U prughjettu di u trenu d'alta velocità Adana-Osmaniye hà da sviluppà a regione

U prughjettu di u trenu d'alta velocità Adana-Osmaniye hà da sviluppà a regione: u deputatu di u Partitu AK Osmaniye Mücahit Durmuşoğlu hà visitatu l'Agenzia Anadolu Adana Regional Manager Mehmet Kemal Firik.
Durmuşoğlu, chì hà datu infurmazioni nantu à u so travagliu in Osmaniye durante a so visita, hà dichjaratu ch'elli anu pigliatu iniziative per aumentà u numeru di letti di l'ospedale di 400 letti da esse custruitu in a cità à 600.
Durmuşoğlu hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à l'uspidale da custruisce è i prughjetti necessarii per u sviluppu di a regione:
"U Ministeru di u Sviluppu hà attribuitu fondi per a custruzzione di l'uspidale. Hè necessariu di aumentà u numeru di letti per risolve u prublema di salute di 50 anni di Osmaniye. Attualmente, Osmaniye hà un putenziale. Una offerta di treni d'alta velocità trà Adana è Osmaniye hè stata ancu fatta. Credu chì u prughjettu di u trenu d'alta veloce cuntribuisce assai à u sviluppu di a regione. Avemu avutu una riunione cù i nostri deputati Adana cù a Direzzione Generale di Ferrovie Statali per l'arrangiamentu di i servizii di treni di merci è passeggeri trà Adana è i so distretti Ceyhan, İmamoğlu è Kozan, è Osmaniye è u so distrittu Kadirli. Ci sò imprese orientate à l'esportazione in Kadirli OIZ. L'itinerariu di u trenu previstu per esse custruitu trà u nostru distrittu è u centru di a cità hè di 35 chilometri. Avemu fattu un studiu di questu, è u travagliu di u prugettu principia. Se questi sò implementati, daranu una grande cuntribuzione à a nostra regione. Saria ghjustu per noi di passà à l'agricultura industriale. Per esempiu, avemu bisognu di diversificà i cacahuete cultivati ​​in a nostra pruvincia è l'esporta. U travagliu hè fattu nantu à questu. Avemu ancu una dumanda per l'aeroportu di Osmaniye. U spaziu hè riservatu per questu. L'aeroportu hè u nostru sognu cum'è un prughjettu di prestigiu per u futuru. Se stu prughjettu hè implementatu, serà un aeroportu chì serve à circa 1 milione di persone in u bacinu di Osmaniye ".
Dichjarà chì a Zona Industriale Organizzata in a cità hà righjuntu a piena occupazione, Durmuşoğlu hà dichjaratu chì sò in discussioni cù u Ministeru di l'Industria per a creazione di a seconda.

  • A Direzzione Doganale serà stabilita

Ricordendu chì e prucedure doganali ùn ponu esse fattu in Osmaniye, Durmuşoğlu hà cuntinuatu cusì:
"Avete da andà à Hatay o Adana per i prucessi doganali. Una Direzzione Doganale serà stabilita in a nostra cità per fà e prucedure doganali. Avemu un volume di cummerciu annuale di 9 milioni di dollari. Solu a fabbrica, chì hè stata custruita cù a cooperazione di Tosyalı-Toyo, una cullaburazione turca-giapponese, avarà un voluminu cummerciale annu di circa 1 miliardi di dollari. In un locu cù un voluminu cummerciale di circa 2 miliardi di dollari, e transazzioni di impurtazione è di exportazione deve esse realizatu in situ. Avemu avutu iniziative davanti à u Ministeru di a Dogana. Avemu ghjuntu à a tappa finale in questu. Spergu chì a nostra Direzzione Doganale serà stabilita stu mese ".
Dichjarà chì u più grande museu storicu à l'aria aperta di u mondu hè in Kadirli, Durmuşoğlu hà dichjaratu chì a regione hà bisognu di prumuzione.
Durmuşoğlu, trasmettendu i so sforzi è aspettative per attivà i putenziali storichi, turistici, suciali è ecunomichi di a cità, hà dettu:
"A Moschea Ala, chì hè cunnisciuta cum'è "Hagia Sophia di Çukurova" in u nostru distrittu, deve ancu esse promossa. In u 2004, u travagliu di risturazione di a moschea hè stata cuminciata. Tuttavia, deve esse trasfurmatu in un centru di attrazione. Ùn ci hè micca una zona di recreazione induve 90 mila persone chì vivenu in u distrittu ponu respira. Avemu travagliatu in una zona di picnic. Avemu identificatu i bisogni di a nostra regione. Purteremu Osmaniye à u locu chì si merita. Avemu bisognu di diventà una cità, micca un distrittu. U museu à l'aria aperta hà un valore chì farà spiccà a nostra cità. Cù u Prughjettu di Irrigazione Osmaniye-Kadirli Savrun Dam, i campi seranu irrigati cù u sistema di sprinkler-drip. In questu modu, i dui costi diminuiranu è l'efficienza aumenterà. Facemu ancu a prevenzione di inundazioni ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*