U Ministru Tüfekçi, u prughjettu di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars rianimarà a storica strada di a seta

U Ministru Tüfekçi, u prughjettu di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars rianimarà a strada storica di a seta: u Ministru di e Dogane è u Cummerciu Bülent Tüfenkci hà dettu: "Videndu chì e relazioni Turchia-Georgia anu un esempiu per i nostri vicini è per u mondu ci incuraghjenu per novi prughjetti. fà in u futuru ".
Tüfenkci hà scontru cù u Ministru di Finanzi georgianu Nodar Khaduri in Tbilisi, induve hè vinutu per fà cuntatti ufficiali.
Hè statu amparatu chì in a riunione, chì hè stata chjusa à i media in u Ministeru di Finanzi di Tbilisi, spartera di dati trà e direzzione doganale di i dui paesi, a cooperazione in a lotta contru a contrabbanda, a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, u rinnovu. di u Sarp Border Gate, è i prublemi in u cummerciu di transitu trà i dui paesi sò stati discututi.
In a riunione, hè statu ancu nutatu chì un pianu d'azzione nantu à u ricunniscenza mutuale di a pratica di l'operatore ecunomicu autorizatu trà u Ministru Tüfenkci è Khaduri è un protokollu per a creazione di un cumitatu doganale cumuni trà i dui paesi sò stati firmati è una dichjarazione cumuna nantu à u sviluppu. di relazioni bilaterali hè stata preparata.
Tüfenkci hà indicatu l'impurtanza di e relazioni trà Georgia è Turchia in a cunferenza di stampa cumuna tenuta dopu à a riunione. U Ministru Tüfenkci hà dettu: "Quandu guardemu u quartu di seculu da quandu a Georgia hà guadagnatu a so indipendenza, videndu chì e relazioni Turchia-Georgia anu un esempiu per i nostri vicini è u mondu ci incuraghjenu per novi prughjetti chì faremu in u futuru". usatu a frasa.
Tüfenkci, chì hà ringraziatu di novu u guvernu è u populu georgianu per u so sustegnu à a Turchia dopu à u tentativu di colpu di FETO, hà dettu: "U primu ministru di Georgia, u sgiò Kvirikashvili, è a so delegazione sò ghjunti à Ankara menu di una settimana dopu à l'odiosa tentativa di colpu è hà dimustratu chì stanu. cù u populu turcu... U nostru statu è a nazione ùn scurderanu mai u sustegnu di u Primu Ministru georgianu è u so populu. disse.
Nutendu chì u Sarp Border Gate hè u puntu di attraversu più impurtante per i dui paesi, chì solu incontra circa 95 per centu di u trafficu umanu è di i veiculi, Tüfenkci hà dichjaratu chì hè statu decisu di ristrutturazione di stu locu per esse usatu assai più efficace.
Toccu u prughjettu Baku-Tbilisi-Kars, Tüfenkci hà dettu chì u prughjettu di a ferrovia cuntinueghja cù a participazione è a cuntribuzione di Turchia, Azerbaijan è Georgia per rinviviscia a strada storica di a seta.
U Ministru Tüfenkci hà dichjaratu chì a porta di cunfini Muratlı-Marradidi era ancu in l'agenda in u scopu di diversificà l'opportunità di passaghju di fruntiera trà i dui paesi, è chì hè statu decisu di inizià i travaglii in questa direzzione mutualmente.
U Ministru di Finanzi georgianu Khaduri hà dettu ancu chì a visita di Tufenci hè impurtante per u sviluppu di e relazioni trà i dui paesi.
Dichjarazione ch'elli sò discututi assai tematiche impurtanti in a riunione bilaterale cù Tüfenkci, Khaduri hà nutatu chì hà ricevutu instructions da u Primu Ministru Georgian, Giorgi Kvirikashvili, per inizià u travagliu necessariu per custruisce una nova fruntiera Muratlı-Marradidi trà Turchia è Georgia.
DICHIARAZIONE CUNUNA
In a dichjarazione publicata dopu à e discussioni, hè statu dichjaratu chì u stabilimentu di rotte di cumerciu liscia è sicura trà i dui paesi, minimizendu i prublemi amministrativi ligati à e dogane, sviluppendu è avanzà a cooperazione in a regione, migliurà a cooperazione interistituziunale à u livellu naziunale è internaziunale. livellu per cuntribuisce à a capacità di transitu di a regione, facilitendu l'integrazione ecunomica regiunale è u cummerciu.Hè statu decisu di cooperà per prumove a prumuzione è a mudernizazione di e dogane.
U MINISTRU TÜFENKCI scontra cù u primu ministru KVIRIKAŞVILI
U Ministru di e Dogane è u Cummerciu Bülent Tüfenkci hè statu ancu ricevutu da u Primu Ministru georgianu Giorgi Kvirikashvili in a capitale Tbilisi.
Sicondu a dichjarazione scritta publicata nantu à u situ ufficiale di u Primu Ministeru Georgianu, l'aumentu di u voluminu di u cummerciu di i dui paesi hè statu discutitu in a riunione tenuta in l'edificiu di u guvernu.
Enfatizendu l'impurtanza di a dichjarazione cumuna firmata in Tbilisi oghje per rinfurzà a cuuperazione trà i dui paesi in u campu di i sistemi doganali, Kvirikashvili hà dichjaratu chì questu seria benefica per u cummerciu sempre crescente trà Turchia è Georgia.
U Ministru Tüfenkci hà ringraziatu una volta di più u Primu Ministru Kvirikashvili per ghjuntu in Turchia subitu dopu à u tentativu di colpu di u 15 di lugliu.
Kvirikashvili hà sottolineatu chì i dui paesi sò assai amici è paesi fraterni è hà nutatu chì hè u so duvere di sustene a Turchia.
Bülent Tüfenkci s'incontrerà dumani cù l'affari turchi chì operanu in Georgia à l'Ambasciata di Tbilisi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*