Trenu d'alta velocità è aeroportu bona nutizia à Yozgat

Trenu d'alta velocità è aeroportu bona nutizia per Yozgat: Dopu à parechji ministri, in particulare u Ministeru di i Trasporti, u presidente Erdoğan hà datu a bona nutizia di l'aeroportu è u trenu d'alta velocità à Yozgat cù una populazione di 80 mila. U presidente Erdoğan, chì hà assistitu à e cerimonii d'apertura di massa in Sorgun, Yozgat, hà toccu parechji prublemi, in particulare u terrurismu, è hà listatu a nova bona nova per questa cità una per una. A ghjente di Çorum, chì hà brusgiatu di brama per un aeroportu dapoi anni, aspetta sempre cù speranza.

A nova bona nutizia cuntinueghja à vene à Yozgat cù una populazione di 80 mila, induve l'investimenti infrastrutturali piovuti durante i guverni di u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu. Yozgat, chì hè stata rianimata cù investimenti infrastrutturali, hà avà un trenu d'alta veloce è un aeroportu.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì s'hè andatu in questa cità per e cerimonii di apertura di massa ieri dopu chì parechji ministri, in particulare u Ministeru di i Trasporti, hà dettu: "Ùn hè micca pussibule di andà in Yozgat à mani viote. Avemu vulsutu fà una apertura cullettiva è annunzià una nova bona nutizia » è hà datu una bona nutizia à u trenu d'alta velocità è à l'aeroportu. Cusì, u presidente Erdoğan hà ripetutu una volta chì l'aeroportu è a ferrovia, chì hè stata veduta assai spessu per anni in Çorum, chì hà una populazione di circa 250 mila, seranu custruite à a cità vicina cù una populazione di 80 mila.

U presidente Erdoğan, à a ceremonia à a quale hà assistitu in Yozgat, hà dettu: "U statu hè rispunsevule per furnisce i servizii basi. Ùn avemu micca stati indifferenti à e dumande di l'aeroportu di i mo fratelli da Yozgat. Avemu ghjuntu à a tappa finale. Vogliu bona furtuna à u nostru Aeroportu di Yozgat. Un aeroportu cù una capacità di 2 milioni di passageri serà custruitu. Un'altra bona nutizia hè u trenu d'alta veloce. I travaglii cuntinueghjanu rapidamente, in u 2018 hà da piglià u trenu d'alta veloce da a stazione quì. Questi servizii ùn sò micca abbastanza per impedisce a migrazione. Avemu da creà opportunità di travagliu è alimentazione per i nostri citadini per cuntinuà a so vita in i lochi induve sò nati. Avemu eliminatu e lagnanza in gran parte cù l'infrastruttura. Avà simu in u prucessu di fà di Yozgat una cità attraente in termini di impieghi ".

A ghjente di Çorum, chì hà brusgiatu di brama per l'aeroporti è e ferrovie dapoi anni, pare chì cuntinueghja à aspittà cù speranza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*