U presidente Erdogan hà fattu u primu viaghju attraversu u Tunnel Eurasia in vittura

U presidente Erdoğan hà fattu u primu viaghju attraversu u Tunnel Eurasia in Car: Un "ghjornu storicu" hè statu sperimentatu in u Tunnel Eurasia, chì cunnetta i cuntinenti di l'Asia è l'Europa per a prima volta cù un tunnel stradale chì passa sottu à u fondu di u mari, è chì hè pianificatu. per esse messu in serviziu u 20 di dicembre, rendendu felice tutta a Turchia. U presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hà fattu una visita tecnica per avè infurmazione nantu à l'ultimu statutu di u prugettu, hà fattu u primu viaghju di l'automobile sottu u Bosforu, viaghjendu da l'entrata asiatica di u Tunnel Eurasia à u latu europeu in u so propiu veiculu ufficiale. U presidente Erdoğan hà dettu: "Oghje, avemu realizatu a prova finale di unu di i prughjetti storichi di Turchia. Spergu chì l'apremu u 20 di dicembre inseme cù a mo nazione amata ", disse. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione ATAŞ, Başar Arıoğlu, hà dichjaratu chì u Prughjettu Tunnel Eurasia hà attiratu l'attenzione di u mondu sanu è hà dettu: "U nostru prughjettu hà iniziatu una nova era in u tunneling".
U "primu prughjettu" assai aspittatu in u Prughjettu di Tunnel Eurasia, chì hè statu licitatu da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture (AYGM) cù u mudellu Build-Operate-Transfer (YID) nantu à Kazlıçeşme-Göztepe. linea è chì i travaglii di custruzzione sò realizati da a cullaburazione di Yapı Merkezi è u viaghju di l'automobile SK E&C.
Viaghju intercontinentale sottu u mare in 5 minuti
U presidente Erdoğan hà cullatu à u volante di u so veiculu ufficiale è si trasferì da l'entrata asiatica di u Tunnel Eurasia à u latu europeu è hà tornatu à u latu asiaticu. U presidente Erdoğan era accumpagnatu da u primu ministru Yıldırım in a so vittura d'uffiziu. U viaghju intercontinentale chì u presidente Erdoğan hà fattu in vittura sottu u fondu di u mari hè andatu in a storia di Turchia.
Erdogan hà esaminatu i travaglii realizati cun entusiasmu in u locu
U presidente Erdoğan hà visitatu u situ di custruzzione di u Tunnel Eurasia, induve i travaglii sò realizati senza interruzzione è cun grande entusiasmu, 20 ghjorni è 7 ore, per a so apertura à u serviziu u 24 dicembre. U presidente di u Cunsigliu di ATAŞ Başar Arıoğlu è u CEO di ATAŞ Seok Jae Seo anu informatu u presidente Erdoğan è u so entourage nantu à u travagliu.
U presidente Erdoğan hà fattu dopu dichjarazioni à a stampa. Erdoğan hà dettu: "Avemu fattu passi storichi in u settore di u trasportu in 14 anni. E cose chì si dicenu impussibile sò accadute, e cose chì si dicenu impussibile sò state fatte è sò state messe in pratica. Avemu dettu chì avemu da travaglià dura, faremu assai bè, è rializemu l'aspettativi di a nostra nazione per seculi, sperendu da a realizazione ", disse.
U presidente Erdoğan hà parlatu di i guadagni di u Tunnel Eurasia è hà cuntinuatu cusì:
"U più impurtante hè u risparmiu annuale di carburante quì. Grazie à questu accurtamentu di sta distanza, salveremu 160 milioni di lire annu. In ogni casu, averemu superatu e nostre difficultà in a pruvista di carburante in larga misura. Ci hà da salvà tempu. U risparmiu di tempu è u tempu hè un avvenimentu di soldi riunite quì. Cù stu prughjettu di 100 anni, induve ogni tipu di misure di sicurezza sò cunsiderate è implementate, u clima hè nebbia, u mare hè mossu, è ùn averemu micca tali preoccupazioni ".
Avemu principiatu una nova era in tunneling
Ersin Arıoğlu, presidente di u Cunsigliu di Yapı Merkezi Holding, hà ringraziatu u presidente Recep Tayyip Erdoğan per a so visita è si scusò per esse in i Stati Uniti per u premiu "2016 Global Best Tunnel Project" à u Tunnel Eurasia da a rivista ENR (Engineering News Record). prisentatu cun.
In u so discorsu, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di ATAŞ, Başar Arıoğlu, hà dichjaratu ch'elli anu realizatu un prughjettu chì attrae l'attenzione di u mondu è hà dettu:
"Se l'omu è a macchina sò integrati, un "travagliu" cum'è una "sinfonia" emergerà. Per riesce à custruisce un tunnel cù un diametru di 106 metri è una prufundità di 13.7 metri in una struttura geologica assai cumplessa cù una alta attività sismica, facendu una longa durata è sicura; hà fattu u prughjettu "unicu" è hà attrattu l'attenzione di u mondu. I cuncetti di Tunneling anu cambiatu cù u Tunnel Eurasia. Da avà, i tunnelli seranu cunsiderati cum'è strutture pulite è estetiche invece di esse disignate è custruite cum'è strutture sotterranee strette, scure è sporche chì i cunduttori ùn vulianu micca aduprà. U lanciamentu successu di u nostru prughjettu serà incuragisce per parechji prughjetti chì ùn sò micca stati osati finu à avà; principiarà una nova tendenza di tunneling più profonda, cù un diametru più grande, più luntanu. Per questi mutivi, avemu descrittu u Tunnel Eurasia cum'è u prughjettu chì hà iniziatu una nova era in tunneling. Chì Allah u prutegge da u malu ochju ".
Dopu chì u presidente Erdoğan hà finitu a so visita à u Tunnel di l'Eurasia, u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Kadir Topbaş è i membri di a stampa anu pigliatu azzione versu u Tunnel Eurasia. Ci sò stati mumenti culuriti quandu Kadir Topbaş intrì in Tünel cù a so vittura. U presidente Topbaş hà datu u primu tributu. U Ministru Arslan hà dettu chì hà accettatu sta tarifa in nome di u museu chì deve esse stabilitu per u Tunnel Eurasia.
92 per centu cumpletu
Da oghje, u 92 per centu di u Tunnel Eurasia hè statu finitu. Cù u Tunnel Eurasia, chì serà messu in serviziu u 20 di dicembre di u 2016, u tempu di viaghju serà ridutta da 100 minuti à 15 minuti nantu à a strada Kazlıçeşme-Göztepe, induve u trafficu hè assai pesante in Istanbul.
Cortu, sicuru è cunfortu viaghju trà dui cuntinenti
U Tunnel Eurasia furnisce un viaghju sicuru è còmode trà dui cuntinenti cù a so tecnulugia avanzata.
Funzioni cum'è l'illuminazione muderna, a ventilazione d'alta capacità è a bassa pendenza di a strada aumenteranu u cunfortu di viaghju.
In u Tunnel Eurasia, chì hè custruitu cum'è dui piani, un passaghju unidirezionale serà furnitu da 2 corsie à ogni pianu.
U viaghju ininterrottu serà assicuratu in cundizioni climatichi avversi cum'è nebbia è ghiaccio.
Serà u ligame chjave chì cumpleta a reta stradale è u trasportu più veloce trà l'aeroporti esistenti in Istanbul.
* Quandu a densità di u trafficu diminuisce, u tassu di emissioni di scarico diminuirà.
* Darà una significativa riduzione di u trafficu in u livante di a penisula storica.
* Ci sarà un sollievu notevule in u trafficu di i veiculi nantu à i ponti Bosforu, Galata è Unkapanı.
* Per via di a so struttura, ùn dannerà micca a siluetta di Istanbul.
* L'entrata asiatica di u Tunnel Eurasia serà situata in Harem, è l'entrata laterale europea serà in Çataltıkapı.
* U tunelu serve 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana.
* Solu i minibus è e vitture seranu permessi.
* I veiculi puderanu pagà cù i sistemi OGS è HGS. Nisun pagamentu supplementu serà fattu per i passageri in u veiculu.
* Grazie à i telefoni d'emergenza, u sistema di annunziu publicu, l'annunziu radio è l'infrastruttura GSM situata ogni 100 metri, una opportunità di cumunicazione ininterrotta serà furnita durante u viaghju è u flussu di l'infurmazioni ùn serà micca interrottu in casu d'emergenza.
* E squadre di Primu Risponditori cù ogni tipu d'equipaggiu è furmazione, chì travaglianu 7/24 à l'entrate di u tunnel è à l'internu di u tunnel, risponderanu à qualsiasi incidente in u tunnel in pochi minuti.
* U Tunnel Eurasia hè statu cuncepitu per un terremotu cù una magnitudine di 7,5 mumenti. U sistema custruitu sottu u Bosforu hà da pudè cuntinuà u so serviziu senza alcun dannu in casu di u più grande terrimotu chì averà in Istanbul una volta in 500 anni. Hè custruitu in tale manera chì pò esse messu in serviziu cù mantenimentu minore in un terrimotu chì hè prubabile di accade una volta in 2 anni.
Successu ingegneria esemplariu in ogni aspettu
U Tunnel Eurasia hè custituitu di trè sezioni principali cù una lunghezza tutale di 14,6 chilometri. A tappa più impurtante di u prugettu hè u Bosphorus Crossing di 3,4 chilometri. A tecnulugia TBM (Tunnel Boring Machine) più avanzata di u mondu hè stata aduprata per u Passaghju di u Bosforu. U TBM hà finitu u travagliu di 8 metri è 10 mesi in l'aostu 3, avanzendu 344-16 metri per ghjornu. In u tunnel, chì hè custituitu da 2015 braccialetti in totale, i braccialetti sismichi sò stati muntati in dui punti diffirenti per aumentà a resistenza contru à un pussibbili terrimotu maiò. In cunsiderà u diametru attuale è u livellu di l'attività sismica, i braccialetti sismichi, chì sò apposta è pruduciuti dopu chì u so successu hè statu pruvucatu da esse pruvati in i laboratori, diventenu a "prima" applicazione in u settore "TBM Tunneling" in u mondu. Inoltre, i segmenti di cimentu prefabbricatu d'altu rendiment utilizati in a produzzione di anelli in u tunnel sò stati pruduciuti in i stabilimenti di prefabbricazione Yapı Merkezi cù un periodu di serviziu di 1674 anni. In l'analisi è simulazioni fatti da u corpu di certificazione internaziunale, hè statu infurmatu chì a vita di l'anellu era almenu 100 anni. In u scopu di u prugettu, l'arrangiamenti cuntinueghjanu nantu à e strade di avvicinamentu di u tunnel da i lati asiatichi è europei. E strade esistenti di 127 corsie sò aumentate à 6 corsie, mentre chì migliure cum'è inversioni in U, intersezioni è passaghji à livellu pedonale sò fatti.
Circa 2 milioni di metri cubi di scavi sò stati realizati in u prugettu, 700 mila metri cubi di cimentu è 70 mila tunnellate di ferru sò stati utilizati. In autri paroli, abbastanza scavi hè statu fattu per riempie 788 piscine olimpiche, abbastanza cimentu hè stata utilizata per custruisce 18 stadii, è abbastanza ferru hè stata utilizata per custruisce 10 Turri Eiffel.
vinciu l'apprezzazione di u mondu
Prima chì u Tunnel Eurasia sia messu in serviziu, hà guadagnatu parechji premii prestigiosi. Quist'annu, Eurasia Tunnel hè stata premiata in a categuria di tunnelli è ponti, da a Magazine Engineering News Record (ENR), chì hà furmatu l'industria di a custruzione è hè stata publicata da u 1874, in quale i "Best Global Projects" di u mondu. hè sceltu ogni annu. A cerimonia di premiazione chì si terrà l'11 d'ottobre di u 2016 in New York City, induve si trova a sede di a rivista ENR Magazine, serà assistita da l'investitori di u prugettu, Yapı Merkezi è i funzionari di SK E&C, è ancu cunsultanti tecnichi internaziunali chì anu cuntribuitu à u prughjettu. prughjettu è sò capi in i so campi.
U prugettu hè statu cunsideratu degnu di u "2015 Best Environmental and Social Practice Award" attribuitu da u Bancu Europeu per a Ristrutturazione è u Sviluppu (BERD) à i prughjetti di più successu in termini di sustenibilità. Hà vintu ancu u premiu "ITA Major Project of the Year" in a categuria Major Projects di l'ITA International Tunneling Awards, urganizata per a prima volta in 2015 da ITA - International Association of Tunneling and Underground Structures. Altri premii sò:
Thomson Reuters Finance International (PFI) "Best Deal Project Finance di Infrastruttura"
Euromoney "U megliu affare di finanziamentu di prughjettu d'Europa"
Finanza EMEA "Best Partnership Public-Private"
Infrastructure Journal "U prughjettu di trasportu più innovativu"
Ùn hè statu spesu un centesimu da i fondi publichi
Avrasya Tüneli İşletme İnşaat ve Yatırım A.Ş., chì realizarà u disignu è a custruzione di u prugettu. s'impegnerà à uperà u tunnel per 24 anni è 5 mesi. Nisuna spesa hè fatta da risorse pubbliche per l'investimentu di u prugettu. U Tunnel Eurasia serà trasferitu à u publicu dopu à u periodu di operazione hè cumpletu. U prugettu hè realizatu cù u mudellu Build-Operate-Transfer, cù un finanziamentu di circa 1.245 miliardi di dollari. Un prestitu internaziunale di 960 milioni di dollari hè statu furnitu per l'investimentu. L'equità di 285 milioni di dollari hè stata furnita da Yapı Merkezi è SK E&C.
U prugettu furnisce ancu cuntributi ecunomichi durante u prucessu di operazione.
* Cù l'apertura di u prugettu, un totale di 160 milioni di TL (38 milioni di litri) di carburante seranu salvate annu.
* Grazie à a capacità supplementaria chì furnisce in i passaghji di u strettu, circa 52 milioni d'ore di tempu seranu salvate annu cù l'accortezza di i tempi di viaghju.
* Grazie à u prugettu, a quantità di emissioni (monossidu di carbonu, diossidu di carbonu, ossidi di nitrogenu, particulate, etc.) emesse da i veiculi serà ridutta di circa 82 mila tunnellate annu, cuntribuendu cusì à l'ambiente.
* 60 subcontrattori sò travagliendu in u prugettu à u stessu tempu, è 1800 persone sò impiegate per ghjornu.
* Grazie à e spese realizate in i travaglii di custruzzione di u prugettu, un volume di cummerciale di ogni ghjornu di 1,5 milioni di TL hè creatu per l'ecunumia turca.
* U prugettu genererà circa 180 milioni di TL di entrate statali annu, cumprese i tassi, grazia à a spartera di i rivenuti da i pedaghji di i veiculi.

1 Comment

  1. Un travagliu fantasticu. Pò esse cunsideratu cum'è u principiu di una nova era. Perchè cù questa sperienza, i paesi isulani o i paesi isulani sò alluntanati a strada per cunnetta l'isule cù u cuntinente sottu u mare. A prossima implementazione serà l'unificazione di u Giappone cù a Corea.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*