I Bogies di Kayseri accendenu e Ferrovie d'Europa

Bogies di Kayseri Rotate nantu à i Ferrovii d'Europa: I bogies (sistema di rota muntatu nantu à almenu dui assi) pruduciuti in a prima fabbrica di vagoni privati ​​di Turchia, chì hè stata fundata 8 anni fà da l'affari di Kayseri Halis Turgut, accende e ferrovie in Europa.

U presidente di u Cunsigliu di Railtur Vagon Industry AŞ è u membru di u Cunsigliu di l'Associazione Anatolian Rail Transportation Systems Clustering Association Turgut hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì a so cumpagnia hè stata fundata in 2007 cun un entusiasmu amatoriale.

Nutendu chì sò a prima cumpagnia privata stabilita in questu campu in Turchia, Turgut hà dettu:

"Avemu compru un vagone per 38 mila dollari da una cumpagnia in Ucraina per a nostra cumpagnia di carburante. Dui anni dopu, quandu era necessariu di novu, anu aumentatu u prezzu di u carru à 2 mila dollari. Aghju dettu chì ùn pudemu micca cumprà u vagone à questu prezzu, è chì l'avemu fattu noi stessu, se ne necessariu. U direttore generale di l'impresa hà sustinutu chì ùn pudemu micca pruduce. Avemu scumessa nantu à u so vestitu quì è a so cena in u Bosforu in Istanbul. Dopu tuttu, avemu vultatu in Kayseri è hà stabilitu a nostra prima fabbrica in a zona industriale urganizata. À quellu tempu, avemu principiatu sta attività cù circa 75-3 persone in una zona di 25 mila metri quadrati. Attualmente travagliemu cù 30 persone in una zona di circa 9 mila metri quadrati in Kayseri Free Zone. Avemu circa 204 ordini di carri à u mumentu. In più di questu, producemu bogies à l'esteru. Ci sò 500 tippi di bogies chì appartenenu à a nostra cumpagnia. L'ultimu bogie di tipu K, chì avemu sviluppatu, hè pruduttu da solu cumpagnie 8 in Europa. Esse trà i giganti di l'Auropa ci rende ancu fieri cum'è Turcu ".

Turgut hà dichjaratu chì anu sempre pruduciutu 2 tippi di vagoni è chì cumincianu a produzzione di u terzu tippu di vagone, chì u so prughjettu hè statu finitu, l'annu prossimu, è chì anu da aumentà a gamma di prudutti à 4 se u novu prughjettu di vagone sò travagliendu. on hè finitu.

Indiquant qu'ils produisaient 8 bogies de wagons de marchandises et 2 bogies de tram, Turgut a poursuivi ainsi :

"Unu di i vagoni in pruduzzione hè l'oliu di carburante è l'altru hè un vagone di trasportu seccu. Avemu l'uppurtunità di trasportà circa 86 prudutti diffirenti in u vagone di trasportu seccu. Puderemu trasportà 86 prudutti da u containeru à u bloccu di marmura, da u fogliu di bobina à u fogliu di primavera normale. Stu vagone hà una altra caratteristica. U pesu di i so pari in Europa o in u mondu hè intornu à 25 tunnellate. Stu pruduttu chì avemu sviluppatu hà un pesu di 20,3 tunnellate. U primu benefiziu di questu hè u prezzu di a fabricazione. Siconda, guadagna i so soldi 30-3 volte in a so vita di 4 anni.

100 per centu di l'esportazione di prudutti naziunali

Indittendu chì esportanu i so prudutti in parechji paesi europei, Turgut hà dettu: "I nostri prudutti sò i primi esportati in a classe di veiculi chì sò 100 per centu domestici è caminanu nantu à e so roti cù a so propria marca, u so propiu disignu è a so fabricazione dapoi u 15. Epoca ottomana. Avemu bogies camminanti nantu à tutte e ferrovie d'Europa. Se pudemu aumentà a nostra capacità, ùn averemu micca prublemi per aumentà o diversificà a quantità di prudutti. Avemu vindutu è vende prudutti in Germania, Pulonia, Svizzera, Francia, Austria. Ùn avemu micca prublema cù questu. Attualmente esportemu 20-6 per centu di a nostra capacità. Questu hè circa 7-XNUMX milioni d'euros ", disse.

Enfatizendu chì pensanu à ingrandà a fabbrica è aumentà a so capacità di pruduzzione, Turgut hà dettu chì u prublema più grande in questu sensu hè e risorse umane.

Nutendu chì u tassu di disoccupazione in Turchia hè statu annunziatu cum'è 10,6 per centu, Turgut hà dettu: "Induve ci sò disoccupati, avemu un postu nantu à i nostri capi". Esprimendu chì ci hè bisognu di sustegnu statale in a produzzione di vagoni domestici, cum'è in u casu di vitture domestiche, Turgut hà dettu:

"Almenu, ci hè bisognu di a ghjente per dì "bona furtuna", ma u sviluppu di un pruduttu costa assai soldi. Ùn hè micca pussibule di pruduce novi prudutti senza sustegnu di u guvernu in questu sensu. Se ùn fate micca un novu pruduttu, ùn hè micca pussibule di copià i vechji prudutti in Europa è vende in Europa o in altrò. Avemu un pruduttu chì mi sentu esitatu à spiegà in u mumentu. Se pudemu rializà stu prughjettu, ci sarà una rivoluzione in questu campu in Turchia. Pudemu sviluppà stu pruduttu in 10 anni senza sustegnu di u guvernu. Se ci hè sustegnu, pudemu fà in 1,5-2 anni ", disse.

1 Comment

  1. Felicitazioni à Railtur.. hà ottinutu a qualità in a manufacturing.Mr.Turgut sfondate..decisive è successu.Hè un squadra furmatu è espertu è un direttore generale espertu. Ancu se Tüdemsas hè un vechju situ di pruduzzione, stu locu face a diferenza à TÜDEMSAŞ. Dapoi chì hà ottenutu certificati internaziunali è hà ottinutu successu in i testi di vagoni è pezzi, porta a produzzione senza difficultà. Ci sò altre cumpagnie in u paese, ma ùn ponu micca seguità a tecnulugia quant'è Reitur.Ùn capisce micca perchè Kayseri ùn riceve micca ordini da TCDD.Quandu i ferrovie sò liberalizati, u settore privatu ùn cumprà micca i so vagoni da l'esteru.A vendita di a produzzione di Kayseri hè à un prezzu assequible. . In modu, hè chjamatu 100% pruduzzione domestica.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*