di TCDD. Sò e pratiche inghjuste di i burocrati AKP è AKP nantu à e ferrovie, chì ci mettenu nantu à a strada, chì u nome hè Ghjustizia, ma chì mostranu pratiche chì sò u cuntrariu di sta parolla ", disse.

Dichjarà chì anu da cuntinuà a so marcia in Malatya, Sivas, Kayseri è Yozgat Yerköy dumani, è seranu in Ankara a sera di u 23 di nuvembre, è feranu una protesta dopu avè fattu una dichjarazione di stampa davanti à a Direzzione Generale di TCDD. a matina di u 24 di nuvembre, Uysal hà dettu: "Cum'è in l'anni precedenti, l'AKP sopporterà u pesu di u budgetu di u 2015." Hè ancu scopu di mette a culpa à u populu. "U prucessu attuale serà un prucessu in quale u periodu à vene serà più fastidioso in parechji rispetti, è parechji prublemi nasceranu per i ferroviari in quantu à e cundizioni di travagliu, è i so diritti acquistati seranu danati", disse.

I manifestanti partenu dopu per Malatya.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*