Una nova era in a gestione ferroviaria

Nova era in a gestione ferroviaria: i principii riguardanti l'autorizazione di l'operatori di l'infrastruttura ferroviaria, l'operatori di i treni ferroviari è l'attività di l'urganizatori, l'agenzia, l'agente, l'operatore di stazione o di stazione in u campu di u trasportu ferroviariu sò stati publicati.
Sicondu u regulamentu di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione in l'emissione d'oghje di a Gazzetta Ufficiale, e entità giuridiche è cumpagnie reali è publiche anu da ottene un certificatu d'autorizazione da u ministeru per l'attività listate.
Per ottene o rinnuvà u certificatu d'autorizazione, i candidati devenu esse una persona fisica, una persona giuridica publica o una sucietà registrata in u registru cummerciale tenuta in cunfurmità cù a Legge N ° 6102 è operante in cunfurmità cù u scopu di u certificatu d'autorizazione pertinente. , secondu u regulamentu in quale i tipi di certificati d'autorizazione di l'operatori ferroviari è i trasportatori, l'urganizatori è l'agenzii sò determinati, è In più, deve risponde à e cundizioni speciali determinate da u regulamentu.
In u scopu di u regulamentu, l'operatori di treni di merci o di passageri anu da certificà chì anu un capitale sociale minimu di 10 milioni di TL à a data di a candidatura.
In i casi induve u Ministeru ùn trova micca pussibule per una impresa, annantu à quale fallimentu o procedimenti simili sò stati iniziati, per ristrutturarsi finanziariamente, annullerà u certificatu d'autorizazione di l'impresa.
L'operatori di i treni ferroviari emettenu una polizza d'assicuranza in cunfurmità cù a legislazione naziunale è internaziunale à u Ministeru per cumpiendu e so obbligazioni finanziarie in casu d'accidentu. A quantità minima di a pulitica d'assicuranza ùn pò esse menu di 20 milioni di TL per avvenimentu.
Hè ancu trà e cundizioni ricercate per l'imprese chì dumandanu à ottene, rinnuvà è cambià i so certificati d'autorizazione, per eseguisce è monitorà i servizii specificati in u certificatu d'autorizazione in modu efficace è sicuru, è per avè a cunniscenza, l'esperienza è a gestione necessarie. urganizazione per rializà questu.
Cù u regulamentu, TCDD hè statu autorizatu da u Ministeru cù un certificatu d'autorizazione DA indefinitu, postu chì hè statu numinatu cum'è l'operatore di l'infrastruttura ferroviaria da a parte di l'infrastruttura ferroviaria trasferita à ellu, chì hè inclusa in a reta di l'infrastruttura ferroviaria naziunale è hè in u settore. pussessu di u statu, cù l'articulu 6461 di a Legge n ° 3.
Cù l'articulu pruvisoriu aghjuntu à u regulamentu, TCDD Taşımacılık A.Ş. Siccomu hè statu numinatu cum'è un operatore di treni di ferrovia cù a Legge N ° 6461, hè stata autorizata da u Ministeru cù i certificati d'autorizazione DB1 è DB2, per una volta, per a durata di u certificatu d'autorizazione. Tuttavia, per chì TCDD Taşımacılık A.Ş. cumencia e so operazioni, deve ancu ottene a polizza d'assicuranza specificata in u regulamentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*