A strada ùn hè micca abbastanza per Trabzon, a ferrovia hè un must

A strada ùn hè micca abbastanza per Trabzon, a ferrovia hè un must: u presidente di TOBB M. Rıfat Hisarcıklıoğlu hè statu premiatu u Premiu d'Oro di a Camera d'Economia Austriaca (WKÖ), hà ricurdatu chì hè unu di i partenarii d'investimentu. U presidente di l'Assemblea di Cummerciu è Industria di Trabzon M. Şadan Eren è u presidente di u Cunsigliu M. Suat Hacısalihoğlu, chì eranu prisenti à a ceremonia di premiazione, eranu trà i primi à felicità Hisarcıklıoğlu è sparte sta felicità. Hisarcıklıoğlu, chì hà ricevutu u premiu in Viena, hà dichjaratu chì l'imprendituri in Anatolia vulianu fà più cummerciu cù l'Europa è hà dettu chì u trasportu stradale ùn era micca abbastanza per questu. "Ci hè bisognu di migliurà u trasportu di merci per ferrovia. "dissi.
U Premiu d'Oro va à u presidente Tobb Hisarcıklıoğlu
U Premiu d'Oro di a Camera di l'Ecunumia Austriaca (WKÖ) hè statu presentatu à u presidente TOBB M. Rifat Hisarcıklıoğlu in una cerimonia tenuta in a Sala di l'Ecunumia Austriaca (WKÖ) Julius Raab Hall in Vienna. Parlendu à a ceremonia, u presidente di a Camera di Cummerciu Austriaca Christoph Leitl. , M. Rifat Hisarcıklıoğlu Esprimendu chì Turchia hà fattu cuntributi assai impurtanti à e relazioni trà i dui paesi, "Ùn solu rapprisenta Turchia, ma ancu ottene successi glubale per Turchia". disse. "Questa bella è sincera amicizia ci unisce". Utilizendu e so espressioni, Leitl hà dichjaratu chì a pulitica pò creà assai ambienti insicuri, ma u cummerciu cunnetta a ghjente è serve l'umanità è a cultura. Walter Ruck, presidente di a Càmera di Cummerciu di Vienna, hà dichjaratu chì 5 mila turchi chì pussedenu imprese in u so paese facenu cuntributi ecunomichi significativi, "Associazioni di l'affari cum'è l'Associazione di l'affari di Vienna, MUSIAD Austria è TÜMSİAD cumpiendu u rolu di ponte trà i dui. paesi ". disse.
L'Anatolia esporta più in Europa per ferrovia
In u so discorsu quì, Hisarcıklıoğlu hà manifestatu u so piacè di esse in Viena è di riceve stu premiu significativu. In u so discorsu, induve hà enfatizatu chì cum'è TOBB, sò sempre stati in favore di u cummerciu liberu, hà dichjaratu ch'elli anu una grande impurtanza à e relazioni cù l'Austria. Dichjarà chì l'imprendituri in Anatolia volenu fà più cummerciu cù l'Europa, Hisarcıklıoğlu hà dettu:
"Ci hè bisognu di sviluppà u trasportu di merci per ferrovia. BALO, una filiale di TOBB, hà pigliatu una iniziativa in questu sensu. A marca di Ferrovie austriache, una di e più grandi cumpagnie di trasportu di carichi in Europa, hà cooperatu cù RCA. Cum'è Turchia, avemu u scopu di triplicate u nostru volume di cummerciu esteru, chì hè sempre intornu à 400 miliardi di dollari, in i prossimi 10 anni. Per ottene questu, avemu bisognu di sviluppà u trasportu ferroviariu. À questu puntu, aspittemu u sustegnu di i mo amichi austriachi per sguassà l'ostaculi à u trasportu ".
Si deve esse implementatu u più prestu pussibule
U puntu più impurtante di l'agenda di Trabzon hè a ferrovia. U valore socio-ecunomicu di Trabzon, chì hè una di e cità principali di u nostru paese in quantu à a pupulazione è à u valore aghjuntu, aumenterà ancu cù a so cunnessione à a reta ferroviaria. A ferrovia, chì hè a più adatta è più efficace in quantu à a qualità di serviziu di u trasportu di passageri è di merci, hè indispensabile per Trabzon è e pruvince circundante. Trabzon-Gumushane-Erzincan Railway, chì hè unu di i prughjetti più impurtanti chì affettanu u futuru di Trabzon è a regione, deve esse implementatu u più prestu pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*