Strada asfaltata colapsata in Capitale, Edifici inondati

Strada asfaltata colapsata in a Capitale, Edifici Sommersi: A strada asfaltata adiacente à a stazione di metro İvedik in Ankara s'hè colapsata per via di a forte pioggia, è l'edificazioni è i giardini circundanti sò stati inundati dopu chì u pipeline principale si rumpiu.
A strada asfaltata adiacente à a stazione di metro İvedik in u distrittu di Yenimahalle d'Ankara hà colapsatu cù l'effettu di a precipitazione. Dopu à u colapsu, u pipeline principale chì passava quì hè statu rottu, è tunnellate d'acqua inundate l'edificazioni è i giardini circundanti.
A STRADA HA CURONA, CREATA UNA GRANDE FUSSA
L'incidentu hè accadutu à a sera in Cem Ersever Street, accantu à a stazione di metro di Yenimahalle İvedik. In u risultatu di a forte pioggia chì era efficace in tuttu u ghjornu, un latu di a strada s'hè colapsatu cumplettamente. Cum'è u risultatu di u colapsu, un grande pozzu hè accadutu nantu à a strada.
MIAGLIA E GIARDINI SUPPORTI
A pipeline principale chì passava quì hè stata rotta quandu l'asfaltu hà colapsatu. Tunnellate d'acqua chì esce da u tubu principale anu ancu causatu u muru di contenimentu chì separava a strada principale da l'edificazioni. L'acqua chì scorri da quì hà inundatu i piani più bassi di l'edificazioni circundanti è i giardini.
I CITTADINANI PRIVATI DI PULIZÀ
E pozzane formate à l'entrate di certi edifici sò stati pruvati à esse puliti da i citadini. Certi veiculi anu vistu sottumessu sottu à l'acqua. Dopu à u colapsu, a strada hè stata chjusa à u trafficu à dui sensi. E squadre municipali mandate in a regione cuminciaru à travaglià.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*