YOLDER hà pigliatu una risoluzione straordinaria di l'assemblea generale per u cambiamentu di statutu.

YOLDER hà fattu una risoluzione straordinaria di l'assemblea generale per u cambiamentu di u statutu: u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di Solidarietà è Assistenza di u Personale di Custruzzione è Operazione Ferroviaria (YOLDER) riunitu u sabbatu 16 d'aprile 2016 à a sede di YOLDER. I membri di u cunsigliu Suat Ocak, Ramazan Yurtseven, Ferhat Demirci è Serdar Yılmaz anu assistitu à a riunione presiduta da Özden Polat in a sede di YOLDER.

In a riunione, e riunioni realizate cù i coordinatori regiunali di YOLDER è i rapprisentanti di u locu di travagliu è u travagliu fattu sò stati evaluati. À a riunione di u Cunsigliu di Amministrazione di YOLDER, hè statu decisu di cunvocà l'Assemblea Generale di YOLDER à una riunione straordinaria per discutiri di a mudificazione di u Statutu.

L'Assemblea Generale Straordinaria di YOLDER si riunisce u sabbatu 7 di maghju 2016 trà 09.00-16.00 à l'indirizzu di u TCDD 3rd Regional Directorate Cultural Center, Alsancak/İzmir. Se u quorum ùn pudia esse righjuntu in a prima reunione, hè statu decisu di tene a seconda reunione u sabbatu 14 di maghju 2016, à u stessu locu è tempu cù u listessu agenda.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*