Momenti culuriti nantu à u Bus EGO ... Vai, u mo figliolu ...

Momenti culuriti nantu à u Bus EGO: Dopu à a donna chì hà incatenatu un ananas in u circondu cum'è un animale domesticu in u Metro d'Ankara, a ghjente di Ankara hà vistu di novu sceni culuriti sta matina. Un citadinu chì portava una testa di cavallu in u Bus EGO hà creatu un avvenimentu nantu à e social media.

I passageri di l'autobus Ego di a linea Mamak-Kızılay anu scontru una vista senza precedente sta matina. Un passageru chì portava una testa di cavallu è andava in salita hà purtatu à riazzioni interessanti. I passageri chì anu pigliatu una foto di u citadinu chì caminava cù a testa di cavallu l'anu sparta nantu à e social media. A foto di u citadinu umorista hà ricevutu assai cumenti è sparte in pocu tempu.

Mentre chì certi passageri ririanu di a situazione, certi passageri si avvicinavanu à l'avvenimentu cum'è una situazione ordinaria. In particulare, i passageri chì trasmettenu u zuccheru à u cavallu è a sentenza di una zia "Get away, my child" diventenu u focu di l'attenzione nantu à e social media.

Surghjente: www.haberankara.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*