A Ferrovia di Baku Tbilisi Kars serà messa in serviziu à a fine di ghjugnu

Linea Ferrovia Baku Tbilisi Kars
Linea Ferrovia Baku Tbilisi Kars

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars serà messu in serviziu à a fine di ghjugnu, è hà dettu: "Da a Cina, u Kazakistan, u Turkmenistan, soprattuttu à traversu l'Azerbaijan è a Georgia, U muvimentu di merci in Asia Centrale anderà à l'ouest di Turchia è da quì à l'Europa ". disse.

U Ministru Arslan hè statu accoltu da u guvernatore di Kars Rahmi Doğan, u deputatu di u Partitu AK Kars Yusuf Selahattin Beyribey, u presidente provinciale di u partitu AK Kars Adem Çalkın, alcuni protokolli pruvinciali è membri di u partitu in l'aeroportu di Kars Harakani, induve hè ghjuntu in u scopu di diversi cuntatti.

Arslan, chì hà visitatu u Governatore di Kars, hà dettu in una dichjarazione chì sò ghjunti à Kars per avè infurmazioni in situ nantu à u prughjettu di a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars è per visità i distretti.

Spieghendu chì l'altri travaglii di u prughjettu in u trasportu in a cità sò realizati senza prublemi, Arslan hà dettu: "U nostru Direttore Generale è i so culleghi anu fattu u travagliu necessariu in i siti di custruzzione per quanti ghjorni. I nostri amichi anu fattu u travagliu necessariu per evità ogni disturbu è per risolve i prublemi, s'ellu ci hè, per mette in opera in ghjugnu. Ùn ci sò micca glitches in l'opere. Semu piacè di vede chì u prughjettu di a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars serà messu in serviziu à a fine di ghjugnu. Cusì, u nostru paese puderà piglià una parte in u trasportu di merci ". disse.

Dichjarà chì i travaglii in a stazione sò stati finiti, u Ministru Arslan hà dettu chì a stazione era decorata cù motivi Seljuk è Ottomani cumpatibili cù a cultura Kars.

Arslan hà dichjaratu chì l'operazioni di carica è scaricamentu seranu realizate fora di a cità. Enfatizendu chì u corridore mediu serà cumpletu cù a fine di u prughjettu di u Baku Tbilisi Kars Railway, u Ministru Arslan hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Vulemu sparte cun voi a satisfaczione d'avè purtatu un tali prughjettu internaziunale, chì hè sempri seguitu è ​​struitu da u nostru presidente è u primu ministru, à a fase di cumpleta. Perchè u muvimentu di merchenzie da a Cina, u Kazakistan, u Turkmenistan, in particulare per l'Azerbaijan è a Georgia, è attraversu Kars in Asia Centrale, andarà à punente di Turchia è da quì à l'Europa. Stu prughjettu, chì a so mobilità compie u corridore mediu, era assai impurtante per noi. Spergu chì sarà messu in serviziu da ghjugnu è avemu finitu u corridore mediu cusì. A faremu senza cuciture. U muvimentu di merci di u mondu serà furnitu attraversu Turchia ".

Nutendu chì i fundamenti di u Centru Logisticu in Kars sò stati posti è u prugettu hè seguitu, u Ministru Arslan hà dettu: "U muvimentu internaziunale di merci serà basatu in Kars. Serà una bella facilità chì furnisce distribuzione à u Mediu Oriente è u Mari Neru. Semu un seguitori di u prugettu chì assicurerà u trasferimentu di carica è a consegna di i prudutti da esse pruduciuti in u scopu di i centri di attrazione à u mercatu di destinazione ". disse.

1 Comment

  1. Signore Ministru.
    1. Fate u Mar Neru YHT cum'è Samsun-Batum.
    2. Assicuratevi di fà u Kars-Nahcivan DY (da Iğdır è se pussibule da Kağızman)
    3. Do Erzurum-Trabzon(of-tirebolu) AE, chì hè u mira di tutti elli.

    Allora u veru valore di Baku-Kars serà revelatu.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*