2023 Visione di Istanbul Metropolitana in Sistemi Ferroviari

Visione 2023 di a Municipalità Metropolitana di Istanbul in Sistemi Ferroviari: U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà dettu: "Vulemu più metri, più strade, una Istanbul più pulita. Ellu disse chì daremu priorità à l'investimenti in u sistema ferroviariu.

Topbaş, cum'è Municipalità Metropolitana di Istanbul, avemu aumentatu u nostru bilanciu d'investimentu cunsulidatu 2017 da 15 per centu à 16.5 miliardi di lire. Per più metro, più strade, un ambiente più pulitu è ​​una Istanbul più bella... Istanbul hè una cità chì l'aria hè pulita sopra i standard europei, chì ùn averà micca prublemi d'acqua finu à u 2040, chì hà successu in a gestione di i rifiuti solidi, è chì hà hà fattu i più grandi investimenti in u mondu à scala municipale in trasportu.

L'investimenti in u sistema ferroviariu anu un postu impurtante in a visione 2023 di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Mentre quasi a mità di u bilanciu municipale hè attribuitu à l'investimenti di u sistema ferroviariu ogni annu, i travaglii iniziati da u sindaco Kadir Topbaş cù u slogan "Metro in ogni locu, metro in ogni locu" continuanu à piena velocità. Attualmente, in Istanbul, più di 7 mila persone travaglianu sotterranei 24 ore à ghjornu, 10 ghjorni à settimana, per via di i travaglii di u sistema ferroviariu di a Municipalità Metropolitana è u Ministeru di i Trasporti. A reta di u sistema ferroviariu di Istanbul, chì era solu 2004 chilometri prima di u 45, hà righjuntu oghje 149 chilometri. Quandu i travaglii di u sistema ferroviariu, chì sò in custruzzione finu à u 2019, sò finiti, una reta di trasportu di 480 chilometri serà ghjunta. Quandu tutte e linee pianificate sò finite, Istanbul diventerà una di e cità principali di u mondu in questu campu, cum'è una cità cù una reta di sistema ferroviariu di più di mille chilometri.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*