U Trenu cù a Carica di a Pace hè in Kayseri

In u scopu di l'avvenimentu urganizatu da a piattaforma Look Peace, u "Peace Train", chì partì da Istanbul l'11 di marzu è hà previstu di visità 21 pruvince finu à u 10 di marzu, hè ghjuntu in Kayseri Ferhat Akmermer, Coordinatore Generale di a Scola di Kayseri. Pensu, chì hà accoltu a delegazione chì arrivava in trenu è ghjunta in trenu, hà dettu: "Hè u tempu per a Turchia di sbarazzarsi di e catene à i so pedi. Ùn femu mai cuncessioni à quelli chì volenu causà discordia in questa cumunità chì hà campatu inseme in fraternità durante seculi. "U coordinatore Ferhat Akmermer hè statu salutatu da i citadini cù e marche di a Marching Band di a Municipalità Metropolitana.

Parlendu à a ceremonia d'accoglienza tenuta à u Garda, u Coordinatore Generale di a Scola di Pensieri Kayseri Ferhat Akmermer hà enfatizatu chì crede chì u terrurismu, unu di i prublemi più impurtanti di Turchia, serà finitu cù u prucessu di suluzione, è hà dettu: "Per mette a fine di u flagellu di u terrore chì hà arrubatu u futuru di u nostru paese è ci hà fattu campà i nostri 40 anni passati pienu di dulore, aiuterà u sviluppu ecunomicu, suciale è culturale di u nostru paese.In più, simu inseme per finisce u terrurismu, chì hè u più grande ostaculu. à a pace suciale è a prosperità, è à abbraccià a pace versu a pace. U prucessu di pace hè avà ghjuntu à a so ultima tappa. Dopu à u disarmamentu, Turchia marchjarà versu obiettivi novi. Hè u tempu per a Turchia di sbarazzarsi di e catene nantu à i so pedi. Ùn femu mai cuncessione à quelli chì volenu fà a discordia in sta sucetà chì campa inseme in fratellanza dapoi seculi.

Fighjate a piattaforma di pace SözcüU ghjurnalistu Cengiz Algan, invece, hà sottolineatu chì anu avutu un accoltu assai cordiale in a so valutazione è hà dettu: "U sustegnu di u 70 per centu datu à u prucessu di suluzione in a sucetà hè concretamente visibile in Kayseri. Avemu passatu un prucessu doloroso per parechji anni. Moltu sangue hè statu spartu in u paese, avemu persu u sforzu, avemu persu soldi. Mentre u nostru paese puderia avanzà, avemu pattinatu induve eramu. Quist'annu, avemu da sperienze duie primavera. U sustegnu di a sucietà cum'è assicuranza à u prucessu di suluzione cuntinueghja in gran parte ", disse.

I membri di u gruppu invitati, u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana, Mustafa Yalçın, è u Coordinatore Generale di a Scola di Pensieri di Kayseri, Ferhat Akmermer, anu piantatu un Arbustu di Pace in u Parcu Kurşunlu. U ghjurnalistu Nagehan Alçı, chì hè ghjuntu à Kayseri in trenu, hà accumpagnatu a piantazione di piantini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*