Un grande passu per u metro di Konya

Un grande passu per u metro di Konya: Oghje hè u ghjornu maiò per u prughjettu di u metro chì Konya hà sognu dapoi un bellu pezzu. A delegazione di Konya, chì hè custituita da nomi impurtanti di a burocrazia è di a pulitica di Konya, sbarca in a Capitale per tutti i prughjetti di trasportu, in particulare u metro è l'anellu. Dopu à a riunione trà u Ministru di i Trasporti è a delegazione di Konya, i dettagli di i prughjetti seranu clarificati è u travagliu principia.

U PRIMU PASSU CONCRETE PER U METRO VENU PIU OGGI IN A CAPITAL

A capitale Ankara accoglie un sviluppu impurtante in quantu à i prughjetti di u metro è di a strada di Konya, chì u publicu di Konya aspetta ansiosamente. Passi cuncreti in quantu à tutti i prughjetti di trasportu di Konya, in particulare u prughjettu di u Metro è u Konya Ring Road, sò stati fatti da u Ministeru di i Trasporti, chì hà purtatu u prublema à a so agenda per via di a diplomazia navetta è accelerà u prugettu, soprattuttu dopu à a diplomazia navetta. di Ziya Altunyaldız, u presidente di a Cummissione di l'Energia di l'Industria è u Cummerciu è u Deputatu di Konya incaricatu di i Prughjetti di Trasportu di Konya.

POLITICI È BUREAUCRATI IN KONYA SONT INVITATI À A REUNIONE

Per d 'altra banda, hè statu amparatu chì u Ministeru di i Trasporti, chì hà travagliatu rapidamente per implementà i prughjetti, hà urganizatu una riunione larga per questi prughjetti. Nomi d'altu livellu di burocrazia è pulitica da Konya assisteranu à sta riunione. In più di i deputati di Konya, u guvernatore di Konya Muammer Erol, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya Tahir Akyürek, u presidente provinciale di l'Ak Party Konya, Musa Arat, u presidente di a Camera di Cummerciu di Konya, Selçuk Öztürk, altri sindaci, è amministratori è amministratori autorizati di l'istituzione assisteranu. Hè statu informatu chì u Ministru di i Trasporti, Binali Yıldırım, presiderà ancu a riunione.

I PRUGETTI SERRANU FINALIZZATI OGGI È INIZIARÀ L'OVU

À a riunione, hè statu dichjaratu chì u statutu di a strada di u circondu, Metro è altri prughjetti di trasportu, i travaglii da fà è u prucessu serà fattu. U prughjettu di u metro, lanciatu da u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu prima di l'elezzioni, entusiasmava assai Konya è aspettava ansiosamente u prucessu. Per u Metro, induve i partiti di l'uppusizione cercanu di speculà chì ùn pò micca esse fattu, "ùn si pò micca fà", u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà datu struzzioni u 17 di dicembre, quandu hè ghjuntu per e cerimonii Seb-i Arus, per prutege l'investimenti è i prublemi in Konya è per accelerà i passi in particulare in quantu à u Metro. Dopu à tutti questi sviluppi, hè statu informatu chì u Ministru di i Trasporti, Binali Yıldırım, hà datu struzzioni speciali à i so burocrati per accelerà i prughjetti. In questa riunione per esse realizatu cù i burocrati è i pulitici di Konya, a bona nova hè stata data chì u travagliu serà finalizatu è u travagliu principia u più prestu pussibule.

1 Comment

  1. Per l'amori di Diu, pigliate un pocu di cura di quelle stazioni di metro, sempre piastrelle di bagnu

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*