Turchia hà firmatu per u corridor di trasportu di treni d'alta velocità da Pechino à Londra

Turchia hà firmatu per u corridore di trasportu di treni d'alta velocità da Pechino à Londra: Turchia hà firmatu per u corridore di trasportu di treni d'alta velocità ininterrotta da Pechino à Londra. Ahmet Arslan, Ministru di i Trasporti, chì hà firmatu a Dichjarazione Ashgabat righjunta per questu scopu; Hà nutatu chì Marmaray è Yavuz Sultan Selim Bridge sò una parte impurtante di u trasportu internaziunale cum'è a Strada di a Seta di Ferru.
Ahmet Arslan, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dettu chì anu firmatu a Dichjarazione di Ashgabat cù u Ministru di u Trasportu Auto Turkmenistan Maksat Aydogduyev è u Vice-Ministru di i Trasporti di l'Azerbaijan Arif Askerov per creà un corridor di trasportu ininterrottu da Pechino à Londra. Arslan hà fattu valutazioni nantu à a so visita in Turkmenistan per cuntatti ufficiali.
COOPERATION IN TRANSPORTE CU TURKMENISTAN
Esprimendu chì hà trasmessu i saluti di u presidente Recep Tayyip Erdoğan à u presidente di u Turkmenistan Gurbanguli Berdimuhamedov è enfatizatu chì i ligami storici è culturali trà i turkmeni è i populi turchi ghjucanu un rolu maiò in u sviluppu di e relazioni trà i dui paesi, Arslan hà dichjaratu ch'elli anu evaluatu e zone di cooperazione in u campu di u trasportu in quantu à a situazione geugrafica di i dui paesi. Arslan hà dettu: "U presidente di u Turkmenistan Berdimuhamedov hà dettu chì a cooperazione efficiente trà i dui paesi in u settore di u trasportu hè di grande impurtanza in u mondu, è chì anu tutti i mezi per stabilisce corridori di trasportu in a direzzione est-ovest è nord-sud. "
Dichjarà chì Berdimuhamedov l'hà invitatu è i funzionari statali à a ceremonia di apertura di u novu terminal terminal di l'Aeroportu Internaziunale di Ashgabat chì si terrà u 17 di settembre è à a cunferenza internaziunale nantu à u "trasportu" chì si terrà in Ashgabat in Novembre, Arslan hà ringraziatu Berdimuhamedov per u so sustegnu per u sviluppu di a cuuperazione ecunomica trà Turkmenistan è Turchia, hà dettu grazie per quessa.
A dichjarazione di Ashgabat hè entrata in vigore
U Ministru di u Trasportu Ahmet Arslan hà dichjaratu chì anu firmatu a Dichjarazione di Ashgabat in a 1a Reunione di i Ministri Trilaterali di Trasporti. Spieghendu chì anu ghjuntu à un accordu per sviluppà i corridori di trasportu in a regione in cooperazione è per facilità i passaggi Caspian, Arslan hà dettu: "Mentre a pianificazione di u Marmaray è Yavuz Sultan Selim Bridge, chì hà una linea ferroviaria, u 3rd Airport, chì hè sottu. custruzzione, è a linea Baku-Tbilisi-Kars Iron Silk Road, u trasportu naziunale hè pianificatu. Cù stu pianu, avemu u scopu di integrà lu cù obiettivi di trasportu internaziunale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*